nove vijesti iz nesvijesti

13.10.2010., srijeda

molim malo pažnje

Ograđujem se od bilo kakvog utjecaja na @gujdeka.
Molim da se uzme u obzir da nikad nisam bila nasilna i nastrana ( možda samo malo :-D ), a on se samo može tješiti da sam ja kriva zbog njegovog trenutnog ponašanja. lud

Očito je da se u njemu oduvijek skrivalo ovo što je isplivalo na površinu, a jedino što mogu priznati je da sam ja to MOŽDA malko potakla. ;-))) pjeva

Moja parola je: vodite ljubav, a ne rat. kiss
Stoga vas molim da me ne povezujete tamo s onim perverzijama, za koje @gujdek tvrdi da sam ja izazvala belj ...

... jer, ja bih to ovako:
fino

cerek


- 14:00 - Pomiluj me nježno (8) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****