srijeda, 13.09.2006.

Nema više ljubavi u mom životu....

I fakat nema! Neki dan smo ja i dečkocerek prekinuli pa je sad umjesto dečkacerek dečkoburninmad.... Jednostavno je idiot! Al i to je prošlo! Ne znam šta da radim pa sam odlučila okrenut novu stranicu u svom životu i malo maknut dečke iz ove priče!yes Nekak mi idu na živce karatke i male vezice koje traju po par dana sad bi nešto duže!smijeh I nešto bolje!cerek Ne mislim na sex skidanje i takve stvari nego na dečka kojem je stvarno stalo do mene! Želim i na tu stranu svijeta! Odlučila sam da su moji dani bivanja sa dečkom po 1-5 dana prošli!yes Znam da Čiči sad neće vjerovat da ja ovo pišem al me stvarno to više ne zanima! Dosta mi je navlačenja!Krećem u nove spoznaje! Počela sam ponovno pisat pjesme i crtkarat pa ak se sjetim možda objavim koju svoju pjesmu ovdje! Možda ak mi se bude dalo!rolleyes I tako je mene nešto lupilo u glavu ni ja sama ne znam šta a još manje ostali al no frks! Ja sam još ostala ona stara: luda, opičena, nasmiješena i samouvjerena! I još sam nešto skužila! Taj mi je dečkoburninmad na neki način pogubio samopouzdanje! Tajio je našu vezu što ja nisam smijela dopustit i nisam bila sigurna u sebe i u što će se desit ako nekom kažem! Ali odkad nas dvoje nismo zajedno sve se vratilo na staro i sad me više ništ neće zbacit s mog puta! Eto javila sam vam se i javila sam vam kaj se dešavalo i sve! Ajd piplovi ciao! CMOK!wavekiss

I JOŠ NEŠTO! KAO ŠTO STE SVI SKUŽILI JA SAM JAKO LUDA ZA KRVI I TO ME FASCINIRA NA NEKI LUDI NAČIN TAK DA SE NE ZBRECATE KAD STAVIM NEKU TAKVU SLIKU NA BLOG!
Slike i savijeti za kraj!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
OVO SAM IZABRALA IZ POSEBNIH RAZLOGA!

Savijeti!

"Bolje biti mržen zbog onoga što jesi nego biti voljen zbog onoga što nisi!"

"Nikad ne procijenjuj osobu po prvom dojmu! Samo zato što je prvi dojam loš ne znači da je osoba sama po sebi loša!"


"Uvijek pruži drugu šansu! Možda je osobi stavrno žao!"

I jedna za kraj!
"Ko tebe kamenom ti njega ciglom!"deadrofl

<< Arhiva >>