Pa evo nekolko nečega

...:::Tamy`s world:::...

petak, 21.07.2006.

- 16:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.07.2006.

Good morning,hah dobro jutro nakon savega sto se događa po noći :)) kada si sama! ! !

Dobro jutro danas kada sam se digla iz kreveta negdje oko 11 sati :))< išla sam se istuširati ah znate neznam kaj da pišem o sebi ili drugima :)) htjela bih staviti svoju sliku al ne da neznam nego nemam usb priključak od mobača negdje sam ga zagubila :)) pa onda :)) neznam ....evo pola sata kasnije evo me nasla sam jednu sliku macke:))Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 19.07.2006.

Moj baner!

Hej evo i imam i ja svoj baner Image Hosted by ImageShack.us zar nije sladak
kopirajte si ovu sliku u neki folder i idite na imageshack.us uploadajte ovu slilku odaberite šifru i zaljepite gdje ocete :))

- 12:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.07.2006.

To se može dogoditi samo u Zagrebu!!

Ja i moja stara krenule smo u grad kupile smo svega i svačega..Znate di je kaf. Story tamo je inaču ujutro subotom špica.I ssjednemo mi i čekamo i čekamo tog debelog konobara (ma peder jedan),on se šeta i šeta od stolice i stolice a bila su 2 konobara,jebo ga,jedan služi jedan dio terase a drugi drugi dio pa koji je traj debeli kreten ajme on vam sjedne kod prijatelja i priča on 5 minuta s njima dok se ja nisam digla otišla kod njega i naručila...Stara i ja pričamo onak te kažem ja njoj "sada kada dođe onaj debil od konobara i pita šta smo naručilee ubiti ću Ga" i imala sam ja pravo evo njga i pita "sta ste ona narucile oprostite smeli su me na šanku"headbangheadbangheadbang htjela smam mu skinuti tu pregaču i lupiti ga nogom u onu stvar ..Kada nem je donesao piće ja sam pila crvenu Oranginu zalim se ja sa 7 kapi po novoj majcipuknucupuknucu htjela sam se ubiti od lošeg dana..Kada smo popile i iprostačile seo konobaru i itd...Krenule smo groz podhodnik te vidjele da nema vrajžje vrećice sa svim stavrim..Kada sam se ja zaletila u onaj kaf. niti 6 kugla sladoleda me nije moglo zaustaviti....I dobro sjednemo mi u tramvaj te tramvaj stane objavi šoferica na oglasu " molim da svi putnici polako iziđu na sljedećoj stanici jer je prijevoz u kvaru pa nek ide cijeli dan u P.M..sve je do spavanja bilo super a nič ja isto bila O.K!!!

- 17:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.07.2006.

Svašta

Najhladnija prostorija maminog stana!
I tako pila ja coca-colu ..naravno nakon sto sam popila 2 case odjednom (a da me stara ne vidi lud) morala sam na Wc
Image Hosted by ImageShack.usKada sam sjela na WC školjku cula sam da nešto šušti iznad mene,pogledala sam i vidjela mini ventilator.I zapitala sam se što on tu radi koji vrag???Nakon 2 minute razmišljanja skužila sam on je tu da rasprsi zrak kada se neko posere da ne SMRDI.Valjda


Blog moje stare...
Jedva sam staru naucila kako se radi blog i tako je ona otvorila blog na ovoj addresi pa je malo pposjetite ostavite koji komentar...Znate vec o cemu je rijec o Greti Garbo...Ah joj..Samo ta baba!! :() alk je moj blog ljepsi nego njen haha bleeeersmokinsmokin

- 12:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 11.07.2006.

...Hmmm....odluka...

Odlučila sam nes za pisanje novog posta od vas cu traziti ukupno 8 komentara znaci pod br. komentara mora biti 8 ili više ne manje!!!Ako me želite reklamirat na svom blogu samo dajte :))smijehsmijeh :)) nemam još svoj BANER al cu si ga napraviti bez brige..žišku sam komentarima!!!Nadam se da svi čitači mog bloga razumiju !!

- 09:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.07.2006.

Moje životinje...

Imam zamorca "Bento",psa "Boby" i mačka "Tomeka" svi su debeli mali moji slatki pufi pufi
:))...hahah...Doci ce i njihove slike na moj BLOG.Al sam sada u Zagrebu pa ih ne mogu slikati....Evo nekih slikica (tuđih) pasa,mačaka i zamorca!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

- 09:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.07.2006.

Za Tokio Hotelov-ce

Image Hosted by ImageShack.usAnti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!l!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!Anti tokiohotel!!!!!

- 19:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

BaNeRi!!!

jedan mali baner za rihanna blog nesto je bas veliki al nema veze lijep je!Radim i banere kazete mi link a Vam pod komentare stavim link koji trebate upisti za baner na svom blogu :))!!

- 18:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Greta Garbo=Moja stara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us znate li možda tko je ova baba Greta Garbo moja stara je luda za njom ka+e da joj jako sliči hahahhaha pa ja ne mogu vjerovat :)) :)) :)) a ja onako niti volim niti mrzim ...Sam da vam se javim eto mene u Zagrebu :))...Itako imat cu još slika na mom blogicu :)) hahahaha

- 18:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

By mahkissmadheadbang (i svi ostali smajlići)

mahmahmahmahI tako ja glupa s moru Umaškog u Zagrb kod stare hahahha :))(mama ne ljuti se :))....smijehsmijehsmijehNadam se da me čitate i da ćete me čitati jer mislim da sam ok ...
Iako imam nekoliko mržnji nemojte me shvatiti ozbiljno ..znate i ja imam isto m.....zijevrolleyes
I jos jedno sto vidim da ne radite POHVALA svim komentatorima da ne radite :poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$
$$$$_____$$____$$$____$$_____$$$$
$$$$_____$______$______$_____$$$$
$$$$_____$______$______$_____$$$$
$$$$_____$______$______$_____$$$$
$$$$_____$______$______$_____$$$$
$$$$_____$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$_____$___$$_____________$$$$$
$$$$_____$__$$_______________$$$$
$$$$______$$$_________________$$$
$$$$__________$$_______________$$
$$$$____________$$_____________$$
$$$$_____________$$___________$$$
$$$$______________$___________$$$
$$$$_______________$__________$$$
$$$$_______________$_________$$$$
$$$$$_______________________$$$$$
$$$$$$_____________________$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
i ne radite jos ovakva sranje ok...::::

za to vas prijavljujem JASNO i ne možete vise komentirati da gdje ste prije jesno!!!!!madmad jer ta sranja mrzimmmmm TO UBIČAJENO RADIM JA rolleyesrolleyesheadbang
mad

- 11:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 08.07.2006.

Pjesma na mom blogu!

Svaka pjesma na mom blogu trajat će oko mjesec dana :))!Shakira ce trajati od 8.7,2006 do 8.8,2006...:))A u KoMeNtRiMa možete iznosti vasše mišljenje o pjesmi koja svira na mom blogu a možete me i savjetovati koja bi pjesma najljepše išla na Moj blogić...!!

- 17:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Shakira!!

I tako evo vam pjesma od jedne naj popularnije pjevačice svijeta :)) Shakire s njezinim novim hitom My himps don`t lie!!!HAHAHAHA e tak imam jednu vijest!! STAVLJAM PJESME NA BLOGOVE PO NARUDŽBI BESPLATNO!! na e-mail adessu tami94@net.hr ostavite mi vaše korisničko ime i lozinku a ja cu vam staviti pjesmu u roku od 3 dana nakon e-maila...Unaprijed Hvala Vam na povjerenju!

- 17:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 07.07.2006.

I....idt...

Došlo je i moje vrijeme za moj blogic :))(po redu valjda 100...)Napravim blog pa napisem 2 posta,izgubim inspiraciju i odoh blog k`vragu!!!Za početak dati cu vam nekoliko linkova nekih blogova:
Mrzim ga!!
Andrein blog
Blog za se nasmijat :))
Najbolji blogic-nema ga vise!!Šteta
Blog glup do boga i natrag uz to ide mi na žiwce :()

Sva sam sretna idem u nedjelju 9,7 u zagreb kod mame tak se veselim :)).Iako živim na moru pa se kupa itd...Neznam nekako sam vesela zog tog putaaa.Mama dolazi po mene u Umag i onda za Zagreb!!

- 12:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #