Narodne Mošnje

gnjojni dan srijeda, 18.05.2005.

Tamarin svijet

Ovih nekoliko dana neumorno samo trazili blog dostojan naseg rugla. vjerujte mi nije bilo lako. naisli smo na svakakvo smece. ipak ovaj jednostavno vapi za pozornoscu.
pregledavajuci bitnijin blog (brinem se za nju, nije nista posrala u zadnjih nekoliko dana) i naidoh u moru komentara na jedan koji zacudo ne gadi dragu nam glupacu. znatizelja me potakla da pogledam da li se ponosni vlasnik komentara cinicno smije nasoj britni ili pati od iste bolesti. kliknem na ime i otvori mi se blog. da samo vidite koja lipa govna. sve sranja jedno do drugo. raj za moje oci. i naravno kako mi duznost nalaze odlucih to podijeliti s vama.

Ime, prezime: Tamara Ban

Datum rođenja: 25.08.1992. –Zabok

Grad u kojem živim: Donja Stubica


Što slušam od glazbe: 1. Dinu a ostalo sve mi je super ali Dinček najbolji i Lorena je super

bilo mi je dovoljno da procitam ovo i vidim prilozene slike



Voljela bih: ići u glazbenu školu, postat ono što oduvijek želim i volim i osvojit nekog kog volim otkad sam ga prvi puta vidjela i čula za njega, sa svojih 5 godina, još ga volim

mislim da je nepotrebno da isticem koga samo voli nasa tamara.
kako bi dobili puni dojam ostavila nam je i svoje slike pa ih vam sad prezentiram




eto toliko od nas za sada. jedno je jako zanimljivo. otvarajuci ovake sranja od blogova je kao zacarani krug. na svakom novom sranju nade se jos vece. recimo nas tamara jako je zanimljiva drugim obozavateljima dina tako da oni ostavljaju komentare koje nas vode do novih kretena, debilnih blogova i svih mogucih sranja

pozdrav do daljnjega

<< Arhiva >>