ponedjeljak, 28.08.2006.

Malo pjesama!

Ovo su meni najbolje hrvatske pjesme pa sam htjela na blog stavit riječi! Ajd uživajte i poslušajte ak ćete imat priliku!

Daleka Obala - Kurve

Stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izblijede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjerala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah

Denise-Pakleno slobodna

Zbog nje vise me ne gledas isto
Zbog nje vise ne ne zoves cesto
Zbog nje istinu nevjesto zamjenjuju prazne price
Zbog nje ja vise ne spavam nocu
Zbog nje vise te zeljeti necu
Zbog nje tvoja me nevjera ostavlja potpuno hladnom
Vise sigurna nisam koliko ti znacim zbog nje
Vise te ne volim na isti nacin zbog nje

Ona je pakleno slobodna
Nemirna lijepa i opaka
Brise ta sve moje tragove
Amoralno nepozvano
Ti si slijep za njena pravila
Na ljubav je ta zaboravila
Postajes njena lovina
Ona je pakleno slobodna
Pakleno slobodna

Zbog nje ja vise ne spavam nocu
Zbog nje vise te zeljeti necu
Zbog nje tvoja me nevjera ostavlja potpuno hladnom
Ne trebam tev ise ako nisi moj zbog nje
Tisina suze brise budi svoj zbog nje


Zabranjeno pušenje-Pišonja i Žuga

Pisonja i Zuga su pamtili dobro
Šta im je te večeri govorio Lepi
"More je provod, more su koke"
"More je izvor života" je rekao Moke

Moke je još dodao i to da se strankinje praskaju pravo
I da je u Zaostrogu u kampu svaku noć drugu jebavo
Pisonja i Zuga mogli su ih slušati i noć cijelu
Pisonja i Zuga imali su krv sedamnaest godina vrelu

Još istu noć su Pisonja i Zuga maznuli kasetaš iz Doma invalida
Pa malo zatim i autobus "Auto-prevoza" sa Hrida
Pisonja ubaci u brzinu to vrelo ljetno veče oko dvaest i dva časa
"A sada, pravac more" viknu Zuga iz sveg glasa

Pisonja je vozio i pušio duhan, Zuga voli crne, a Pisonja plave
A poslije mora dalje u svijet, samo se hrabri dokopaju slave
A onda zbogom barake na Breci, viknu Zuga i kasetaš odvrnu jače
Dobit ćete razglednicu iz afričke zemlje Safari
Zbogom zohari
Pisonja i Zuga, dva vjerna druga
Krote opasne krivine
Molim te čuvaj ih, kraljice brzine

Murija je blokirala cestu negdje kod Bradine oko dvaes tri i pet
U autobusu je svirao boogie-woogie
Vidjevši drotove pri brzini od osamdeset na sat
"Vežite se, polećemo" Pisonja reće Zugi

Strahovit tresak zapara zrak, čak i iskre poletješe u mrak
Pričali su ujutru i kleli se u majku
Da su auspuh i retrovizor našli čak
Pedeset metara dalje u jarku
Pisonja i Zuga, dva vjerna druga
Krote opasne krivine
Molim te čuvaj ih, kraljice brzine

I dok su Pisonju nosili u hitnu on ugleda mjesec iznad sebe i reće
"Bože, kako neki mogu gore, a ja i Zuga ni na more"
Poslije toga je pao u nesvjest i više nije mogao čuti
Kako se još dugo na nebu smijao mjesec žuti


Zabranjeno Pušenje-Zenica bluz

U Zenicu kada pođem ja, prati me 5, 6 drotova
Okružni sudija rek'o 12 godina, 12 godina strogog zatvora.
Okružni sudija rek'o 12 godina, 12 godina strogog zatvora.

Tužna je moja sudbina, ženu mi krećo Hakija.
Krećo Hakija presudila mu cakija, ne razumiješ ti to druže sudija.
Krećo Hakija presudila mu cakija, ne razumiješ ti to druže sudija.
(Džabe ja to tebi pričam)

Zenico mrzim svaki kamen tvoj, zbog tebe ja mrzim život svoj.
Ko preživi 12 godina u KP domu Zenica, taj je pravi Hadžija.
Ko preživi 12 godina u KP domu Zenica, taj je pravi Hadžija.
(Hvala Mujo)

Raduje me jedna istina, iz KP doma vratit ću se ja
Ali Hakija nikad neće sa bara, sa bara se niko ne vraća.
Ali Hakija nikad neće sa bara, sa bara se niko ne vraća.


Aerodrom-24 sata

Priznajem griješio sam baš kao i svi
Znam da sam prepun mana ali vjeruj mi
Moja ljubav oduvijek je bila čista i tebe dostojna

Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
I protiv razuma se svoga boriti
I napustit svoje staro društvo tebi je bilo svejedno
Ti nikad nisi saznala
Koliko mi je do tebe stalo
24 sata dnevno
S tobom je bilo premalo

Ti uvijek imaš pravo se potužiti
Možda su ti drugi mogli više pružiti
Ali vjeruj kunem ti se nikad nisam za cijenu pitao

Koliko sam puta te na kiši čekao
Kasnila si sate ništa nisam rekao
Za tebe sam htio sve na svijetu tebi je bilo svejedno

Pips, Chips & Videoclips-Nogomet

Kad sam bio mali
Tata mi je rekao
Mislio sam da se sali
On se nije salio
Pa kaze
Hajde sine Raspucine
U visine
Na tribine
I sve je super
I sve je za pet
Kad si musko i volis nogomet
Uslagiran i agresivan
Ja sam duso predivan

'82 bio sam veci
Na stadion sam isao da se lijecim
Jer ovaj grad ima komplekse
Dok jedemo govna
Drugi jedu kekse

A kad tata stavi bijeli sal
Mi smo prva fronta
Mi smo nacional
Mi smo grubi faul

Sad sam kao odrastao
Citav svijet sam shvatio
Sve je glupo jednostavno
Moj stari stalno gleda u pod
Kako je dobro biti na Vlasti
Jer Vlasta je bogata
I Vlasta te casti


Plavi Orkestar-Od rođendana do rođendana

Ponekad se probudim
Želim da te poljubim
U sobi bez ijedne sjene
Nikog, samo ja i vrijeme
Sve se može srediti
Ali tebe ništa ne može zamijeniti

Kradem noći danima
S najboljim jaranima
Ponekad sam slabe volje
Prazno mi je, ali bolje
Sve se može srediti
Ali tebe ništa ne može zamijeniti

Ja od rođendana pa do rođendana
Čekam samo poziv tvoj
Makar prazne riječi
Bit će dovoljan mi znak da još nije gotovo


Svaka nova godina
Je slatka, nepredvidljiva
U danima budućnosti
Hiljadu mogućnosti
Sve će se promijeniti
Ali šta će tebe, šta će mi zamijeniti

Ja od rođendana pa do rođendana
Čekam samo poziv tvoj
Makar prazne riječi
Bit će dovoljan mi znak da još nije gotovo


Dovoljan mi znak da sam nekad bio ... samo tvo
j

Prljavo kazalište-Marina

Na Bozicno jutro, sneno i mutno,
U kaputu ocevom, malcice prevelikom,
Dosao sam na njena vrata,
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina,
Imala je oci boje vena, boje vena, boje Dunava.
U je, U je, je, boje vena boje Dunava,
U je, u je, je.

A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.


Ja ne mogu bez nje, Boze Boze, spasi me,
A ja, ja nemogu bez nje,
Boze, Boze, spasi me.



Ajde uživajte....mah

Image Hosted by ImageShack.us



<< Arhiva >>