utorak, 13.07.2010.

.jednu ste mladost sludele.


Želi se zaljubiti...sretno ili nesretno...
A možda i ne želi!
Želi ono pravo...pravu stvar...
A možda nije još spremna za to...
Želi nešto što su i oni imali...
Želi to proživjeti,osjetiti...
A možda nikad neće...
Želi svog Đonija s crnom gitarom
i starkama...razderanim trapericama
na dugim nogama i končanom narukvicom
na lijevoj ruci...
I gipke duge prste...
A možda on ne postoji...
Želi atomsko sklonište,duh i njegovo ime u krugu...
Ne srce...
A možda to ne može dobiti...
Ne želi mutavo cerekanje,
istinski smijeh je daleko bolji...
K vragu,nije čudna!
Vi ste preobični!
Želi razmišljanje mozgom...
A teško joj ide...

On nedostaje...
Nije je briga što,po pričama,i drugima nedostaje.
Njima nedostaje duže(možda!),
njoj više(sigurno!).

Izluđuju je...opet je živčana...
Jedva ima kontrolu.
Nema snage za dubokoumim rečenicama...riječima...mislima...

Ljuta,tužna,zbunjena,nesigurna...

Jednostavno se uči biti glupom,praviti se da je sve super,da je sretna...
vrišti! vrišti! Vrišti!

upičkumaterinu

23:42 - Komentiraj { 1 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Upalite sve ulične svjetiljke i reklame,neka grad izgleda kao arena prije mog odlaska...



...ljubav je jedini miris koji udišem i osmjeh je jedini jezik na svijetu koji razumijem...


users online











Free Website Counters
Free Website Counters


ME:Can I tell u something...HIM: U can try...ME: I really care about u, and I wish u....um...we...HIM: ? ME: I believe it s not that important...HIM: heh ok ME: ...unless...-he singed out-



Tko sam?

...darx...O_o
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bolje da i ne pokušavam shvatiti.Mogla bih otkriti da si satkan od snova.

Image Hosted by ImageShack.us


Na svijetu je puno ludih ljudi,a sranje je kad saznaš da si jedan između njih i ti.


Svaki put kad nekog izgubim...
Treba mi malo više vremena da to shvatim...
Oči vide da ga nema, uši čuju, ruke osjećaju...
Ali srce; nikako da shvati...
Duboku u njemu još uvijek postoji nada...
Nada bez temelja i smisla...

Image Hosted by ImageShack.us



Nema ljepše nade od
one koja je nikla
iz tuge,i nema ljepših
snova od onih
koje rađa bol...




Pa šta, ako nismo
suđeni jedno drugom,
pa šta, ljubav to je sreća
natopljena tugom...

Pa šta, bol postoji
samo da se preboli,
bolje da te ostavi
onaj ko te ne voli...

Image Hosted by ImageShack.us


Hvala
Onima koji su mi se smijali,
...bez njih ne bih plakala....
Onima koji me nisu mogli voljeti,
...bez njih ne bih upoznala
pravu ljubav....
Onima koji su povrijedili
moje osjećaje,
...bez njih ne bih znala da
ih imam...
Onima koji su me ostavili,
...bez njih ne bih
otkrila sebe...
Ali onima koji su mislili da
neću uspjeti,
NJIMA zahvaljujem najviše
...jer bez njih ne bih niti pokušala...

"Tvoje lice brzo zamiče
za najbliži ugao pogleda mog.
Pitanje je dali ću te ikad više,
al´ ne razbijam glavu time,
to mi nanosi bol..."-Sunčana strana ulice

"Čije lice nosi kameno vrijeme
usred boli naviknute da vrišti u snu?
Poljubiš li me zadnjim naporom volje,
upisat' ću to kao svoju pobjedu!
I što god da se mijenja isti su ljudi
i neumitna pravda za slijepce u mraku
i žrtve što tako lijepo pristaju kolažu na tvom zidu,majesty!"-Vaše veličanstvo

"Noći su ovdje nepoznate priče,
gasim cigaru i dižem se tiho
i nikome ne dam
da mi u snove uđe..."-Tople usne žene

"Ja sam kralj,
ti si žena pjesnika.
Zašto plačeš,gospođo?
Peludna groznica?
Čovječe,
ako želiš da saznaš
pristani na sve,
ako želiš da mijenjaš ljude
ne odmeći se!"-Filigranski pločnici

"Ljudi samo govore
-Zašto si nervozan?-
Ljudi samo pričaju
-Ne budi tako grozan-
Ljudske usne šapuću
-Šuljaj se ti kradom,
izbjegavaj nevolje,
skinut će ti glavu!"-A šta da radim

"Naravno sam protiv
i premda cijeli svijet
iz petnih žila zapinje
da bude ono što nije..."-Nepotrebno precrtaj

"Disidenti,
konfidenti,
snaga ulice.
Mnogi bi se poveli za njom,
moguće da samo svjetlost ima granice,
a onda lom.
Nakon rada
svakog dana ja se pomolim
da ne potone moja nada
kao lađa bez dna..."-Lađa bez dna

"Zaljubio se, obljubio je,to je to
imao sreće, dobio što tražio
jer voljela me,ali ko je ona
ili ko sam ja ili kako sve to skupa
mili brate, izgleda?!
To što sam bio, to sad
crna zemlja pokriva,
to što bi bio nebo zna,
voljela me nije nijedna..."-Voljela me nije nijedna

"Kako da se kontroliram kad me ubija
osjećaj tako drugačiji od svega što razumijem,
od svega što želim da vidim,
nešto kao flash?!
Ako ikad dospijem tamo gdje prestaje strah,
bit ću spreman da zaboravim
neke poderane ulice,
bljesak mokrih tračnica,
prvi tramvaj preko Trešnjevke,
sjaj u tvojim očima..."-Flash

"Lutko,suviše si pila prošle noći,
svijet je sužen između trepavica
nalik na ličinku što čuči u mraku
i krade zadnje trzaje sna..."-Život običnog tempa






...Song in my head...

I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
...i kada osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
...i kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
...i kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni s poda...
...i kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
...život te neće maziti...
...ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si bila kukavica
jer to bi bilo kao da se nisi ni rodila...
...digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore...
...i što god te u životu čeka
ti budi svoj...
...SAMO ĆEŠ TAKO POSTATI ČOVJEK...

Image Hosted by ImageShack.us


...život je kratak...
polomi ljušturu...
voli iskreno,ljubi nesebično,opraštaj brzo ...
radi kako treba,pomozi gdje treba,šuti kad treba...
razmisli uvijek,popusti katkada,ne kloni nikada ...
slušaj više,suosjećaj više,daruj se više.
smij se kad možeš i plači kad moraš …
ne srami se ni svoga tijela ni svoje duše ...
ŽIVI ŽIVOT!!!


Zašto brinuti?
U životu treba brinuti samo o dvije stvari :
Jesi li zdrav ili si bolestan.
Ako si zdrav,
tada nemaš o čemu brinuti.
Ali ako si bolestan,
samo o dvjema stvarima trebaš brinuti:
Hoćeš li ozdraviti
ili ćeš umrijeti.
Ako ćeš ozdraviti,
tada nemaš o čemu brinuti.
Ali ako umreš
samo o dvjema stvarima trebaš brinuti:
ideš li u raj ili ideš u pakao.
Ako ideš u raj
tada nemaš o čemu brinuti.
Ali ako ideš u pakao,
bit ćeš toliko zaposlen pozdravljajući se sa svojim prijateljima
tako da nećeš imati vremena za brigu!
Zato, zašto brinuti?



Image Hosted by ImageShack.us


Život je samo crtica između dva datuma na nadgrobnoj ploči.


Dajem ti svoje srce...


Life's a piece of shit,
When you look at it.
Life's a laugh and death's a joke it's true.
You'll see it's all a show.
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...

Image Hosted by ImageShack.us



Saying goodbye this time, the same old story
Seeing you cry it makes me feel like saying sorry

Image Hosted by ImageShack.us


Život je postao ples
Za koji ne znam korake
Pa zapetljanih nogu
Hvatam krivi ritam,
Al' ne odustajem
Borim se,
Skupljam snagu da ustanem
Premda ne osjećam ništa osim boli,
Skupit ću snage da se nasmijem
Tebi u lice
Jer smijeh u lice
Kažu najviše boli...

Image Hosted by ImageShack.us


Sve ovo moje samo su vjetrovi nekih prošlih vremena.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kažem ti nemoj,
a želim te više od svega na svijetu.
Kažem ti spavaj,
a trebam te budnog baš noćas do kraja.
Iako volim kad me poslušaš,
tada poželi da učiniš po svom,
da odem od te noći u beskraj do raja.

thumbupBiseri 7/8.e i okolicethumbup

Na satu zemljopisa profa
priča o rijeci Neretvi.
Učenik pjeva: Neretva,more
moje,jedna duša,a nas dvoje!eek

Na satu zemljopisa profa
ispituje.
Profa:Što Portugal najviše
proizvodi?
Učenik: Pa putra!
(pluto,naravno)

Na zemljopisu je jako dosadno
pa učenik kaže: Umirem!!!
Profa:Umri,biraj sam!

Profa zemljopisa kaže na karti
Prokletije pa će učenik:Ooo,
prokleti vraže!!!

Na satu biologije profa
ispituje pa pita:
Znači,Tihana,gdje se
nalazi kralješnica?
Ona ne zna pa će
Učenik digne ruku i veli:
Pa u BANANA-SPLITU!!!

Na biologiji pita profa:
Kakve su to autotrofne biljke?
Učenik:To su one koje voze auto!

Isto na biologiji pita profa:
Što znaš o eugleni?
Učenik:Pa znate,to su gobleni!

Na tjelesnom je učenik 2x
Preskočio strunjaču,a trebao
je jednom.Profač:Ti si seronja!

Profač iz vjerasa pita učenika da ispravi
jedinicu:...nalazi se kod Ženevskog jezera?...
Učenik: Da,ja baš sad znam!!!

Veli profač za Rimljane da su imali puno bogova:
Valjda su imali i boga za sedlo na konju!

Profač ispituje:Zašto je Uskrs uvijek na nedjelju?
Učenica:Pa zato što je uvijek Uskrsni ponedjeljak!

Učenik na satu glazbenog brblja.
Profa:Blago meni,ti si...
Učenik:Kaj sam ja?
Profa: Blablator!

Na zemljopisu dok profa pokazuje na karti
Učenik vuče stolac.
Profa:Daj ne lupaj s tim stolcima!!!
Učenik: Kaj lupam? Ja stružem!

Na vjerasu pričamo o protestantizmu pa pita
Profač:Od kud protestantizam?
Učenik: Pa od prostitutki!

Profač iz fizike je jako ljut pa kaže:
Drugi put kad ćete imat fiziku,pisat ćete
nenajavljenu petminutnu...

Na satu biologije pita profa da neko kaže
sortu biljaka...
Učenik: Aaaa,tratinčice!

Isto na biologiji učimo o pasminama i na slici je
nacrtan labrador i dalmatinski pas...
Učenica:Gle,dalmatinac!!!
(umjesto dalmatiner)

Učenik dođe u razred sa zimskom jaknom
i profa se naljuti te ga upita:
Zar ti ne možeš jaknu ostavit u ormaru ko svi?
Učenik:Neću ju ostavit,da mi ju miševi probuše!

Na vjerasu stalno molimo Slava Ocu,
i kaže profač:Znate,i Bog voli promjene
pa dajte drugi put nešto drugo da Mu ne bude dosadno...

Na satu biologije...
Profa:Zašto je važna higijena?
Učenik:Zato da se ne pojave gljivice,da vrganji ne narastu!!!

Na glazbenom...
Učenik:Blaška puši...!!!
Blaška:Kaj ja?!
Učenik: I to ne bilokome...nego Mrvi...

Na glazbenom...
Profa:Slušat ćemo "Ero s onoga svijeta "....
Učenik:Ne,nego "Ero iz BiH"...

Na vjerasu...
Profač:Zašto moramo umrijeti?
Učenik:Da bi popunili grobna mjesta...

Na vjerasu...
Profač:....taj put uključuje...(stalnu skrb...)
Učenik:Uključuje i putovnicu...

Na vjerasu...
Profač: To je dokaz zašto je imao samo muške sinove...

Na vjerasu....
Profač učeniku:Jel imaš doma kaj blaga(živine)?
Učenik:Smilaj niš ne govori...došal bu ti doma i sve ti bu ukrao!

Na vjerasu...
Učenik: Nestat će svijeta,a pojavit će se samo 4 jahača Apokalipse...

Na vjerasu...
Učenik:Neću raditi referat...to se protivi mojoj vjeri...

Na engleskom profa priča i hrvatski i engleski...
Profa učenku:Kompliciraš & you get the panic!

Na matki...
Učenik: O,bokte!
Profa:Mateo!!!
Učenik:Kaj?Pa to nije prosto!
Profa:A nego šta je?
Učenik2:Bokte zauvijek zavolio!
(kao Bog te...)

Na matki...
Profa učeniku:Vraćaj se natrag i ne vraćaj se više!

Na biologiji...
Profa učeniku:Daj šuti ili...(minuta šutnje)...ili ne znam što bi rekla...

Na biologiji...
Profa:Slijepa pjega veli odmah:Niš ne vidim!

Na zemljopisu...
Profač:Što se nalazi između gorja i nizina?
Učenik:Pa...mini gorja...

Na povijesti...
Profač objašnjava sliku:Ima hlače ko da se pokakao u njih...

Na glazbenom...
Slušamo glazbu i lik jako glasno pjeva...
Digne se Klepin i veli:KAAAJ SE DEREŠ???

Na glazbenom...
Lik drži kutiju cigareta na stolu,a veli profa:
Ajd,baci te rak-štapiće...

Na matki...
Ulazi profa i veli -Dobar dan-...
Učenik:Imate li kišobran?!

Učenica:Profa piše nogom po kredi!!!

Na matki...
Profi je ime Marijana...
Učenica: Oooo Marijana,slatka,mala Marijaaaanaaa!!!



credits
duckdz. - x x x