nove vijesti iz nesvijesti

20.08.2009., četvrtak

ništa više nije kao što je bilo ...

Image Hosted by ImageShack.us

Već godinama ne idem na more. lud Ne sunčam se i ne kupam, dobro, možda jednom u sezoni. Do ove godine. Prijateljica me ispljuvala i rekla mi da sam glupa koza, došla po mene, odvela me na plažu i ... od tada ne mogu stati. Svaki slobodan trenutak koristim za uživanje u ljetnim čarima. Stvar je otišla toliko daleko, da, nemam li društva za plažu ... odo ja sama ! wave
Moram priznati, da frendica ne čuje, to mi je i najmilije. Sama ...
Preplanula sam, onako kako već godinama nisam ... obukla suknjicu do koljena, onako kako nikada nisam ... utegnula se u usku majicu sa dekolteom na izvolte ... onako kako povremeno jesam ! yes
Bemti, sva se nekako osjećam seksi i zamamno ... onako kako, definitivno, nikada nisam ! naughty
Sjednem u omiljeni kafić, u debelu hladovinu, naručim sok od ananasa i promatram prolaznike. Muškoj populaciji pogled zapne ... ne, ne, ne za moje iskričave oči, već za onaj " izvolte dekolte ". Ne ljutim se, kao nekada, nasmiješim se i dobijem uzvratni osmijeh. sretan
A sve me nešto puca romantika. Onako kako duuuuuugo nije. cerek
Pa evo, i post sam napisala, onako kako nikada nisam ... thumbup
- 13:30 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****