eduardova slomljena noga

potfefila me vijest jučer da je eduardu slomljen gležanj... kost mu je izletila izvan kože cry
taj glupi taylor koji je uklizo je motherfucker nononononononononamcornamcorludlud
POGLEDAJTE(mene počne srce bolit) :

eduardo drži se!smokin

nedjelja, 24.02.2008. u 12:13 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ] [



  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O meni


Ime: Borna
Prezime: imam ga
Škola: jedna tam... xxx
Naj frendovi:Kiki,Luka,Igrec...
MSN: mr_djubre@hotmail.com
E-mail: bbesic@bigstring.com

Zasad:
Dora
Gadura (dizajn)
Club Penguin Life

bit će još tek sam počel









SKINITE MOJ TOOLBAR OVDJE
http://nafiksanikonj.
myblogtoolbar.com/



OGLASITE SE:








Broj posjeta:
brojac



VIC DANA




Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

PODRŽI MOJ BLOG
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


KONTAKTIRAJTE ME:
bbesic@bigstring.com



Trenutni ljudi na blogu:
website stats


candidates.amung.us obama





NAFIKSANI KONJ