utorak, 16.12.2008.

Euroskeptici ili Euronostalgičari...

Pošto je nemoguće upaliti televizor, a da neko negovori o EU, počevši od naših "političara" pa do manekenki koje spominju tu EU jer je ta reč sad valjda "IN", postavljam si pitanje kakva mišljenja mi Zagorci imamo o spomenutoj tvorevini???
Ja si mislim ovak...
Mi toga vraga netrebame, ja znam da bum sad s ovom izjavom došel na zub, "progresivnih" i "civiliziranih" ojropejaca teri valjda ni bez EU više nemreju zamisliti svoje vlastito postojanje i najveća im je briga h tere brzine voziju tam nekakvi Sanader i Milanović, teri se toj EU klanjaju ko zlatnom teletu i govoriju da EU nema alternative.
Koje su nam koristi od EU?
Naši političari govoriju o toj uniji ko o raju, pa ispada da kad bumo jenput ušli da se bude sve zmenilo, istoga časa bu tu druga zemlja, a svi problemi budu odjemput isparili. No dal je to istina ili šou program europskih komedijaša? Ja tvrdim da je to šou program ko i Big Brother i niš drugo! Možda do par godina i nije bilo argumenata "protiv", koji bi se odnosili isključivo na ekonomske prilike u toj uniji, a upravo su te ekonomske prilike jedini argument ZA uniju, jer je sve drugo protiv, pošto ta unija nije niš drugo no penezi, globalizacija na temelju obrtanja kapitala i osim kapitala niš, pusto i prazno, bez duše i morala, oni koji obraćaju kapital šmrčeju kokain na jahtama, a radni narod doma gledi Big Brother i slične moderne idiotarije.
No sad se toj EU više ni ekonomski dobro nepiše, Danska i Irska su već objavile da su h recesije, neki dam čitam i Francuska, a i h Njemačke više necvatu ruže ko nekad, da negovorimo o tome da trećina Austrijanaca hoće van iz te unije, kaj su pokazali zadnji parlamentarni izbori. Nekad su Tursku zvali "bolesnik na Bosporu", a danas bi lako mogli EU zvati:"bolesnik na zapadu euroazije", pošto je EU ovisna o ruskom plinu i nafti, a vlastite vanjske politike i nema nego se ponaša ko filijala Sjedinjenih Američkih Država, h Amerike burza prdne, mam drugi dan Sarkozi ili nekakev drugi klaun iz unije kuka. Ak Rusija zapre pipu, ode unija u neku stvar, a naši ojropejci nas čvrsto vežu za tu nestabilnu i klimavu uniju, promjenama zakona i standardizacijom i još to veličaju ko uspjeh.
No kaj to znači za maloga čoveka, baba više nemre sir na placu prodati, a da sir nema etiketu, prek tere joj država nekakvim porezom sedne na kičmu, a kak ta baba veže kraj s krajem to politiku nezanima, kad ih se to pita onda veliju da bi institucije sistema trebale bolje funkcionirati, to je unija, čisto profiterstvo prek pleč maloga čoveka.
Muž teri bi si htel posaditi trsje mora dobre paziti da nebi svojem trsjem tere je na nove posadil poremetil stanje na tržištu, da slučajne Hrvatska nebi imela preveč čokote, nek kaj je prijavljene, a to bi valjda strašno uzdrmalo omjere ponude i potražnje pa on mora pitati državu dal si smije posaditi tulike i tulike, mesto da je država sretna da nešči hoće posaditi i delati na tom trsju ona bi ga još jebala s propisima, da negovorim kakvo mišljenje ta EU ima o naše nohe ili direktoru kak ga od milja zovemo, ta EU po pitanju nohe direkt pada! Znam ja dobre kaj njima smeta, njima smeta kaj je noha prirodna i kaj ju se netreba špricati z otrovem, a otrov je skup i unija nanjem pobira peneze, to njima smrdi, de nema penez tu unija nema interesa i to odma treba uništiti i srezati h korenu.
A kaj ojropska politika veli za ovakve kak ja?
Oni veliju da sam ja "euroskeptik", pa su tu reč na silu zmislili da bi one kaj su protiv njih etiketirali i upirali na njih z prstom, ko na nekakve nazadnjake, jer oni bez etiket nemreju, kaj sam i pokazal na primjeru babe na placu tera sir prodaje da preživi. Nema mi večega komplimenta nek kad mi nekakav etiketaš veli da sam zbog svojeg mišljenja o uniji nazadan, onda ja zrastem do neba.
Nama pod hitno treba neki novi Matija Gubec teri bu rekel:"Nemo vi vaši kmeti, gonite svoje prnje i otrovne jezike proč, mi vas netrebame, mi imame svoju nohu, bučnicu i makovnjaču i mi sme na to ponosni, a vi ojropejci ste se svoje ili uništili ili etiketirali, više ni vodu nemrete s pipe piti, a uskoro bute počeli i zrak tržiti, a mi nećeme dojti na taj jad i čemer na teri ste došli vi", e to treba reči, pa nek se zna i pred pušku stati ak treba!
E sad da vidime koliko nas ima domaće, a koliko ojropeizirane?
Prenijeto sa Zagorje.com-a

- 15:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.