Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

$vE & $v@šT@

MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images




















O meni...

Blog images

Blog images



Ime:Natalie
Prezime:...nije važno...
Datum rođenja:16.09.1992
Mjesto rođenja:Stuttgart,Njemačka
Godina:14 i dva mjeseca
Škola:Ivan Cankar
Razred:8c
Mjesto stanovanja:Hrvatska,Zagreb,Črnomerec
Ljubimac/ci:
:pas(kuja) Lola

VOLIM
-cucka
-žvakaće gume
-papatinjami
-svoj komp
-dečke(zgodne naravno)
-frendice i frendove
-music
-ljeto
-more
-snijeg
-grudanje
-skijanje
-putovati
-el. gitare
-crnu boju
-VANS
-čokoladu
-svoj blog
-ljude
-živcirati ljude
-Cinestar
-McDonalds
-paregreedy
-crnce
-spavati
-prat zubemouthwash
-Hrvatskuhrvatska
-snimati i slikati
-televiziju
-živine
-i to je to zasad

NEVOLIM:
-sebe
-školu
-profače
-zadaće
-ljubav(jer uvijek loš završi)
-zaljubljenost
-svoj dnevnik
-svoje ribice(koje će uskoro uginut,yeee)
-učiti
-reći riječ MOLI* TE ili OPROS** Mi
-nacizam
-svoje nokte(a i nemam ih)
-dlakave noge
-potkošulje
-narodnjake
-kišu
-bezobrezne i okrutno bahate ljude
-i to je to zasad

*ludacha ili glupacha* kaj god...

srijeda, 27.09.2006.

***

Žurim se,našla sam malo vremena za vas...
Sam da vam se javim da sam živa bang
Hvala vam na svim komentarima
Meni komp neš šteka pa mi se neželi otvorit
neki blogovi
Sorryte ak vam ne komentiram baš
Stvarno sorryte...ovih dana sam baš u strci
i čak ne stignem ni pogledat svoj blog
...puknucu

Lolim vas sve najviše...cerek
Obećajem da ću kad mi poprave komp
sve to nadoknadit...
Possaaa cerekcerekcerek
kisskisskiss
smijehsmijehsmijeh
cerek

|11:22| Komentari 19| Isprintaj| #| Na Vrh|

srijeda, 20.09.2006.

nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut

Ejla...!!!
Ovo će bit dosta kratak post jer se žurim...
Danas je bilo full ok,niš posebno...smijeh
Malo sam zabrljala hrvatski...čist bezveze
I dalje smo u svađi s Ninom...
Malo sam se pokefala s Tamarom
Al nadam se da će to opet bit ok...
Irmich,saznala sam zašto se Tama ljuti?
Napisat ću ti mail...
I da,ljudi ak mi imate neš za reć
mislim na privatne stvari
pošaljite mi mail na bubamarha@net.hr

nutnutnut
Baš su mi forni!!! (irmina fora)

Zadovoljna sam s komentarima
Sorryte ak vam nisam ostavljala komentare
Obećajem da ću svima ostavit najmanje 3 komentara
Danas irmich i ja možda idemo van...
Nama je tak dosadno kak smo same...
jer nemamo kaj radit...
lud

Eto...
Za 4-5 dana ću vam napisat
novi post...

Pufffaaaa

Pozdravljam:
NIRMICU
@leX@ndru
Hrwoya
Converse-uređujete
vlastite starke


kisskisskisskisskisskisskisskisskiss

|14:50| Komentari 32| Isprintaj| #| Na Vrh|

nedjelja, 17.09.2006.

My B-day...!!!!!!!!!!!!!! (14)

Helloo
Evo i mene napokon
Upravo sam se vratila doma
Bila sam na igralištu
Sad ću vam sve ispričat kak sam provela
vikend...juhuuu!!!!

Subota:(my B-day)

Ujutro sam se probudila
I počela sam paničarit
zbog vremena
Kiša je padala...užas

U 14:07 sam došla do Tamare
Lijepo sam Tamaru sriktala
Pa smo zatim otišli do Irmich
Malo smo šfcljali(nova riječ) kod nje

Krenuli smo u kino misleći da će kino bit
prazno zbog kiše,al neeeeeee
Kino je bilo punooo dečkiju i cura
Sve je bilo ok,dok nije počeo film...
(gledali smo OPSJEDNUTOSt)
Kao po istinitom je događaju
Neću vam niš govorit
Odite pa si sami pogledajte
Sam ću vam reć da je film prezakon

Meni & Irmich se malo vrtilo (povraćalo)
jer smo prije toga išle u Megdonalc
Kaj god...hehe njami

I poslije toga pojeli svaka po jedan COMBo
Za "nepismene"; Coca Cola + Tacitoss s nekim umakom
Bla,bla...blabla

Nakon kina smo otišle do Irme (jer je bila sama doma)
I kako Irma uvijek ima pametne
ideje,ona nas pita dal smijemo prespavat...
Ja ono,100% neću moć jer imam goste doma...

I sad dođem ja doma,nema nikog...
Ko i da mi nije rođendan...
I pitam mamu dal smijem prespavat
Mama kaže da mogu,al da još pitam tatu
I pitam ja tatu,dal smijem?
On kaže neee...nono

Ja naravno slušam mamu
pa se odem pakirat...
I sad složim ja sebi tekst u glavi
kak dA tatu zamolim da idem
I ja ono...
Bit će tu svađa...
Ja dođem...i kažem Tataaaaaaa
A meni mama...Tata spava,kaj oćeš?

Ja prasnem u smijeh...
I kažem da idem...
Bok,bok

Odem po Tamaru...
bla,blablabla

Dođemo do Irme
I zajebavamo se...

Ismijale smo se ko budale
Bilo je zakonnnn
prezakoonn
...
Zaspale smo u 01:37
I probudile u ...(neznam)
Uglavnom prije 9

To je to za subotu sad idemo na petak...
Possaa

Nedjelja:(prvi dan odkad imam 14 god)

Probudila sam se kod Irme
Pekle su me oči
jer se nisam naspavala
i u kinu smo bile u prvom redu
+...Užas...+

Otišla sam doma...
Ručala...
I opet...
Naravno...
S Irmicom van...
he,he
Kak se dugoo nismo vidle...

Onda smo pješačile oko 2 sata...
Neznam ni di ni kada ni zašto
Bile smo na školskom
pa kod doma...
pa smo na kraju završile u Voltinu..
zijevzijevzijev

Pa smo sad prije sat vremena,bile na školskom...
Slavila je rođendan neka cura s Pavlekice
U onoj Pizzeriji...
Upoznali smo punooo smiješnih i zanimljivih ljudi...hihi
Markić se napalio na Irmu
a Irma na njega nije
Jadan je...
hehe

Upoznala sam nekog Roka
Tip je ok...
Normalan....
Čist ok...

I tak...
Otišla sam doma
I sad vam pišem...
I potrudila sam se da vam napišem ovak veliki post
...

Ajd posssaaa svima

Sve vas lolim

Komentirajte mi post

I fala na čestitkama...

Puffach

|21:11| Komentari 22| Isprintaj| #| Na Vrh|

četvrtak, 14.09.2006.

Evo me (nut napokon nut)

Sorryte kaj vam nisam dugoooo pisala
Stvarno mi se nije dalo i stvarno sam bila prezauzeta
he,he
Bila sam vani s cuckem
Bila je jakoo zločesta...
Žena je luda (odnosi se na cucka)
...lud...

Ninna,sad znamo kaj misliš o nama
i kaj smo ti mi zapravo...
Baš ti hvala
Uopće se nisam nadala tome
a pogotovo se nisam nadala da ćeš
nam to ti napravit
nono
Neshvaćam tee..

Počeo je Big brother
Užasno je dosadan
Nema niš zanimljivog
...

Meni je užasno dosadno
...
Irmica mi je u kaznidead
...
Razmišljam dal da izbrišem blog
...


Yebote,još se nisam ošišala
A to već razmišljam tjedan dana
Najvjerovatnije u petak...headbang

I da,da
Pišemo matišu u petak (inicijalni)
Neeee

Trebali smo ga jučer pisat
Al moja draga Irmica + cijeli razred
smo nagovorili profu da ga pišemo u petak
....smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Ovaj post je jakooo kratak
Al pojma nemam kaj da više pišem
Pooossaaa

Pozdrav svima...
Baš svima...
Joj kak sam headbang
hehe

Kissaach
Puffach

|09:21| Komentari 15| Isprintaj| #| Na Vrh|

ponedjeljak, 04.09.2006.

x...Prvi dan Schule...x

Danas je bilo ok u školi,niš posebno
Jedino sam bila burninmad kad se Tamara
ponašala ko da je došla u 1 razred,ko da nikog
nepoznaje,neznam kaj joj je namcor
Ni´ko nezna kaj se njoj događa,tack je čudna
Cijeli dan je šutila,kad bi je neko neš pito samo
bi odgovorila na to,ono stvarno nije ok
mad sam na nju,ide mi na živce sa tom svojoj
depresijom,stvarno nekužim kaj se njoj događa
Zakaj je tack tajanstvena???
Nikom neželi niš reć,nit ga neš pitat
Tack je povučena u sebe i ne želi se otvorit
svjim naj frendicama...
Pa ono ak ima problema nek nam kaže
Zašto je takva?
Stvarno nekužim...

U školi smo dobili knjige blabla(mučenje)
Iz hrvatskog imamo 4 knjige i još bilježnice
Pa ne svi odu u tri magareće ... bang
Užas!!!

Sutra imamo prva dva sata likovnog (juhuu,zajebavat ćemo se dva sata)
Onda nam dolazi vjeronauk(booorriingggzaliven)
Pa zemljopis (neee,fuck)
Zatim tjelesni(dead)
i za kraj matematika (imamo novog profesora,nadam se da je ok inače
ćemo ga njami,šalim se)
itd...
Sutra će naravno bit super u školi (nadam senaughty)
...tri točkice...

E da,da
Zamalo sam zaboravila
Ovak...

PRAVIMO PARTY...party
SVE ĆE BIT DOGOVORENO DO PETKA
U TO SPADA VRIJEME,GOSTI,DATUM,VRIJEME DO KADA TRAJE
I NAJVEĆI PROBLEM HOĆE LI NAM VITEK MALO POSUDIT SVOJ PODRUM
Sve je to još samo pitanje...
PA VAM JAVIM KAD DOBIJEMO ODGOVOR

I OVAJ,NAPRAVIT ĆEMO POZIVNICE
I KO DOBIJE POZIVNICU NEĆE TREBAT PLATIT
15 KN,TO ZNAČI DA ONAJ KOJI NIJE POZVAN
ĆE MORAT PLATIT 15 KN ZA ULAZ
ZATO POČNITE ŠTEDIT...šalim se naravno

Ajd javim vam se kad nešto više saznam
Popis gostiju će bit na mom i Nininom blogu
...
I pozivnice će bit podjeljene ili u srijedu ili u četvrtak


Pozdrav svima!!!
Poossaaa

:) cerek

|12:29| Komentari 46| Isprintaj| #| Na Vrh|

petak, 01.09.2006.

smijeh opet jaaaa(zauvjek vesela) smijeh

....Naslov nema veze s ničim stvarnim....+
+....Odustala sam od TH-a,jer su stvarno
prešli svaku granicu(to se odnosi na Billa)...+

+...Pretjerao je sa svim,a pogotovo s noktima...+
+...Zgadio mi se kad sam vidla njegove nokte,užas...++...
Al nećemo više o TH-u...+

Jučer sam cijeli dan bila s Irmom,ma Irma,
ti si zakon,morate posjetit njezin blog
+...Nirmica...+

Malo sam razmišljala o krznu,zakaj ga ljudi koriste i tack?
Prije,još davno prije su ljudi nosili krzno jer su se nekako
morali zaštiti o hladnoće,ubijali su životinje da bi ih mogli jest
i koristili njihovo krzno da bi preživjeli od zime.

Ali,zašto ih ljudi danas koriste???
Pa te male nedužne životinjice...+
Zamislite si da neka žena nosi krzno
vašeg ljubimca....

Danas ljudima oupće nije potrebno krzno
jer danas ima tolko načina da se ugrijemo
i zaštitimo od hladnoće,a one mutave babe
nose bunde od npr. lisice tj. lisica

Npr. Ninna nema niš protiv krzna,jer
ga i sama nosi...
Pa ninna razmisli o tom da sad npr. tvoju
malu Snoppycu ubiju,i naprave od nje krzno...+

Al neću više o toj temi jer se uvijek rastužim
i budem bijesna na te ljude...nono

Žalosno...+

Danas idem s Irmom van...
Bit ćemo malo na školskom,pa malo u kvartu,pa
možda odemo do mimare(lol) i ak nagovorim irmu
malo do trga,i tack čemo šetat...bla,bla,bla

Jesus,ajme...ovo je zadnj dan praznikkkkaaaaaaa
ajme,tek sam sad skužila...
A neeeeeeeeeeee...headbangheadbang

Shit...
I onda sve ispočetka..
Joj,neee

I da znam u koju ću školu ić...+
100 % idem u tu školu...
Idem u veterinarsku...
lol...cerek
Jedva čekam..

Čujemo se,vidimo se...
Possaaaaaaa
Pišite mi,i ja ću vama
Pufek
:)
smijeh

Pozdrav Nirmici,Ninni,Tamari,Vekicy(150 kn),Jeljenjeku,Teichi
Nirvani,Mariji,Petri,Ciprama,Domagoju...Ma svima

+...+

|10:32| Komentari 58| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.