...

28 kolovoz 2017

Povratak sa odmora moze biti poprilicno depresivan, iako ja najvise volim spavat u svom krevetu.
Nakon rucka dobrodoslice, gulasa, koji je spremio moj tata, skuhala sam kavu i okruzila se kuferima.
Nakon pola dana jedva sam se izborila sa svojim stvarima zubo
Imam jos sedmicu dana godisnjeg odmora, sutra idem po sestru u Bg, imamo svadbu u nedjelju, pa se nakon godinu dana opet vidimo, sto nas sve raduje. Za radoznale, putovace iz Australije otprilike isto sati kao ja na more rolleyes
Druge dvije sestre dolaze u petak iz Bola, ostaju 5 dana i to ce biti nakon dugo vremena da smo sve cetiri skupa na jednom mjestu.
Sandale zujozujo


A valjda necu slomit nogu :)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.