ponedjeljak, 31.07.2006.

I opet se je desilo!

U subotu sam bila u gradu.... i bila sam s jednim zgodnim dečkom Vrabecom... Jučer se ništ zanimljivo nije desilo! Nigdje nisam bila i cijeli dan sam se dosađivala! Tak to, malo pomalo! Ali danas mi je dan počeo krivo!
Opet su mi malog uvalili u sobu i nije htio spavat a njih nije bilo! Opet! Nije htio prestat plakat pa sam ga stresla jednom al ne jako... Kad se smirio gurnula sam mu dudu u usta i sjela za komp al on je opet počeo... I nije htio prestat! Pukla sam... Otišla sam u boravak i glasno vrisnula! Onda sam se vratila i opet mu gurnula dudu u usta... Bio je miran nekih 6 min dok opet nije počeo! Onda mi je puko film! Otišla sam u kupaonu i uzela tatinu britvicu u ruke... S njm ništ nisam napravila! Ali onda sam otišla u sobu i uzela skalpel u ruku! Pukla sam! I naravno... desilo se opet!!! Nije bilo jako! Nije bilo ničega na zidu da ne bi mislili nego sam samo malo zarezala kožu i krvarila!

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je slika nakon što sam obrisala ranu! Ne izgleda baš tak strašno ali... Eto da vidite što je, navodno normalna cura, uvijek nasmiješena cura, voljna učiniti! A zaklela sam se nikad više... Tako sam sjebana! I sad kad slušam pjesme mislim si zar je to bilo potrebno! I mislite šta očete! Nisam htjela al se ipak desilo!!! I da ako pitate looda jesam! I to je to! Jebi ga! Sorryte!

<< Arhiva >>