08.07.2005., petak

Šibenik

Šibenice, šibenice ni selo ni grade već si pokraj mora smrade.
Evo iz Londona u mrdušu donju. Mi zadrani ne možemo opisati koliko mrzimo šibenčane. Oni su sramota dalmacije. Oni ZADAR zovu bežigrad (nisan neki koji velča ustaštvo i Gotovinu, ali uvreda je uvreda) zbog rata. Ali pojma nemaju da tri najugroženija grada u ratu su bili: Vukovar, Dubrovnik i ZADAR. I neznaju da su maslenicu oslobodili zadrani. Oni se ne smatraju Dalmatincim što je sramota s obzirom di žive. Uglavnom jadni su. P.S. Jedini velik spomenik u gradu im je napravia Zadranin Juraj Dalmatinac.

Znam da ćete me sada napasti, jer oni meni ipak nisu ništa napravili. Ali za mene jesu jer kad netko uvridi moj grad to je gore nego da je mene uvridija. Mnogi vi to nećete shvatiti ali ja bi za Zadra da život ovog trena.
- 22:03 - Komentari (17) - Isprintaj - #

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život, moja razmišljanja, noji osječaji, moja glupost, jednostavno ja.......


Tražilica:




Divine Music





Završio 1. razred (gimnazije). Život mi je u kurcu. I jednostavno ne znam što ću od sebe.