nove vijesti iz nesvijesti

20.10.2010., srijeda

TERAPIJA U NATE

Mislila sam da je ovo jedan blog koji terapeutski djeluje na posjetitelje, pa se ja ubi od želje da vam raspirujem maštu, a kad onoooooo ...
Sve mi se čini da ovamo navraćaju oni koji slabo ( ili nikako ) seksaju. eek

He, svak o onome što mu fali, pa tako i ja ... rolleyes
Eto, sad me neka tuga uvatila, a nemam je s kim podijeliti ... cry
A nema ni tko da me oraspoloži ... cry




" Nemam gaće ..." - šapuće muž strasno na uvce svoje usnule žene.

" Pusti me da spavam. Sutra ću ti oprati jedne." bang

- 20:00 - Pomiluj me nježno (41) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****