nedjelja, 22.01.2006.

...neam inspiracije za naslov...

eh ljudi moji život mi se sveo na svakodnevno tipkanje vamo,to je postao jedan od nacina da se ispricam jer u kuci mi vlada atmosfera mira i ne pretjerane komunikacije onak zivim s tatom(dobar je volim ga) tak da ne mogu njemu doc kukat za sve stvari koji me cine tuznom,jednostavno nije to takva povezanost,drugi nacin je s mojom Mariškom znamo se već dobro tak da ne znam kak bi mi izgledao život bez moje najnaj...što da vam pričam o dosadnoj nedjelji,bila sam na selu,bilo je ok,baka mi ima novog psa i strasno je fora,sad maloprije sam bila sa Mariškom i njenim L na cugi i svi smo čekali mog I da bi nas sve zajebao mene posebno,i sad sam tak tužna jer iam ja strpljenja razumijem ja dosta toga al kad ga trebam njega nema,ima puno frendova koji ga mogu rec slobodno iskorištavaju a on očito takvim kretenima ne zna reć ne i onda mene rastuži,ne znam što da radim,tak da sam malo-puno jako bijesna na ovaj život i takvu sreću koja me prati..do vedrijeg posta ne znam kad fala onima koji čitaju ovo..cmax :0(

- 21:49 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)