U vezi neke mačke

nedjelja, 26.08.2007.

O smiješku.



Zapravo, kad ti baka kaže da je zdravlje najbitnije (istina, je nekim dijelom) osim tog zdravlja bitan ti je i osmijeh na licu. Jednostavno, kad čovjek razmisli, smiješak stvarno je bitan za prolaz u životu (da,teško je i meni to shvatiti). I da, mene zanima, zašto se ne bi mogla nasmiješiti nekome u tramvaju il autobusu. To da napravim, ljudi bi mislili da sam neka frikuša. "koji kurac mi se sad ova smije". Ali, da smo malo razumniji narod, smješak bi mogli shvatiti kao: "želim Ti dobro".... Ili sam u krivu... ne znam....

Jedna djevojka je jednom napisala- "najtužniji su vjerojatno oni koji su uvijek nasmijani...
prividno sretni...
ali sretni samo izvana...
unutra je teško..."
Danas mi nije baš dobar dan, iako je vani sunce. (to je zato jer JE vani sunce, al ja sam doma. Po ljeti.)


Image Hosted by ImageShack.us



- 15:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #