< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

_bLoG_

Ovaj blog ne postoji tebi se samo cini da ga citas...alo, probudi se... :D

...O MeNi...
Ne volim, previshe toga....Mrzim, po potrebi. Ne nadam se, osim podsvjesno. Ne uzivam, niti ne pokušavam. Zalim, samu sebe. Slusham, ali rjetko sto zbilja cujem. Izgubljena sam, u vlastitom labirintu. Ne zivim, ali nisam mrtva. Zelim umrijeti, ali se ne mislim ubiti..... Nezelim privuchi paznju, ali pishem blog. Grijesnik sam, kao i svi ostali. Moja najdraza pjesma, otpjevana je tishinom. Slika, nacrtana bez sredstava.... Ljepota je svudgje, u malim stvarima. Slijepa sam, za male tvari. Sreca, pronalazim ju u nesreci. Ja, samo chovjek. Smisao, nema ga.... :)

...VoLim...
Samo svojeg bebacha i maje jokejice...
najvishe na svijetu... :)




...LjUdi KoJe ciTam......
BlOg
Cemu tuga,cemu bol kad postoji alkohol :D
HilL
mOja zAbica
MalO ZlO
beky
PiTbuLlIca
HaJdI
DiZzYReEd
ToKiO HotEl SmrDi

SuZy & LeLa

....AC/DC....

.........T.N.T.........

See me ride out of the sunset
On your color TV screen
Out for all that I can get
If you know what I mean
Women to the left of me
And women to the right
Ain't got no gun
Ain't got no knife
Don't you start no fight

'Cause I'm T.N.T. I'm dynamite
T.N.T. and I'll win the fight
T.N.T. I'm a power load
T.N.T. watch me explode!!!

I'm dirty, mean and mighty unclean
I'm a wanted man
Public enemy number one
Understand?
So lock up your daughter
Lock up your wife
Lock up your back door
And run for your life
The man is back in town
So don't you mess me 'round

'Cause I'm T.N.T. I'm dynamite
T.N.T.and I'll win the fight
T.N.T. I'm a power load
T.N.T. watch me explode!!!

T.N.T. Oi, Oi, Oi
T.N.T. Oi, Oi, Oi
T.N.T. Oi, Oi, Oi
T.N.T. Oi, Oi, Oi
T.N.T. I'm dynamite (Oi, Oi, Oi)
T.N.T. And I'll win the fight (Oi, Oi, Oi)
T.N.T. I'm a power load (Oi, Oi, Oi)
T.N.T. Watch me explode!!!

.....ROcKer....

I'm a rocker
I'm a roller
I'm a right out of controller
I'm a wheeler
I'm a dealer
I'm a wicked woman stealer
I'm a bruiser
I'm a cruiser
I'm a rockin' rollin' man

Got slicked back hair
Skin tight jeans
Cadillac car
And a teenage dream

I'm a rocker
I'm a roller
A rockin' rollin' man

Got lorex socks
Blue suede shoes
V8 car
And tattoos

I'm a rocker
I'm a roller
A rockin' rollin' man

........Highway to Hell ........

Living easy, loving free
Season ticket on a one-way ride
Asking nothing, leave me be
Taking everything in my stride
Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
Going down, party time
My friends are gonna be there too

I'm on the highway to hell (x4)

No stop signs, speed limit
Nobody's gonna slow me down
Like a wheel, gonna spin it
Nobody's gonna mess me around
Hey Satan, payin' my dues
Playin' in a rocking band
Hey Momma, look at me
I'm on my way to the promised land

I'm on the highway to hell (x4)

Don't stop me

I'm on the highway to hell (x8)

And I'm going down
all the way
on the highway to hell

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane
My lightning's flashing across the sky
You're only young but you're gonna die

Won't take no prisoners, won't spare no lives
Nobody's putting up a fight
i got my bell, gonna take you to hell
gonna get ya, Satan get you

CHORUS:
Hell's Bells
Yeah, Hell's Bells
You got me ringin Hell's Bells
My temperature's high, Hell's Bells

I'll give you black sensations up and down your spine
If you're into evil you're a friend of mine
See my white light flashing as I split the night
'Cause if God is on the left, then I'm stickin' to the right

I won't take no prisoners, won't spare no lives
Nobody's puttin' up a fight
Got my bell, gonna you to hell
Gonna get ya, Satan get you

CHORUS

yeow
Hell's Bells, satans comin to you
Hell's Bells, across the sky
Hell's Bells, We takin you under
Hell's Bells, Your gunna cry
Hell's Bells, they're takin' down
Hell's Bells, underground
Hell's Bells, gonna split the night
Hell's Bells, no way to hide, yeah

Ow, ow, ow, ow
Yeah, that's it
hello

.......Back in Black .........

Back in black
I Hit the sack
I been too long I'm glad to be back
Yes I am
Let loose from the noose
That's kept me hanging about
I keep looking at the sky cause it's gettin' me high
Forget the HEARSE cause I'll never die
I got nine lives, cat's eyes
Abusing every one of them and runnin' wild

CHORUS
Cause I'm back
Yes I'm back
Well I'm back
Yes im back
Well I'm baaack
Baaaack
Well I'm back in black
Yes I'm back in black

Back in the back of a new cadillac
Number one with a bullet I'm a power pack
Yes I'm in a band
With a gang
They gotta catch me if they want me to hang
Cause I'm back on the track and I'm feeling the flack)
Nobody's gonna get me on another rack
So look at me now I'm just makin' my way
Don't try to push your luck just get out of my way

Cause I'm back
Yes I'm back
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back back
Well I'm back in black
Yes I'm back in black

Well I'm back yes I'm back
Well I'm back yes I'm back
Well I'm back back
Well I'm back in black
Yes I'm back in black

Well I'm back back
Well I'm back back
Back back
Back in black

..Rock and Roll Ain't Noise Pollution..

(All right)
Hey there, all you middle men
Throw away your fancy clothes
And while you're out there sittin' on a fence
So get off your ass and come down here
'Cause rock 'n' roll ain't no riddle man
To me it makes good, good sense

Good sense
Ow
Oooh yeah

Heavy decibels are playing on my guitar
We got vibrations coming up from the floor
We're just listening to the rock that's giving too much noise
Are you deaf, you wanna hear some more

We're just talkin' about the future
Forget about the past
It'll always be with us
It's never gonna die, never gonna die

Rock 'n' roll ain't noise pollution
Rock 'n' roll ain't gonna die
Rock 'n' roll ain't noise pollution
Rock 'n' roll it will survive

Yes it will, shit shit shit

I took a look inside your bedroom door
You looked so good lying on your bed
Well, I asked you if you wanted any rhythm and love
You said you wanna rock 'n' roll instead

We're just talkin' about the future
Forget about the past
It'll always be with us
It's never gonna die, never gonna die

Rock 'n' roll ain't noise pollution
Rock 'n' roll ain't gonna die
Rock 'n' roll ain't no pollution
Rock 'n' roll is just rock 'n' roll

Oh Rock 'n' roll ain't noise pollution
Rock 'n' roll ain't gonna die
Rock 'n' roll ain't no pollution
Rock 'n' roll it will survive

Rock 'n' roll ain't no pollution
Rock 'n' roll it'll never die

Rock 'n' roll ain't no pollution
Rock 'n' roll
Oh
Rock 'n' roll is just rock 'n' roll

...Thunderstruck...

(Thunder) (x10)
I was caught
In the middle of a railroad track (Thunder)
I looked round
And I knew there was no turning back (Thunder)
My mind raced
And I thought what could I do (Thunder)
And I knew
There was no help, no help from you (Thunder)

Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You've been - thunderstruck

Rode down the highway
Broke the limit, we hit the town
Went through to Texas, yeah Texas
And we had some fun
We met some girls
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds

I was shakin' at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You've been - thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck


Oh, thunderstruck, yeah

I was shaking at the knees
Could I come again please?

Thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it's alright
We're doing fine
Yeah, it's alright
We're doing fine
(So fine)

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Thunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You've been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck,
You've been thunderstruck

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

.... HLADNO PIVO .....

...Ne Volim Te ...

Ustao sam ujutro s glavom nateklomI zakacio malim noznim
prstom o stolSpotaknuo se o tvoje papuceU padu odkinuo
zastor i glavom puko u radijatorHtio sam ti baciti
vazu u glavuKad si se probudila i poslala me k vraguAl
sam u agoniji bola stenjao ispod stolaU grcu se previjao
kad mi je sinuloNe volim te nit sam te ikad
volioNa tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovorBio sam
mlad it totalno zagorio ...Tako je valjda sve to
krenuloOd samoce i dobrog sexa nastala je nasa
vezaPocetni zar je bio zavidanDa nisam svakog dana
otkrio jos manaSad si u mojim ocima samo jos greska u
nogamaSto se smijes ko hijena to me toliko ne
smetaKoliko neke druge navikeNit sto vrece od tampona
bacas stalno sa balkonaSamo jedno ipak ne
razumijemNije mi jasno sto ne zatvaras zubnu pastu...

...Pjevajte Nesto Ljubavno ...

Godine provedene, zakopani ispod zemljePostali smo skupina
svirajucih zombija.U birtiji poslije trece, Tedy rezigniran
rece:"Momci, ne zelim dovijek' biti podrumski
covjek."S vremenom sve smo tisi,Slijede prvi
kompromisi.Otud samo korak, dva,Do pocetka
porazaPjevajte nesto ljubavno,Sigurno, tiho,
sterilnoPjevajte nesto ljubavno,Klinke svrsavaju na
to.Prodali smo cak i muda,Al' sviramo zato
svuda.Terase, festivali,Vise smeca, lova
veca.Slusaju nas curicePenzioneri i bakice.I
svi umni invalidi,Senilni i gluhonjemi.

...Rigoletto...

Probudio me umjesto kave,Odraz u ogledalu,Ovo, ovo nisam
ja,Tupa faca, oronula,I muka u zelucu,Ovo, ovo
nisam ja,Pred svojim se ocima,Bukvalno
raspadam,Ovo, ovo nisam ja,Ovo je nocna mora
ujutro,Znam da zvuci glupo,Ali ovo, ovo nisam
ja,Dva prsta u usta i bit ce mi
super,Rigoletto,Zaronim znojnu glavu u
skoljku,Rigoletto,S glavom u skripcu obecavam
lazi,Rigoletto,Da vise necu taknuti
piceRigoletto,Hoj, hoj !!!



utorak, 26.12.2006.

Tad si fakat na dnu dna. Kad te zuljaju kosti. Kaj tebe jebe. Hashoman. Svake zore umirem.

E boli me *urac za neke stvari. Danas mi se neda puno toga, nije mi dalo ni jucer. Ak se hoću negde ispucati mogu i tu. Ak mi se neda ni to ne moram. E pa dosta mi je svega. E pa neda mi se danas ispravljati gramatičke greške i govoriti književni. E pa dopizdi mi sve. E svaka faca na ovom planetu. Očito mi je suđeno da danas nejdem na drugi kraj svjeta koji je udaljen kojih dvadeset minuta. Očito mi je suđeno da ostajem tu di jesam i provedem još jednu noć negdi vani. E zaboli me. Ionako me par sranja sprečava da napravim ono kaj hoću, a to zapravo uopće ne hoću. Fala bogu onda na sranjima, ne. E, jebote, koji divan dan. Sunce, jeee, zelena trava,hm,kaj da? e super. Sad bi kao trebala uzivati u ljepom danu, iskoristiti sve dok mi nema starca doma, otićci negde van i zaruziti, drugi dan se ne zdići s kreveta, i navećer ponoviti isto. E pa jebi se....NECU!!! Sve super. Nema beda.Nejdem medju ljude,mrzim ih ! .... nije bitno kaj me zivciraju. Ma nije bitno kaj je neka mala glupacha luda za nekim tipom odkad si je komad skinul majcu. Opce nema veze kaj je nekome super to kaj bu se danas napil i brijal o tome kak je napušen od nečega kaj nikad nije pobal. E ma nije bed to kaj su svi oko mene tolko smireni iznutra, a nabrijani izvana. I to kaj budu neke wannabe klinke s lancima na hlačama bijedo gledale kak me boli kurac za sve koji bleje i umisle si nekog boga. E opće nije bitnooo ništ. Zajebem ti ja takvu osobnost koja se mjenja svakih pet minuta. E i briše ono kaj je bilo malo prije. Ali ne zaboravlja. E u kurac. Bez početne zvjezdice na k. Zake ja nebi nekaj kaj hoću. E da mi se izbrisat ovo sranje i možda pisat negdi drugde. E možda to i napravim. E dopizdi mi. Ne kužiš, ti si veći čovek od mene. Ke ne da jesi. E nemaš ti pojma. Jebote. Kaj misliš da to kaj ja tu pišem sve govori o meni. Oslobodjenje frekvencijeeeeeeeeee. ...ahahhaa, E bash ste mi smjesni. Shvati, do mojih visina papirna krila nisu dovoljna. E da. Mislim ne. Jebeš to da i ne, kad to ništ ne znači. Jebote, kad svako tvoje da ima ne i obrnuto. E možda se nekom posreći pa krepam tu i tam. Pa zašutim tu i tam. E kak volim šuteti. To je zakon. Pogotovo kad se nešto očekuje od mene. E, haha, šutnja je ja. Jučer, danas, sutra… o bože, kakav divan dan. Daleko, želim daleko. Ali zajebeš i to kad nemrem. Svi mogu mislit na sebe osim mene. Kak bu drugima bez mene. Joj, e krepali bute. Zbilja. E nebu vam imal ko dosđivati i mrštiti se i biti cudak. E zbilja. Bash vas zalim. Nema kaj. A ste se pitali kad kak je meni s vama. Sebičnjaki. E baš vam fala kaj mi nabijate jebenu grižnju savjesti i kaj nemrem nikud. E obožavam vas. Da nema vas nebi znala disati. Sigurno. Zajebem ti to. Jebeš jedan ili dva reda, jednu ili dve stranice. Kad je sve isto. Neko ulazi u to neko ne. E pa neko je takav neko nije. Pa nije on kriv ak ne radi analizu svojih razmišljanja. Jebote. Daj već jedanput prihvati ljude kakvi jesu. Kaj mi je to trebalo. E pa trebalo mi je. A kaj to ti mene pitaš. E jebi se, znaš. Lako je biti građen od krvi i mesa. Ali zaboraviš i osjećaje. Jebote. I to tu spada. E daj mi palicu, idem glumit bubnjara. Jer mi se da. E pa baš i glumim. Tipkovnica mi je u kurcu. I baš mi je drago. Ali ne znam za kaj. E i da. Misli si ti da nemam pametnijeg posla. Misli si da ovo pisem jer nemam kaj drugo. Jebote. Da samo znaš kolko imam jebenih papira iza kreveta. Da samo znaš. Mogla bi svaki dan tu srati u pričama i pjesmama o smislu smisla i tim sranjima, a ti bi se čovječe mogel diviti tome. Jebote to divljenje kad ne vredi ništ. E pa samo malo pogledaj dublje. Pa to je u tebi. Nisam ja kriva ak napisem neke kaj tebi paše ili ne paše. Pročitaš dva stiha i to je za tebe biblija. Jebote. Pročitaš jednu knjigu i ti si nacitan coek. Daj se hebi. E daj, molim te. I usput i mene. Platim ti. Praznim džepovima. Ali nije bitno. Ali mozda je. Pa da. Danas sve košta. Jebote....zivot te tolko kosta, pa valjda i smrt. Meni ga plachaju neki drugi. I tebi isto. Kaj ne vidiš. E i daj sad ti otiđi. Nema koga da ti plaća. I sad ti radi. E moraš neke raditi. Ne dolazi ti to samo tak. Osim ak si sin ili kćer bogatih roditelja i ništ ne radiš. E pa zakaj i bi. Kaj ne. Zakaj bi ti radil ak mos jebati zdrave u mozak i prazniti im djepove, pa da u tvoje vec lova ne bi stala. E coece. Heeeeeebi se. I daj, no daj se kurci s novom majicom i hlacama. E to ti nije dosta, ha....aj, kupi si jos jedne. To nije nist. Pral si jjednom u zivotu prozore na benzi prek veze i ti si fizicki radnik s iskustvom. Daj suti. Znash. I usutkaj mene usput. Idem si na zivce. aj, znam da nebush..., muci te neko ljubavno sranje ili tak nekaj. Kaj ti znas o tome. Jebote, nekome je slomljeno srce. Joj, e jaka stvar. Sutra budes mislil(a) već na nekog drugog. Daj si priznaj. No daj. Ili ti je mozda povrjedjen jebeni ego i ne vidish dalje od svog nosa i umislis si da si povredjen(a). Joj, e molim te, jebi se, odi si rezat zile. Ali ne...... svijet bu prazan bez tebe. Mos mislit....e da,a ja se pitam...koji je men kurac???



| komentari (90) | print | # |

<< Arhiva >>