Balada o piši...

<Smisao života - 22. dio

Za razliku od svih ostalih prica napisat ću jednu totalno nevezanu sa ovim što sam do sada pisao! Sjedim ti ja tako jutros i razmišljam... čemu sve ovo... zašto ljudi pišu blogove, koji je smisao života, zašto dobri ljudi... koji to ne zaslužuju umiru! Koji je smisao života!? I onda dok je zelena vjeverica pretrčavala ulicu meni udari misao ko tri kile kobasice u stakleno zvono! Sve što je nekad bilo ima i sada samo u manjim količinama, iako kod Ibre ima i u većim količinama ali po puno većoj cijeni, ali ako mene pitate ja vam ne bi preporučivo da idete kod Ibre, meni je to sve malo sumjivo! Noćas dok sam se probudio sanjo sam da sam zaspo sa tri kile banana u gaćama, možete zamisliti koliko sam se razočaro kad sam se probudio... To me toliko bacilo u depru da sam napisao sljedeće stihove...

Oj ti što u gaćama mi visiš,
Šta ti sada o sebi misliš
Oba znamo da si mal i tanak,
Ne bi te ni baba za jedan franak...

Izraz ti na licu kisel ko kisele kiše,
Razmišljaš o životu nekog većeg piše
A ja sam tužan neraspoložen i plačem,
Što u gaćama mi ništa ne skače...

Frkutavo zveketanje u jami velikog zeca izazvalo je paniku u mojim gaćama! Ljevo... desno... gore... dole... i još na par strana išlo je svojim putem dok nije došlo do toga mijesta do kojeg je i krenulo! Ovo su već trenuci kada ne znam o čemu da pišem pa je moda ipak bolje da odem do nindža kornjča da ih pitam kako doći do crnih bobica! Jer kod crnh bobica tko zna doći... slatko će da spava ove tmurne noći...

Iskompleksiranost malog piše ovog pisca navelo ga je da ovo napiše...

Susrest ćemo se još u idućoj uzbudljivoj roman epizodi: "Smisao života - 23. dio"

Ovom prilokom bi htjeo obavjestiti stanovnike smradograda da se Smrkljo Mastikljin vratio!
Ispričavam se vjernim čitateljima na duuuuuuuuuuuuugoj pauzi nepisanja bloga ali malo smo zametnuli login i pass... ali sve se to naslo pa ce sada biti bolje laze hehe! Ajde čitajmo se... komentirajte i dalje... Shoutbox je isto tu... pa shoutajte! Pozz svima! Ciao!

01.10.2007. u 23:43 | 10 vaša čauranja | printaj | (c) |

<< Arhiva >>

vaše čauranje Da/Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naši Životopisovi:&..











Alen "klikni me"
- živim u Babinoj Gredi
- muškog spola
- rođen: 23.02.90' ...sati (nepoznato)
- škola: Računalni tehničar za strojarstvo - županja(selendra)
- slušam: rock, metal.. naj bendovi: Static-x, Slipknot, Mudvayne, Disturbed, Drowning Pool, AC-DC, Him, Marilyn Manson, KoRn, Nirvana, Rhapsody, Rob Zombie, Soil...
- od hrvatskih: Opća Opasnost, Pasi, Mental Protest, Hladno Pivo(ponekad)...
- životni cilj: osnovat Bend...


Daniel: "klikni me"
-Živim... isto ko i ovaj glavonja
-spol:isti ko i prije 5 min
-rođeno sam: 7.12.87'
-škola: Faking done!!
-Aj listen: metal općenito: Slaves On Dope, The Dillinger Escape Plan, God Forbid, Demon Hunter..end so on
-sretno sam zaljubljen... i tako...
-životni cilj... popit dva kazana rakije!!


Moj jadni životopis ide ovako:
zovem se robert ,prezivam vuković!
Rođen: 08.09.1990.g sl brod!
vrijeme negdje oko 6 o'clock
Slušam sve što i moji rođaci alen i daniel!
zbilja su carevi!!! normalno kad mene znaju
hehehehe!!!
U školu idem u županju (selendru)!!!
2 raz. elektro tehničke!!! jipi još samo
2 godine!!!
eto to vam je nešto malo o meni!!!
uživajte u NAŠEM blogu!!! ( 3 % je moj )

Naši avatari

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ako itko ima kakvu želju ili kakvu primjedbu na blog, slobodno nas kontaktirajte na MSN: alenkulovljak666@hotmail.com, i prince_of_darklands@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Evo vam par naših NAJ PJESAMA

_UsKoRo_


invisible hit counter





COOOOOL MADER FAKER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us