my-way

30.10.2006., ponedjeljak

Toplo-hladno.
Mrzim igrice.
Očekuješ od mene da ti se u cjelosti posvetim, s druge strane taktiziraš.
Bit će zanimljivih razgovora.
- 13:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

26.10.2006., četvrtak

Izbor

Da li ste ikada bili u situaciji da "morate" birati između ljubavi i prijateljstva?

U smislu da vam partner kaže: ili on ili ja, misleći pritom na jako dobrog prijatelja/prijateljicu.

Ima li uopće pametnog obrazloženja i objašnjenja da pristanete na tako nešto?
- 15:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #

12.10.2006., četvrtak

Ako

Ako ti priznam sve što mi je u glavi, da li ćeš shvatiti?

Možda je prerano ili previše očekivati da budemo jedno?

Imam potrebu pričati, razglabati.
A nisam vješta u tome.
Ja sam od onih koji savršeno sroče pogrešnu stvar.
I kaj sad?
Čekati da prođe dan u kojem očito imam potrebu izazivati probleme, a problema nema (tako barem uvijek ispadne)?

Ili da ti jednostavno kažem da me zagrliš i ništa ne pitaš?

Da li ćeš shvatiti?
- 12:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.10.2006., ponedjeljak

Vikend je bio dug ko godina.
Tebe nije bilo tu, ja se tješila da će me proći viroza ako se ne maknem iz stana (mo'š mislit) i onda nešto totalno "kjut" od tebe, u obliku sms poruke.
Pa sad jedva čekam da se danas vidimo:D
- 14:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

04.10.2006., srijeda

Jučer.

Kažeš: kupit ću ti čokoladu, da ti bude bolje (naime, moj imunitet je u banani, opet neka viroza)

Pa klopamo Životinjsko carstvo na klupici na Zrinjevcu.

Pa uprljamo prste vrućim kestenjem.

Pa me ljubiš na tribini pred tisućama ljudi.

I zoveš da provjeriš da sam stigla doma.

Danas.

Poziv u rano jutro.


Ne želim da ovo prođe.
- 09:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

02.10.2006., ponedjeljak

Vrtim u glavi Gibonnijev Libar:

Odavno te kupujem onim što bi htjela čut.

Pa se pitam zbog čega mi je toliko stalo da te ne mogu pustiti.
Malo mi je jasnije zašto ti ne puštaš mene. (ovo nije izjava egoiste, upravo suprotno)

A nije da nemamo lijepih trenutaka, sati, dana.
Al kad zajebemo, zajebemo sa stilom.
- 13:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi