Vaya con dios

06 studeni 2014

Prije nego li mi nestane struje jer vani svakih 10 minuta zagrmi a i jugo je pojačalo ergo - opet neverin, brzo da napišem povijest.

Večeras pogledala film sa Kevinom Costner. Dal se kaže sa Kevinom Costnerom ili Kevin Costnerom? Uglavnom, oprostite mom neznanju, ipak govorim 5 jezika pa mi se gramatika zna tu i tamo odpeljati na godišnji.

Ah da, Kevin Costner.. čovjek - glumac koji me nikad ne razočara, uvijek obožavam pogledati njegov film. pa bio on režiser ili pak glumac. Večeras sam gledala cyber attack film "Jack Ryan - shadow recruit" i... Hm... Ovako... sviđa mi se kako su svi odglumili, sviđa mi se režija, čak mi se i Keira Knightley sviđa - što je definitivni šok, jer kao opasna kvazi wanna be piratica me nije impresionirala ali je zato kao Ana Karenjina ispala totalna žalost. Malčice sam joj oprostila u filmu o Freudu i Youngu, ajde, cura se potrudila i pokazala što ima, ali je zato u ovom filmu ispala razumno dobra. Možda jer se film ne vrti oko nje.

Ups, dakle, gluma, režija, fotografija, sve dobro zamišljeno i odrađeno ali priča me podsjeća na film devedesetih i samo sam čekala kad će Keanu Reeves iskočiti iz kuta. Ako namjeravaju snimati dvojku, nadam se s istim glumcima, istim režiserom i boljim scenarijem. Definitivno boljim.

A Kevin... nakon Draft daya, 3 days to kill i Jacka Ryana, mislim, da je vrijeme za odabir jednog drugog glumca da mi uljepšava večeri, pošto me Sean Bean totalno ignorira i snima svoju opasnu seriju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.