četvrtak, 19.01.2006.

.........čudni dani.......

loha ljudefi,ljubim vas sve zbog komentara :0)..što da vam danas pričam tj.napišem.počet ću od utorka,taj mi je dan u jednoj velikoj količini bio lijep,išla sam na cugu sa mojim cakanim i baš sam hepi što smo si tako dobri ostali,da vam olakšam stvar to je moj jedan exić,al uljepšao mi je tu veče i vratio osmijeh na lice,poslije te cuge ošla sam do mog I i onda se on sa svojom ekipicom dogovorio da idemo u stan od njegovg bratića a cimer njegovom bratiću je mariškin L,pa sam ja tako zvala nju da dođe u pomoć da ne budem sama u muškom društvu-nisu oni opasni al ono vi curke kužite me..i tak smo vam mi gledali komediju jednu i onda je počeo neki hrv.film inače ne volim baš naše filmove pa smo mariška i ja laprdale za vrijeme filma naravno muškoj populaciji se to nije svidjelo pa se opet moj I neš naljutio-jebiga kriva sam znam al ono dečko ne konta šale joj dovraga izluđujem samu sebe,i onda je mariška pavala ko mene i veče je zbog mog cakanog bila dobra.samo zbog cakanog.i onda sinoc aj nakon učenja ošle mariška i ja u našu britiju i jer trebao je bit će moj I tamo a i njen L će doć garant,i dodemo mi tamo L je bio,al zato I nije naravno ni da bi me obavijestio o svom odlasku ko fol hitnom nekakvom ne znam još o čem se radi..valjda ću ga večeras vidjet i valjda s njim pričat inače ne znam di ću završit..u popovači..sve u svemu život mi krene pa zastane i tako stalno..nisam rođena pod sretnom zvijezdom..nemojte mislit da se ovak jako bediram zbog love life-a ima još jedna ogromna tuga u meni..reći ću vam jednom..do idućeg tipkanja..držite fige da riješim sa I sve..cmax

- 19:30 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)