°?^Oćeš/Nećeš,Nemoraš Ali Bit Će Ti Žao ^^?

Dizajn maDe by:Slatki_dizovi Kostur by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Klikni


na oven mojen noven blogu bit ce sve kao
i na drugima-muzika,my life,komadici,
i ppppuuuuuunnnooo tega

koliko ljudi je trenutno tu??
website counter

PJESMICE.........
bilo je to davno,neznam točno kada,
voljela sam jedno biće,
voljela sam gada.
nije teško reći:voljela sam gada,
teško je reći=volim ga i sada...

voli onog ko voli tebe
al pazi da te ne zajebe!!!
kad ti kaže=umrijet ću zbog tebe,
ti mu reci=umri,
ko te jebe

ako se ikada sretnemo,
ti prođi,prođi kao da se neznamo,
jedino tako možeš
mi pomoći da te
prebolim nekako!!!!!!!!!

teške su boli koje
znaju peći
kada nekog voliš
a ne možeš
mu reći!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

DOBRI BLJOGOVI...LOOKAJTE...

BISERKA:) (ISABELLA)

METLA

MAJA

STEPHANI

TEJA



EvO mAlO sLiKiCa.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ewo jedne slikice
ča san je ja narisala......
kaj ne da je ljepa?neću se sad hvalit
ali meni je ljepa.........
čut ćete priču malo kasnije.......
Image Hosted by ImageShack.us

ja i ame...
Image Hosted by ImageShack.us

ja i angela...
Image Hosted by ImageShack.us

metlič i izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

ja i irka...
Image Hosted by ImageShack.us

irka i ame...
Image Hosted by ImageShack.us

ja,ame i pretpostavljan da je ono bila cola...
Image Hosted by ImageShack.us

fora slika,ča ni??to smo ja i izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

be happy!!=)=)...
Image Hosted by ImageShack.us

izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

od gore:metla,rea,irka,izzy...
Image Hosted by ImageShack.us

metla the šišmiš=)=)...
Image Hosted by ImageShack.us

toni,irka,metla,izzy & rea...
Image Hosted by ImageShack.us

gore:metla,na prozoru:izzy,na vratima:rea...
Image Hosted by ImageShack.us

lea...
Image Hosted by ImageShack.us

ja & lea...
Image Hosted by ImageShack.us

tinka...
Image Hosted by ImageShack.us

metla & tinka...
Image Hosted by ImageShack.us

metlič...
Image Hosted by ImageShack.us

i na kraju-ja...........
tu su van riječi od nekih pesmica pa si pevajte:))

Evanescence Lyrics
Bring Me To Life Lyrics


Amy Winehouse Lyrics
Rehab Lyrics


MAROON 5 - She Will Be Loved Lyrics


Leona Lewis Lyrics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 25.03.2008.

EvO mOjE LiStE pEsMiCa...........I JOŠ NEŠTO UZ TO.........:))

meni pesmice baš dobro zvuče
P.S.-vaše mišljenje puštite u komentarima...........




danas san bila na staren pazinu i baš je bilo super....
jeeeeeee!!!!!!!!!
najprije smo šetali ko da smo dehidrirali,ali kad smo našli lopticu-sve je bilo baš OK!!!!!!!!
počeli smo igrat bejzbol!!!!!!!!
makar ja nisan imala pojma i ruke su mi se sledile,ali uglavnon bilo je super.....................
i onda je poče padat snjeg.....!!!!!!!!!!!
jeeeeee!!!!!!!
zabila san spomenut-tanjurek je bi tamo!!!!!!!!
jeeeeeeee!!!!!!!baš san bila hepi!!!!!!!!
i to bi bilo to.........
se vidimo mi......
POZZZZZZ...........
u boxu san van puštila riječi od nekih pesmica.......
pa si onda pogledajte...........
još jedanput-POZZZZZZZ

petak, 21.03.2008.

sometimes a fell like i dont have a partner,sometimes i feel like my only friend is the city i live in.....

ja san danas jako happy!!!!!!!!!
bila san i jučer,pogotovo kad san dobila poruku od tanjura!!!!!!!jeeeeeeeeeee!!!!
najprije smo se dopisivali da kad ćemo poć van......
trebali smo danas ali kad treba poć u NOVIGRAD!!!!!madmadheadbangheadbang
ćemo poć mi u utorak tj.trebamo poć!!!!!!!
zadnja poruka koju mi je posla bila je "volin te"cerekcerek
ja san skoro pala u komu!!!!!
onda san dobila ja inspiraciju...jeee!!!njaminjami
počela san crtat jednu slikicu ča se meni jako sviđa i baš je
fency!!!!!!jeee!!!!!pjevapjevapjevapjevapjeva
stavila san je na blog(u boxu je)
i na blogu izgleda ljjepo ali uživo je još ljepša....
gren ja sad,pozzzzzzzzz!!!!!!!
wavewavemahmahwavemah

utorak, 18.03.2008.

jednostavno-novi post..........

da ja započnen zajno s pričon-
u nedelju san bila frendici na ročkasu(uopće nisan misla da će me zvat
jer me prošli put ni zvala i nismo si baš neke )
bilo je super malo su mi noge jer smo bili na klizanju i tako.......
ja san se skoro popišala od smijeha.....:)
frendica si je s klizaljkon rasturila bargeše znan da mislite sad niš strašno ali
bargeše su bile od njene sestre...........
je zmišljala pjesmu koju ćemo joj pjevat na pogrebu itd.
uglavnon smo crkivali.........jeeeeee!!!!!!!!!!
baš je bilo zakon!!!!!!!!
evo jedne velike vijesti.........
s ritmikon smo bile na državnen!!!!!!!!jeeeeeee!!!!!!!!
nismo prošle u finale ali je bilo zakon!!!!!!!!!!
starije od nas su prošle i došle su druge u državi.........
još jedna starija grupa je pasala-one gredu na EUROPSKO!!!!!!!!
to bi bilo to.........
evo još malo slikica i post je gotov......
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 11.03.2008.

we sorin, flyn!!!!theres not a star in heven that we cant reach

ča da van pišen?????
evo stvarno i dont now!!!!!!!!
so happy day!!!!!!!!zato jer san saznala od mojeg prijatelja da
če me tanjurek zvat van!!!!!!!jeeeeee!!!!!!1
dobro on je reko da me je zva van ali
ja san onda ili senilna ili je on taj!!!!!!!mislin dddd.........
my tatek je danas bi na informacijama(hvala bogu ča ni šla mama!!!)
sad mene nešto zanima.........baren je bolje za nas,ali svejedno.....
zaš kad te toliko puta opomenu na satu,na informacijama reču
starin ljudima da je s nama sve super?!!?
dobro,baren mi na kraju ne nadrajsamo...
cu van stavit malo slikica.......


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

majo ovo je slikica za tebe......
Image Hosted by ImageShack.us

čestitaj tvojen staren ljudu na parama.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i to bi bilo to.......
puno komentirajte....
pozzzzzzz!!!!!!!!!

petak, 07.03.2008.

zas je naslov vajk problem?!!(baren meni)

e ovako..........partyparty
da pocnemo..........
danas smo pisali zemljopis..........bilo je tako lako
samo ca ja nisan razmišljala ("koja je životinja važna u pustinjama?"točan odgovor-deva
a moj je odgovor bi ZMIJA!!!!!)cerekcerekcerek
A ča ću.....tako mi i rabi.........
da mi prijeđemo na jednu temu......
a kad je zvonilo taj ili forsi neki drugi je reka da ME VOLI!!!!!!!!
ja san ostala in ŠOK!!!!!!!!eekeekeek
PA ONDA ME PITA DALI BIN BILA S NJIN!!!!!!eekeekyesno
ja san još vajk bila in šok pa san rekla da neznan!!!!
ali nebi ja tela mojeg tanjurića prevarit......nono
onda je taj neki reka da se zafrkava!!!!
pa onda me je opet pita dali cu bit s njin ali je onda opet reka
DA SE ZAFRKAVA!!!!!headbangheadbangheadbang
THIS IS NOT IMPOSSIBLLE!!!!!(ILI KAKO SE VEC PIŠE)
ja sad jadna neznan dali se je on zafrkava ili je misli ozbiljno!!!!!
da mu rečen NE a on se je zafrkavaeekeek
onda bi me zajeb..### u skul,a da je misli ozbiljno onda
bi se razjadi na mene!!!!!
ja cu to shvatit kao da se on zafrkava i da ja isto mislin da se je zafrkava.....smokinsmokin

vi mi u komentarima napišite ča mislite o mojen potezu
i odgovorite mi (ako znate odgovor)na naslovno pitanje koje glasi:
zaš je problem napisat naslov????mahmahmahmahmah
neće bit slika(namjeravala san ih stavit ali ja san na tatekovom
poslovnom kompiću....)pozzzzzzmahmahwavewave

utorak, 04.03.2008.

dok nema starca kod kuce......

evo my starci su sli na briskulu i sad ja sama doma!!!!jeeee!!!!!
danas je bi eko dan........DOSADNO!!!!!!!!
ALI baren nismo imali dva sata povijesti i jedan sat zemljopisa-ili obrnuto........
i nismo imali tjelesni s RAKICON!!!!jeeeee!!!!!
uglavnon........delali smo neku slikovnicu.......bilo je je jjaaakkkoo ddoossssadnoooo!!!!!!
dobro....evo nesto ca mi uopce ni drago:
jedan tip(nazovimo ga drakula)
zajno se nesto mota oko mene.......znan da sad mislite pa ca
ako je zgodan onda super
E PA MENI SE TO NE SVIĐA ZATO AS JE ON TIPONJA OD
JENE ZENSKE(nju nazovimo bumba)
ovi dva su skupa a bumba je skuzila da se drakula mota oko mene i
ca je jos gore oko JOS JEDNE ZENSKE!!!!!!!!
ja i ta zenska smo skuzile kako on zajno oko nas nesto.........
ja evo stvarno ljudi neznan ca da delan!!!!
taj drakula zajno oko nas a bumba sve to tuzno gleda!!!!!
znan da joj ni drago ca on to dela ali ni nanke meni(svejedno ako je zgodan!)
dobro idemo na jos jednu temu.....
u subotu 1.3.2008. navecer san slala poruke "tanjuru"(neki vec forsi znaju ki je tanjur,a neki pretpostavljaju,a
neki neznaju,a neki koji nisu citali moj blog prije neka pogledaju prvi ili drugi post-forsi ce in bit jasnije,a forsi ce vec zakljucit ili vec su)
bila san jako jadna na "tanjura" zato jer mi na ni jednu poruku ni odgovara i
to me je jeko razjadilo........
pocela san mu nesto srat da pocne slat poruke as ako ne da ce se desit nesto(ako vas ca podsjeca:BREAK IT OF BOY......)
jucer navecer san mu tela poslat poruke da skuza ca san mu srala itd.
ali "tanjur" nije odgovorio nista!!!!!
onda sam ga ja ljepo dana ZVALA!!!!!!
najprije me bilo strah da cu dobit krivi broj i da ce mi se javit neka babetina............
ali onda se javio tanjur i reka mi je da je sve OK!!!!
jeeeeeeee!!!!!!
i onda san ja bila sva sretna i zadovoljna zato jer san skupila
hrabrosti zvat ga-prvi put u mjesec i pol ca we are thogether
P:S:chat je traja otprilike minutu ali ipak ne??zvala san ja tanjura!!!jeee!!!
i to bi bilo to.......
cujemo se za par dana dok mi ponovno starci budu on briskula!!!!!
VAN SE SVIĐA DIZAJN?????

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.