30.05.2007., srijeda

94.


IZLOŽEN

NA KONCERTU



Koncert Jure Stublića i grupe „Film“ bio je u subotu. U nedjelju navečer Pauk je izvijestio:

Nedjelja, 06.11.2005. u 22:15
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
rob na koncertu


Gospodarice,

oprostite što Vam se prvi obraćam.

Bio sam jučer na koncertu nadajući se da ćete i Vi biti.
Kupio sam crni svileni šal i nosio ga tako da se upadljivo vidi.
Nastojao sam što više biti na ulazu i u predvorju sa šankom, gdje je bilo svjetla, pa se moglo vidjeti. Primijetio sam da me nekoliko djevojaka odmjerilo...
Znam da je bila tolika gužva da je malo vjerojatno da ste koja od njih bili Vi. Ipak bih volio da znate da je sama vjerojatnost da ćete u nekom trenutku iskrsnuti ili da me promatrate sa strane učinila da se osjećam posebno. Mogli ste me prepoznati i po nabreknuću koje sam cijelo vrijeme imao u hlačama. Možda su upravo to primijetile neke od onih koje su me odmjeravale, i možda su upravo zato i gledale. Uživao sam u pomisli da sam Vam izložen, da mi se ne morate javiti, a da možete biti zadovoljni vidjevši da se ponašam po Vašoj naredbi.

Da ste izašli iz mnoštva i rekli mi da Vas slijedim, bez riječi bih to učinio. Crnim šalom mogli ste mi vezati oči ili ruke. Ušao bih u prtljažnik Vašeg auta. Zapravo sam se nauživao tolikog straha da bih mogao završiti tko zna gdje... Čudan je taj strah. Uzbuđuje. Kao hodanje po rubu visokog zida s kojeg se može pasti svakog trenutka, ali je velika slast kada se pređe na drugu stranu, u sigurnost.

Jeste li bili? Jeste li me prepoznali? Ne usuđujem se pitati - da li Vam odgovaram?

Iz ove poruke može se razabrati da je Pauk, usprkos tome što je naznačio da je u pedesetim godinama, fizički dovoljno atraktivan da se ne skanjuje pokazati i pred vrlo mladim pripadnicama ženskog roda pretpostavljajući da bi im mogao izgledati privlačno. Dapače, to je osnaženo primjedbom da su ga neke djevojke na koncertu odmjeravale. Mogućnost da je neka od njih bila upravo Mlada domina svodi vjerojatnost da pretjeruje uljepšavajući svoju pojavnost na minimum. Koliko god se ukusi razlikuju, možemo zaključiti da se Pauk dobro drži i da je u zavidnoj fizičkoj kondiciji.




- 00:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.