Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

$vE & $v@šT@

MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images




















O meni...

Blog images

Blog images



Ime:Natalie
Prezime:...nije važno...
Datum rođenja:16.09.1992
Mjesto rođenja:Stuttgart,Njemačka
Godina:14 i dva mjeseca
Škola:Ivan Cankar
Razred:8c
Mjesto stanovanja:Hrvatska,Zagreb,Črnomerec
Ljubimac/ci:
:pas(kuja) Lola

VOLIM
-cucka
-žvakaće gume
-papatinjami
-svoj komp
-dečke(zgodne naravno)
-frendice i frendove
-music
-ljeto
-more
-snijeg
-grudanje
-skijanje
-putovati
-el. gitare
-crnu boju
-VANS
-čokoladu
-svoj blog
-ljude
-živcirati ljude
-Cinestar
-McDonalds
-paregreedy
-crnce
-spavati
-prat zubemouthwash
-Hrvatskuhrvatska
-snimati i slikati
-televiziju
-živine
-i to je to zasad

NEVOLIM:
-sebe
-školu
-profače
-zadaće
-ljubav(jer uvijek loš završi)
-zaljubljenost
-svoj dnevnik
-svoje ribice(koje će uskoro uginut,yeee)
-učiti
-reći riječ MOLI* TE ili OPROS** Mi
-nacizam
-svoje nokte(a i nemam ih)
-dlakave noge
-potkošulje
-narodnjake
-kišu
-bezobrezne i okrutno bahate ljude
-i to je to zasad

*ludacha ili glupacha* kaj god...

utorak, 21.11.2006.

Imam NoWi Bl¤G

Idite na nataljo14.blog.hr i ući ćete na moj novi blog...Ovaj neću brisat al više niti jedan post neću napisat na ovaj blog...

Hvala vam na svemu...na svim komentarima i podrškama...

Bye

|23:28| Komentari 19| Isprintaj| #| Na Vrh|

petak, 17.11.2006.

Hy. wave

Friendster

Friendster



Isse,nećete vjerovat kaj mi se dogodilo...
Idem ja promjenit pozadinu i lijepo nađem
savršenu i ja je lijepo stavim na HTML...i sad idem
pogledat kak mi je blog...i sve je nestalo...
Nije bilo više ovog posta,niti chata,nit ničega...
A mene uhvatila panika...počnem psovat ko nikad do
sada...Užas...ja sam dođivila šok...Zato sad pišem novi post...
Haha...

I tak ko mene nema ništa,uskoro idem s irmicom
van tj. na misu,hitno me neš treba...pa ono cijelo
vrijeme sam znatiželjna ko neka kokoš...haha,pa ja
i jesam kokoš...hahaha
smijeh

Al dobro...sad idem stavit pjesmu,i još nešto malo o
sebi...i tack...
Užas...i da planiram izbrisat ovaj blog al mi je previše
prirasao srcu da jednostavno nemogu...lol

Bye,bye...
Dobro ste krenuli s komentarima...
Hvala...
Nastavite tako...

|09:02| Komentari 45| Isprintaj| #| Na Vrh|

utorak, 07.11.2006.

+...xXxXxXxXxX...+

Napokon novi post i nova pozadina...heh
Meni e pozadina prezakon,tack je scary...nut
He,he...
Vidim da mi baš i ostavljte komentare...to me žalosti
Al koga jebe...nije uopće važno,meni je važno da imam više
od 5 komentara...bwahahahahaha

Počela je i škola...užas...bolje da vam ne pričambang
Ugl. mogla bi se ubit,al nećuuuu...bwahahaha
Koja sam ja glupacha,to je neš nevjerojatno...užas...

Prek praznika sam ugl. bila van s irmicom i jercelicom ili MateJom,svejedno
Wtf. Danas pita biologiju i profesor nam pregledava vježbenice iz povjesti
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ma za ubit se...bang kill

Tjedan dana sam u kazni jer jer...nije važnoheadbang
Niti će ikad bit važno...a i da je važno ja vam nebi tu važnu
takozvanu kaznu ni rekla...
Isse,o čem ja pričam...
Sorryte...

Pado je snijeg...woo hoo!!!
Wow,niš posebno...
Zima je glupost...samo se smrzavaš...no
A jedino je dobro grudanje ispred schule...
Ja bi ljetooo...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Rogoznica-mjesto gdje ja ljetujem svake godine već osam godina
i tamo sam našla puno frendova i frendica...U Rogoznici je zakon...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Tu prolazim svake godine...sto tisuća puta na dan..hehe

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
I ovo mi je najdraži kafić ...

I to je to za danas,nadam se da ste uživali...
_
K
I
S
S
A
C
H
_

|10:47| Komentari 57| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.