hebeš hitlera :)) nadimak

zezam se s naslovom jer nema veze s ovim postom zubozubo
evo kaj da kežem sad ću se mao više brinut o ovom blogu...
ovo morate znat, da je moj internetski nadimak "kinRez"
dobio sam ga tako šta sam kada sam se registriral na youtubeu htio imat nadimak kinez, al neko me preduhitrio burninmadheadbangmadcool pa sam isprobavo sa dva zz pa tri zzz al nije išlo i onda sam se sjetio!
kinrez!!!! al je trebalo bit ukrašeno pa sam R stavio veliko. kaj da još kažem pjeva

prvo ću pozzat:
kikija belj
igreca bangzubo
luku mouthwashsretan
doru ludsmokinzubo
novaka (budalu mutavu) ludludludludludludludbangburninmadgreedyheadbang

pozdravlja vas vaš greedynafiksani konjgreedy

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

SAD SAM SI MORAO DAT NADIMAK NAFIKSANI KONJ JER JE kinRez ZAUZET JER SAM GA KORISTIO NA STAROM BLOGU (više se ni ne sjećam) hrvatska


OVO MORATE POGLEDAT



nedjelja, 10.02.2008. u 13:18 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ] [



  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O meni


Ime: Borna
Prezime: imam ga
Škola: jedna tam... xxx
Naj frendovi:Kiki,Luka,Igrec...
MSN: mr_djubre@hotmail.com
E-mail: bbesic@bigstring.com

Zasad:
Dora
Gadura (dizajn)
Club Penguin Life

bit će još tek sam počel









SKINITE MOJ TOOLBAR OVDJE
http://nafiksanikonj.
myblogtoolbar.com/



OGLASITE SE:








Broj posjeta:
brojac



VIC DANA




Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

PODRŽI MOJ BLOG
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


KONTAKTIRAJTE ME:
bbesic@bigstring.com



Trenutni ljudi na blogu:
website stats


candidates.amung.us obama





NAFIKSANI KONJ