13.09.2008.

A ja kao da lepo musko nisam videla do tad. Sta god me pita kazem da. xD

Eiii..
Opet ja.
Opet novi blog.
Opet ista prica.
Opet iste stranice.
Opet ista osoba. xD
[ Opet. Opet. ]
Da da opet xD
De prekuul. Loool.
Ne znam zast' radim novi blog. Al' jebeno mi je dosadno i tak' to.
Nisam isli na Sovsko jezero jer kisa, blato, ja prehladena i tak' to.
A i nije Laura isla, sta bi ja tamo bez nje !? xD.
Bas mi zao sto nisam isla kod Nikoline u Vinkovce a bas bi nam bilo lijepo. Smrc :( Jedvaa cekam da ona meni dode u Pz ili da ja idem tamo kod nje. Bas mi uzasno nedostaje.
Nas dvije smo bas slicne i predobro se slazemo xD [ Animal lovers (: ]
&& ne znam sta da vise pisem. Jucer nisam bila u gradu, prehladena i tak' to. A de bas bilo boring.
Trebala Tinna doci kod mene Al imala neke goste. BlaBla.
Bio Lovro tu kod Dine pa gledali Trenutak istine. Bwahaha. [ Ajdee xD ]
I tak' onda pricala sa Karlom na Msn-u. [ Pozdrav xD ] I dogovorili se da cemo danas ici na Nabodi jaja xD nas 3 [ Karlo & Tinna & Ja ]
Ma uglavnom, onda se jos dopisivala sa Damjanom i tak, zaspala, nije mi se dalo vise tipkati.
Danas na misu. Tata me uhvatio da tipkam poruku pod misom xD. Prodike.
Sad imam goste. Klinci mi razvaljuju kucu.
I ne znam sta da vise pisem, zato idem xD
Volim vas



21:26 - Komentiraj ( 55 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

She.

Image and video hosting by TinyPic

I am another teenage whore.
Who doesn't understand this world.
Who just wanna fly.
Who just wanna be free (:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valentina ili Tinchii. <3
Osmašica.
Uvijek nasmijana. (:
Cijeni sto ima.
Slatkog osmijeha. <3
Zeleno. Plavih ociju.
Jako lijena & tvrdoglava.
Šminkerica. ^.^

Image and video hosting by TinyPic

LiMiT <3
Rolati se.
Lunu. & Asku. (:
Svoju obitelj.
Prijatelje.
Biti do kasno vani.
Grad.
Odbojku.
Internet.
Ljubiti se.. ^.^
Glazbu.
Plesati.
Životinje. <3
Mobitel.
Boga.
Čokoladu.
Cvijetove. & Srceta.
Smijati se. :D
Ljeto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nepravdu !!
Laži.
Rastanke. < / 3
Kišu.
Plakati. ):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

About.
Texture from here, images from getty.
Using various brushes from the net ;
I II II III IV V
Ashley font from dafont. Design by kriss.
prilagodba: duckdz.