subota, 22.07.2006.

Što na nebu sja visoko?!

Očito sunce! I mjesec po noći... Ako ga oblaci ne sakriju... I zvijezde! Jooj da new day has come! I meni je baš zakon jer me još 3 dana dijeli da mi dragi dođe s mora... Nadam se da je Hackeru bolje.... I da će u uto ić na bazen... Jooj ne znam šta da vam pišem... Dosadno mi je pisat o nečem, svačem i ničem... Znam! Pisat ću o ničem! To je tak zakon... Kad se nikak ne osječaš, kad ništ ne radiš, kad nikog nevidiš, kad s nikim ne pričaš (obično se to radi kad se spava)... Al dobro je samo prvih 10 min. Onda ti postane dosadno pa se osjećaš zakon, odmah nešt radiš, odmah sve vidiš i sve čuješ i sa svima pričaš! To je tak cool... Spavaš pa se probudiš i odjednom sve radiš... I TAKO NAŠ ŽIVOT POSTEPENO IDE! hi hi hi... Nedami se više ništ piisat pa odem ja... Ajd ušifajte... Pufa..

<< Arhiva >>