$mean girl$

srijeda, 15.06.2005.

NEZNAM KAD CU OPET MOC NA NET_KOMA UBIT CU SE

Ejla ljudovi... thanx na komentarima kooooooooooooooooooooooooma cini mi se da vise necu moc na netic starci su mi tak zajebani e koooooooooooma imamo 103 kune interneta zamislite previse....neznam kak cu zivjet bez neta evo opet vam se javljam s informatike al kaj kad zavrsi skola od kud da vam se onda javim e nadam se da ce mi starci ic vise navecer u setnje jer onda ja odem na brzaka na blogic napisem postic i kliknem OBJAVI.Nadam se da cete se ljepo provest na zadnji dan school ja vam se javim kad stignem komentirajte mi i nemojte se ljutit kaj ja vama nemogu jer fakat nemogu kiiiiiiiiissssssssaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm vas puno i wolam!cmok

- 10:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 10.06.2005.

evo mene s matce

evo mene javljam vam se s informatike.......evo mozemo radit kaj ocemo pa ja iskoristavam da si napisem jedan kratki postic!!evo informatika nam zavrsava za 15 min i onda idemo doma aj sad moram ic aj bok1pusa sve vas wolim ostavite mi koj komentarcic1

- 12:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.06.2005.

losha vjest-ne idem na more_smrc

Ej ljudovi jos malo pa krrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj SCHOOL jeeeeeeeeeeee jedva cekam tak…. bi na more al ne idem ove godine beeed !!!!!!da kaj da vam pricam danas sam malo bila u bedu jer Dario nije odgovaro na sms-iche da al sad mi je poslo poruku da je na moru kuzite na MORU a kak bi ja na more i to znate gdi u Biograd a ove godine ce valjd bit zabavno ici cu kod svoje sekice u bjelovar pa cemo ic vanka itd …………. Da al ja bi opet na more;) jer MORE je MORE ;)da nadam se da ste mi vi svi dobro ja jesam!ppppppuuuuuuuuusssssssssaaaaaaaaaaaa i pozdrav!(ko god da zivi na moru nek se okupa za mene)thanx!

- 22:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 07.06.2005.

ejla ljudi;) ja ponovo mogu na net

Ejla napooookkkoonnnn ja vam imala problem s modemom nije nekaj ne valjalo pa nisam na net mogla 10 dana kooomma al sad napokon mogu;)aj da znate kaj sve ima novog kod mene nemrem vam ni na brojat najvaznije je da sam s jednim pre pre slatkim deckom iz klostra al kasnije o tome!aH JEDVA SAM SE DOCEKALA DA DODEM NA NET UH napokon a da i to vam je to i SORRY kaj vam nisam komentirala (znate razlog) a sad bum vam komentirala sve u 16 aj hvala na komentiranju!KIzZ!

- 20:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #