Gitara

11 listopad 2014

Blue lines

Sjećaš se kako sam maštala o fotografiji u onom Europskom gradu, pod onim borom na Trgu, kako ti kupujem gitaru, a ti se oko podne strčiš niz stepenice i kako pijemo kavu, za malim pultom u trpezariji, miješam dugo macchiato i zurim u ice blue oči, hipnotisana?
.....
Gitaru sam poklonila.
Nekom tipu. Znali smo se 38 dana tada.
Rekla sam da mi je višak i da me nervira tako u uglu, ostavljena kao neka djevojčica koju niko nije pozvao na ples. Za njega je to samo drvo, prebiranje po žicama, dok je čekao da stavim šminku. Nikad nije odsvirao ništa na njoj. Poslije smo se razišli, a ja sam još povremeno zvala da pitam kako je gitara.- To je samo drvo! - znao je da viče u slušalicu i da me zove da dođem kod njega, da zaboravimo tu gitaru, i da vodimo ljubav. Nisam mogla. Gledala me je ispod kreveta, sa ormara, gdje god da ju je stavio. Ja sam vidjela tvoje oči, led i plavo. Neokiceni bor u onom Europskom gradu gdje nismo nikad na kraju otisli, vidjela sam stepenice niz koje se spustas i sebe u tvojoj kosulji kako mijesam dugo macchiato a ti se zaletis i poljubis me.
Rekao je da nisam normalna, a ja sam klimnula glavom. Ipak me je zvao još par puta, sve dok jednom nisam ishisterizirala pred njegovim prijateljima, tražeći da budu dobri prema toj gitari. Osjećao se vjerojatno kao idiot, s devojkom idiotom, a ja sam se smijala i rekla im da se nose iz mog stana.

Jedno vrijeme nisam izlazila iz stana uopće. Molila neke klince da mi kupe cigarete. Zaključala sam sobu i skinula crvenu boju sa zidova. Tako prljava od farbe, s novinama preko kreveta i knjiga, puštala bih glazbu i u pauzama pušila kao majstori na gradilištu. Smijala sam se svom odrazu u ogledalu.

Mislim da sam te voljela. I da sam htjela da te nekako prebolim. Mislim da me nikad nisi shvatio dovoljno ozbiljno.
Sve su moje ljubavi bile takve. Njegovala sam vjerojatno podsvjesno taj mit, da smo nešto, da si nešto, posebno. Tih dana si mi to i bio.

Sad te gledam drugim očima. Pa ipak.
Do kraja posta, vejrojatno bih se opet mogla zaljubiti u tebe. Tako opscesnog.
Nastaviću i dalje borbu.

Treba mi Nježnost i novo Ludilo u ime Ljubavi.


Mislim da sam ga našla.

Welcome to my Love.

Oznaka: priče




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.