ponedjeljak, 02.01.2006.

Novi početak....

SRETNA SVIMA NOVA GODINA!!!!nadam se da ste ju ludo dočekali,ja mogu reć da jesam jer do zadnjeg dana nisam znala gdje ću i bilo je sasvim ok :) onoliko koliko se sjećam ;) sve zbog prevelike količine bambusa kojeg sad smislit ne mogu a ni colu isto :P al to je sad ful ne važno.oporavit ću se.danas smo mariška i ja bile kod jednog frenda na kolačima i bilo je ok spržio nam par cd-ova i sad slusam bsb-nije me sram rec jel mi se svida ovaj zadnji album i briga me sto ostali o tom misle,jer dragi moji ja vam slusam zaista sveeeeeeeee :P i sad ne mogu zaspat pa tu tipkaram trošim tipke i boju na tipkovnici LOL afskroz :)= ae do idućeg puta kizzzzz :0)

- 00:17 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)