Hvataljka Snova

04 srpanj 2016

Pustila sam tvoju play listu summer 2016., i upalila mirisljavu svijecu, cimet - jabuka. Mislim da ce je biti jos za sat ili dva. Taman. U frizu jos imam sladoled od juce, 2 nijanse cokolade, 2 nijanse vanilije, koji je hladan pod zubima, ali nikad nisam voljela otopljeni sladoled. Nakon sladoleda voda je bljutava i mlaka.
Sudeci po play listi, ti mene poznajes, ili nam se samo ukusi poklapaju, mada se na prvi pogled to ne bi moglo reci.
Mislim da mi se Summer Wine u ovoj verziji dopada cak i vise, nego u onoj sa sexipilnom Natalie.

Vani mirisu ruze i pokosena trava. Ma koliko se trudila, nikako da uhvatim vrelinu nekih zaboravljenih ljetnih popodneva. Ona su zarobljena u mojoj hvataljki snova i sjecanja. Zamka za nas ljude.

Nova sjecanja, nova ljeta, nova zamka za moju hvataljku snova.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.