Šekspir grada Smradograda

<
Smisao života - 16. dio

Smrkljo Mastikljin (tiho i pospano): Dobro jutro grade Smradograže!
Šerpanović Ažlija (uz miris ptica i cvrkut cvijeća): Oh dobro jutro gospodine gradonačelniče!
Smrkljo Mastikljin: Oj ti Ažlija... ti svijetla točko našeg štop svjetla na fići! Ti si taj koji je taj! I nema do tebe!
Šerpanović Ažlija (zbunjeno): O čemu ti zboriš, o veliki gradonačelniče!
Smrkljo Mastikljin: Govorim o veličini tvog zadnjeg džepa na novim ti trapericama!
Robuškin Boba: Uh veselog li prizora pred mojim mi očima!
Šerpanović Ažlija: O čemu progovaraš Robuškine?
Robuškin Boba: Ma divim se veličini zadnjeg džepa na novim ti trapericama!
Gaylord Pavijan (ushićeno): Zasta... zadivljujućeg li prizora!
Smrkljo Mastikljin: Nego... recite vi meni sada kada sam ja bio mlad zašto ja više onda nisam?
Šerpanović Ažlija (odlučno): Ja mislim da je to zbog toga zato što su sada sir počeli stavljati u ona pakovanja sa trostrukim slojem od legure titana!
Gaylord Pavijan: Ma to je sigurno zbog veličine stražnjega džepa na Ažlijinim novim mu trapericama!
Robuškin Boba: NIste u pravu! To vam je zbog toga što se nalazimo na području anticiklonalnog utjecaja mlade rode na žetvu prošle godine u mjesecu nam lipnju!
Smrkljo Mastikljin (razočaran): Ja sam bio uvjeren da će te vi proći ovaj test... test Velikog Labiteka, no ipak vi niste nova generacija... generacija ratnika koja je trebala dovesti mir i dobro u naš veliki grad! Vi niste nova generacija..... Nindža Kornjača! Oh kako li se tako prevari!
Šerpanović Ažlija: Ali veliki gradonačelniče pa koji je onda odgovor!?
Smrkljo Mastikljin: Nažalost ne mogu vam odgovoriti na to! Samo vrijedni znanja biti će u mogućnosti to znati!
Robuškin Boba: Znači ni ti ne znaš?
Smrkljo Mastikljin (ljutito): U jebo te koliko si ti glup! Ne, nego niste to zaslužili da saznate!!
Robuškin Boba: Ahaaaa! Sad kužim!
Gaylord Pavijan: Nego...
Smrkljo Mastikljin: ŠTA SAD????????
Gaylord Pavijan: Jel mogu ja ići piškit? Jako me tera?
Smrkljo Mastikljin: Ma idi! I ne zaboravi vodu pustiti!
Šerpanović Ažlija: Nego veliki gradonačelniče! Kako ćeš pronaći prave Nindže Kornjače?
Smrkljo Mastikljin: To je zagonetka koju sam moram rješiti! No ipak postoji još jedan test! Nitko ga nije položio, no vi... hm!
Robuškin Boba: O čemu vi to o veliki gradonačelniče?
Smrkljo Mastikljin: Odgovorite mi! Što je to... Malo crveno sa malo bijelog i ide unatraške?
Šerpanović, Robuškin, Gaylord (u par): Mrav sa lijevom rukom u gipsu ide u rikverc!!
Smrkljo Mastikljin: Upravo kako sam i predpostavio! Vi niste Nindža Kornjače, vi ste...... Pauer Rendžersi!
Šerpanović Ažlija: Moje Rendžer ime bit će Sikerton!
Robuškin Boba: Moje Rendžer ime bit će Zajbermaut!
Gaylord Pavijan: Moje Rendžer ime bit će Fingerpop!
Smrkljo Mastikljin: Javit ću vam se kada velika užarena masa na nebu udari podne!
Šerpanović Ažlija: Ajmo sad na pivo u "Sišem ti ušne jagodice"!
Gaylord Pavijan: JUPIII!! Idemo!!!
Robuškin Boba: I ja sam za!!



To bi bio kraj čudnog i neopisivog događaja u Smradogradu! Ovaj igrokaz je napisan od strane pisca! Labitek nema vaze sa tim!

Susrest ćemo se još u idućoj uzbudljivoj roman epizodi : "Smisao života - 17. dio"

31.07.2006. u 20:59 | 73 vaša čauranja | printaj | (c) |

<< Arhiva >>

vaše čauranje Da/Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naši Životopisovi:&..











Alen "klikni me"
- živim u Babinoj Gredi
- muškog spola
- rođen: 23.02.90' ...sati (nepoznato)
- škola: Računalni tehničar za strojarstvo - županja(selendra)
- slušam: rock, metal.. naj bendovi: Static-x, Slipknot, Mudvayne, Disturbed, Drowning Pool, AC-DC, Him, Marilyn Manson, KoRn, Nirvana, Rhapsody, Rob Zombie, Soil...
- od hrvatskih: Opća Opasnost, Pasi, Mental Protest, Hladno Pivo(ponekad)...
- životni cilj: osnovat Bend...


Daniel: "klikni me"
-Živim... isto ko i ovaj glavonja
-spol:isti ko i prije 5 min
-rođeno sam: 7.12.87'
-škola: Faking done!!
-Aj listen: metal općenito: Slaves On Dope, The Dillinger Escape Plan, God Forbid, Demon Hunter..end so on
-sretno sam zaljubljen... i tako...
-životni cilj... popit dva kazana rakije!!


Moj jadni životopis ide ovako:
zovem se robert ,prezivam vuković!
Rođen: 08.09.1990.g sl brod!
vrijeme negdje oko 6 o'clock
Slušam sve što i moji rođaci alen i daniel!
zbilja su carevi!!! normalno kad mene znaju
hehehehe!!!
U školu idem u županju (selendru)!!!
2 raz. elektro tehničke!!! jipi još samo
2 godine!!!
eto to vam je nešto malo o meni!!!
uživajte u NAŠEM blogu!!! ( 3 % je moj )

Naši avatari

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ako itko ima kakvu želju ili kakvu primjedbu na blog, slobodno nas kontaktirajte na MSN: alenkulovljak666@hotmail.com, i prince_of_darklands@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Evo vam par naših NAJ PJESAMA

_UsKoRo_


invisible hit counter





COOOOOL MADER FAKER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us