ponedjeljak, 15.05.2006.

U PAKLU DROGE BEZ SNA I NADE U LJUBAV!!!

zasto me tjera dusa da placem,
kada ne zelim,
ali zato trunem svaki put kada se sjetim tebe i kada zaklopim oci,

zasto placem za tobom kada ima drugih,
ne znam ali svaki put zbog tebe se bodem i ulazim u pakao gdje nema povratka.

zato sto samo tebe volim i pored tebe se ojeam poput anđela bez krila,
jer ne mogu poletiti od srece,
nego gubim sve sta mi preostaje i dolazim na granicu pakla i raja,
ali bes tebe ne zelim nikamo,
nego SAMO SKLOPITI OCI!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 18:20 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

BJEZANJE OD STVARNOSTI I ULAZAK U TOPAL SAN!!!

šibam se i rezem si vene:

zbog tebe koja me tijeras u pakao,
di nema nade, di nema vjere i di nema tebe
propadam u dubinu i ulazim u san ljbavi,
gdje si ti, gdje me cekas u bjeloj haljini ispod slapa,
i cekas da se pojavim od nikuda i poljubim te,
ali me droga oduzima od tebe i ne uspjevam doci do kraja sna,
jer vec pripadam tamo negdje drugdje,
negdje drugdje di tebe nema,
samo vatra gori i ceka da me proguta u tami pakla!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service