ponedjeljak, 11.10.2010.

Perlica u zemlji čudesa

Dragi i drage, dobrodošli svi :)
Kao što sam i napisala u opisu, u ovom blogu pokušati ću pratiti svoj napredak u izradi nakita od perlica. Prije oko 6 godina počela sam izrađivati nakit od fima i perlica. Bio je to skroz običan nakit i nije mi uspjevao kao što sam željela. Jako me frustriralo što imam dobre ideje, ali nikako ih nisam mogla provesti u djelo uredno i lijepo kao što sam zamislila. Iz tog doma ostalo mi je puno perlica, ali čekale su bolje vrijeme. Prije 2 godine kada sam pohađala Montessori specijalizaciju izradila sam cijeli matematički sustav za brojenje, dijeljenje...od perlica. Marija Montessori bila je jedna pametna žena koja je izradivši tu vježbu omogućila mnogoj djeci da shvate matematiku, uključujući i mene s kojih dvadesetak godina zakašnjenja, no ova vježba vratila je perlice u moj život. Ideja o izradi nakita opet je mirovala neko vrijeme, kad sam za svoju sestru, koja je bila i ostala najveća obožavateljica mog jednostavnog nakita, napravila nekoliko ogrlica. Kako u mom gradu nema dobre ponude, samo u jednoj knjižari nekoliko bezobrazno skupih paketića perli, kao naručen je došao šoping u Mariboru gdje sam već na izlasku iz šoping centra vidjela hobby dućan. Joooj :D Iako sam se osjećala kao da sam u nekoj zemlji čudesa, okružena svim tim perlicama, vraćala se dvaput u dućan kupiti sve što mi treba, mom dečku je vjerojatno već onda pao mrak na oči jer je znao što ga čeka :)
Od tad sam doslovno opsjednuta perlicama, po cijele dane izrađujem nakit i sanjam tutoriale, dok je on za to vrijeme prilično zapostavljen. Čini mi se da mi ide sve bolje, a to ćete moći vidjeti i prema fotografijama mog nakita.
Volim jednostavne ogrlice, ali sve sam više fascinirana što sve se da napraviti od tih malih perli.

Jedna od mojih prvih ogrlica, perlice i fimo masa, izrađena prije cca 6 godina:


Prva ogrlica od ove godine - prije prvog šopinga. Srce je sa strane. Moja omiljena.


Moj pribor za izradu nakita











- 15:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (21)
Listopad 2010 (16)
Komentari On/Off

Ovo su moji počeci u izradi nakita i nadajmo se praćenje napretka:)
amarenawagner(a)gmail.com