nove vijesti iz nesvijesti

24.01.2010., nedjelja

...


Petogodišnja sdjevojčica ovo je nacrtala i dala učiteljici da ocijeni. Svoj je crtež nazvala:
" Kad odrastem ... bit ću kao mama !"

Djevojčica je crtež i ocjenu donijela kući uz kratko pismo učiteljice majci, a sutra je njezina mama napisala slijedeću poruku učiteljici:

Draga učiteljice, želim precizirati kćerin crtež. Ja NISAM na podiju za ples uz štangu u striptiz baru ! Radim u trgovini kućnih potrepština. Kćeri sam objašnjavala koliko smo puno novaca zaradili prodajući stvari tijekom ove snježne oluje. Na crtežu sam ja kako prodajem LOPATU za snijeg !
- 09:46 - Pomiluj me nježno (12) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****