petak, 08.09.2006.

Evo me nakon dosta vremena!

Eto da vam se javim nakon prvog tjedna makar moj tjedan još nije gotov jer još sutra imam tzk i francuski! Dobar mi je razred! Poznam dosta ljudi (ustvari skoro sve) i dobro se osjećam u tom razredu! A ni profači nisu loši! Raska nam je dobra! Jedna Petra je danas kroz prozor bacila mob al ga je Ivana uhvatila.rofllud Ali s novim razredom je došla i novo stara ljubav i sreća mi je napokon okrenula lice! Kad mi je stalno okrenuta leđima! Samo ću reć da stvarno volim tog dečka i stvarno sam sretna zbog toga što sam s njim!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Neznam šta da vam još napišem al pisat ću da sad upravo gledam onaj šitasti big brother u kojem mi se najviše sviđa kuća jer je baš fancy! Jooj tak mi se spava i nemogu gledat više a i sutra se moram ustat ujutro!namcorheadbangburninmadpuknucumad BUuuuuuuuuuu! I fak! I sad da Čiči čita rekla bi "Ha ha ha aha a ja sutra spavam!" Jooj! A evo sve sam vam rekla i kak mi je zakon i kak sam hepi i kak sam zatreskanacerek! Odem ja malo na chat zekat ljude!smijehrofl Cmok!rofl Ah! Nemam vam više kaj pisat! Ajd pozzić!



Image Hosted by ImageShack.usI AM SO IN LOVE!!!!

Evanescence-Call me when you'r souber

Don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You want me, come find me.
Make up your mind.

Should've let you fall,
Lose it all,
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves,
And I'm sick of the lies,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You want me, come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame,
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded,
You can't play the victim this time.
And you're too late.

So, don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
You love me, come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober,
You only want it 'cause it's over - it's over.

How could I have burned paradise.
How could I, you were never mine?

So, don't cry to me.
If you loved me, you would be here with me.
Don't lie to me, just get your things.
I've made up your mind.

E ovo mi je tak fakat dobra pjesma!

Kisssssss i pozzzzzz!kissmahwave

<< Arhiva >>