slike

evo slika NAŠO SAM GLUPI USB KABEL:
vlado

vlado smokinthumbup

igrec

igrec ludpartyzubo

pavao

pavao (njega nisam spomenuo, on je naša "razredna luda") roflthumbuplaze

kiki

kiki smokinsmokinsmijeh


pozzam:
kikija smokinsmokinsmijeh
igreca partysmokinfino
luku sretanyeshrvatska
vladeka smokinthumbupzaliven
doru smokinsmokinsmokinpjevamouthwash
tarika headbangheadbangthumbupbang
i sve ostale mahmahmahmah

pozza vas vaš greedynafiksani konjgreedy








subota, 16.02.2008. u 17:24 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ] [



  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O meni


Ime: Borna
Prezime: imam ga
Škola: jedna tam... xxx
Naj frendovi:Kiki,Luka,Igrec...
MSN: mr_djubre@hotmail.com
E-mail: bbesic@bigstring.com

Zasad:
Dora
Gadura (dizajn)
Club Penguin Life

bit će još tek sam počel









SKINITE MOJ TOOLBAR OVDJE
http://nafiksanikonj.
myblogtoolbar.com/



OGLASITE SE:








Broj posjeta:
brojac



VIC DANA




Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

PODRŽI MOJ BLOG
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


KONTAKTIRAJTE ME:
bbesic@bigstring.com



Trenutni ljudi na blogu:
website stats


candidates.amung.us obama





NAFIKSANI KONJ