image hosting file

image hosting file



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!













Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

WELCOME TO MY LIFE
(Simple Plan)

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming
No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding
No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)
To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life











< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

....THE BEST OF ALL!!!!.....ma sprdan se...a šta reći...čitajte pa prosudite sami....

O meni::
-Ime Anđela,a prezime vas ne zanima....rođena sam 3.7.1993. jedno lipog sunčanog dana....po horoskopu sam rak...živim u malom mistu a zove se
-Pirovac(tražite na kartibelj)....ideem u 1.b gimnazije...
-vrlo sam emotivna i otvorena osoba....iskrena,bez dlaka na jeziku...
-trenutno mi se sviđa jedan lik ali nije to baš sigurno...još vik visi na tankoj niti....
-ne volim lažljive i dvolične osobe....cajke....školu(naravno)...
-volim obitelj,prijatelje,ljeto i praznike..čokoladu,žvake(moje najveće strasti)..živjeti punim plućima
-slušam:sve šta mi se svidi osim cajki
-msn:andela_93@windowslive.com...ali nemojte me dodavati(radite nepotreban korak)
-i to bi bilo to...uostalom vidit ćete sve čitajući my blog =)








Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi koje posjećujem!!!
- Dolores
- Lucija
- Martina
- Anja
- Štef
- Ivanica
- Ines i Ena
- Petra
- Eda
- Nina
- Anita
- Ella
- super dečki-budale
-hehe.....e ove cure su baš zapaljene...lool
-Ines
- ovo vam je stranica od cura iz mog raz....pogledajte...odlično je
-owo morate viditi....blog je odličan..barem meni

Click here to get avatars like this!
- Bea
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Bethany Joy Lenz - Halo
(Haley- OneTree Hill)
I never promised you a
ray of light
I never promised there'd be
sunshine everyday
I give you everything I have,
the good, the bad.
Why do you put me on
a pedestal
I'm so up high that I can't
see the ground below
So help me down you've
got it wrong
I don't belong there!

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you!

I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestalI don't belong there!

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you!

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind
Only in your mind
I wear,
I wear,
I wear a halo!

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you!

Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo
Heya Hey…Hey Hey Halo

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
























subota, 09.06.2007.

NAJBOLJI STE!!!!!!

Hvala,hvala,puno,puuuuuuuno hvala na toliko komentara-čak 215....najbolji steeeethumbupthumbupkad ste toliko navalili napisati ću novi post iako vam nemam o čemu pričati jer se ništa uzbzdljivo nije događalo u ovih 8 dana...samo glupa škola....kad će više završitiburninmadburninmad...ova 2 tjedna ka da su 2 miseca........stalno pišemo ispie,radimo referate ispituju nasbang........nemogu višeeeeee....eksplodirat ću...pa šta oni misle da mi to sve možemo stići u jedan dan...jesu li oni normalninutnut...
Slušajte ovo.....nastavnica i biologije i kemije nam je zadala da do kraja škole svaka grupa mora napraviti referate iz svake lekcije...a do kraja ima još 12 lekcija....headbangheadbang....i ja sam trebala raditi kožu iz biologije,polimere iz kemije,zagreb iz zemljopisa i oluju it povijesti,a uz sve to ispiti i ispitivanja......NEEEEEEEEEE!!!!!!!!headbangmadmad...hvala bogu da imamo još samo 8 radnih dana inače bih ispalila na živce....mrzim ovo vrime...stalno pada kiša ili grmi a šesti je misec........nećuuuuuu....takvo vrime će samo ohladit morenono a ja se oću kupatiiiiiii.......samo da vam još kažem jednu vijest koja će možda neke rastužiti.....preko ljeta ću raditi pa neću moći pisati postove niti imati vrimena ići na net.....ako stignem bar jedanput to će biti vrhunac.......idem sad....
šaljem vam veeeeeelike pušekisskiss i pozdravljam:luciju,dolores,andreu,megu,petru,ines i enu,klaru,mihu,štefa.........najbolji ste....nemojte se drugi uvriditi i vi ste mi super samo njih duže poznam....sry ako sam nekog izostavila....čaoooooo!!!!!!wavewave
e da....zaboravila sam....kao što vidite prominila sam dizajn pa recite koji je bia bolji........wave

i za kraj jedan filmić o mojim najdražim glumcima u najdražoj seriji One Tree Hill(chad je tako slaaaadakkiss)




| ...L0v3 m3... (369) | ...HuRt m3... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.