nove vijesti iz nesvijesti

24.10.2010., nedjelja

mlađe je slađe ?

Eno si slatkica našla mlađeg komada i sad lijepo gušta u seksu do mile volje. nut
Ha, pa ima i pravo, ali što ću, kad ja ne padam na mlađe komade ?! rolleyes
Znam da je muškima omiljena uzrečica " mlađe je slađe ", a sad vidim da i svekoliko žensko pučanstvo sve više pribjegava istoj ! naughty
Što da radim kad mi se prema mlađim muškarcima odmah bude majčinski osjećaji, pa umjesto da ga u krevet vodim, ja bih ga dobro nahranila, napojila i ušuškala u dekicu da mu ne bude hladno ... lud

S druge strane, ja sam sad " mlađe je slađe " samo onima preko 60, pa se pitam kakva mi je to računica ? eek
S mlađima ja ne želim seksat, stariji ne mogu ... i gdje sam sad ? Ostadoh kratkih rukava kako god okreneš.
Pa da mu i ovako hranu serviram, uhvatio bi se za tanjur, a ne za mene ... burninmad


- 16:30 - Pomiluj me nježno (24) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****