Kišna

18 siječanj 2015

Izlazi mi se.

Miriše mi se na neki parfem. Prvo moj, a posle na tvoj i moj.

Nosi mi se crna haljina.

Tanke bretele.

I gola leđa.

I visoke štikle.


Ljubi mi se s tobom ispred vrata,


Pa u mom hodniku pored Adama.

Gledaju mi se tvoja leđa dok me čekaš da zakopčam kaiščić na sandali.


Vozi mi se tvojim autom


Dok kroz prozor promiču zamućena svijetla grada i na nebu dok trepere zvijezde.

Dok ti gledaš cestu, a ja tvoj profil.

Spušta mi se ruka na tebe.


Na tvoju toplu kožu.

Pije mi se vino


Iz visokih čaša

dok te preko ruba iste gledam.

Grizu mi se usne


I ljube mi se usne

I vozi mi se večaras


U crnoj haljini

Tankih bretela i golih leđa.


Spava mi se gola

ispod hladnih bijelih plahti


Ugrijanih našim tijelima.


(Vidiš, to je nekad bilo. Sad mi se uglavnom samo spava. Sama.)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.