U vezi neke mačke

utorak, 29.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


(12. svibanj 2007, 12:21:23-->by White Noise)


Budi jednostavno hrabar i idi svojim vlastitim putem. Ne daj se tjerati većinom i nemoj pustiti da na tebe utječe moda, nego se odvažno, korak po korak, približavaj onomu cilju koji u sebi osjećaš. Uvijek iznova ćeš biti na putu, koračati prema novoj zemlji i iskusiti neslućene susrete. Slijedi te mnoge tragove života, a da pritom ne ideš tuđim stopama. Ti možeš činiti svoje vlastite korake, jer tvoj put je jedinstven i unaprijed obilježen.

- 22:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 26.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Kad odrastem, želim biti balerina.
Ali želje su ipak samo želje...
I snovi su ipak samo snovi......



(...."His eyes upon your face
His hand upon your hand
His lips caress your skin
IT'S MORE THAN I CAN STAND!

Feelings I can't fight!
You're free to leave me but
Just don't deceive me!
...And please believe me when I say
I LOVE YOU!....
")


- 15:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 23.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

(21. svibanj 2006, 14:09:03)

Bzzzzzzt!

Onaj feeling kad me čekaš mokru.
U mojoj majci.
Sav sladak.
A ja slana...od znoja.
Al to ti ne smeta.
Mmmmm, i ljubiš me po vratu.
Al mrziš kad pričam s punim ustima. Hahaha!


Draga nacijo, neda mi se niš pisat.
Idem spavat.
Jer me boli glava.
Klima vam je nezdrava,znate to? Jako!

- 23:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 15.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

I kad dođem doma, bit ću sama.
Otići cu na ples pod maskama.
I u glavi će mi svirat blues.
Gledat ću oko sebe ne bi li ih našla.
Kada dođem doma, na radiju će pjevat' Aretha.
Leći ću u krevet i pokrit' se po glavi.
Zaspat ću budna.
Budna ću sanjati.
I tako do kraja.


Kraj.

(Pričaj mi o zlatu, daj da se smijem...)

- 21:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 08.05.2007.

India, the place i want to go to... Ovu pjesmu jako volim, a ujedno vam i s njom (tko nije bio) donosim atmosferu sa festivala (revije). U petak.

Bedardi ishq nigoda, sab ka dil isne toda
Har aashiq ishq se haara, humko bhi ishq ne maara
Aaye chain kahin na
Kar de mushkil jeena ishq kamina
Hey, kar de mushkil jeena ishq kamina

Bedardi ishq nigoda, sab ka dil isne toda
Har aashiq ishq se haara, humko bhi ishq ne maara
Aaye chain kahin na
Kar de mushkil jeena ishq kamina

Tadpaata hai raat bhar, deta hai dard-e-jigar
Koi bhi bach paaye na, qaatil hai iski nazar
Tadpaaye kabhi, tarsaaye kabhi, na baat koi maane
Chhode kisi ko kabhi na
Kar de mushkil jeena ishq kamina

Na zor ispe chale chale, is mein hue faasle, haai
Badnaamiyaan bas mili mili, laakhon ke ghar bhi jale, haai
Lut jaaye koi, mit jaaye koi, barbaad kare sab ko
Isne sab kuch chheena
Kar de mushkil jeena ishq kamina

Kar de mushkil jeena ishq kamina

But I love ishq, babua



Sari je tradicionalna odjeća koju nose žene u Indiji. Specifičan je po tome što svaki sari ima drugačiji način vezanja, ovisno iz koje pokrajine dolazi i ovisno o staležu osobe.
Sari je tradicija koja se u indiji održala sve do danas.
Ljudi koji su posjetili Indiju kažu da su sariji jedni od najženstvenijih i erotičnijih odjevnih predmeta jer ističu žensku ljepotu i pobuđuju požudu.Budući da su zamotane u tkaninu od svile ili finog pamuka dužine 5-9 metara,nije ni čudo. Svaka žena je prekrasna na svoj način.
U sklopu festivala "put i Indiju" koji su organizirali studenti sa filozofskog fakulteta,odsjek za indologiju i njihovi profesori, u petak, 04.05. održala se "čarolija sarija", revija gdje su studentice i njihove prijateljice(ja npr) nosili po 1-2 modela svakog sarija iz određenog razdoblja indijske povijesti i kulture.
Maja je nosila Orissa sari, koji dolazi iz pokrajine Orissa na istočnom dijelu, a ja sari plesačice sa Shri Lanke, sa Ceylona.
Kosijenka je vezala sarije i mučila se s nama na probama,eto..
Dolje su fotografije, neke slikane mobitelom,pa ne bog zna kako kvalitetne,al...to je sve sto za sada imam...možda objavim jos ako ce biti zelja.=)
Enjoy!:

U iščekivanju izlaska na "pistu", scenu....(Kosijenka pokraj mene)
Image Hosted by ImageShack.us


Plesačica sa Shri Lanke..(meni osobno, najljepša slika od svih koje imam)
Image Hosted by ImageShack.us


Plemkinja/jahačica i plesačica...=)
Image Hosted by ImageShack.us


Maja i Iva...
Image Hosted by ImageShack.us


My make-up (did it on my own,thank u, thank u!=D ) ( i uljez sa strane,hahaha ;) )
Image Hosted by ImageShack.us(sa usana se crveno već zbrisalo)

My beautiful sari...
Image Hosted by ImageShack.us


eto, to bi bilo to...
Nakon dulje,neki normalni post, nadam se da si uživao/uživala u slikama i textu.
Nadam se skorom javljanju!
POZDRAV SVIMA!

- 22:56 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.05.2007.


If I could turn it all back.
Well...maby my roads would have more sense...
Much more sense.

Yeah.....

Just don't tell me to bolieve ever again.
Couse I think I lost my faith today...again.

Yes, yes, I know.
But I'm not depressed.
I'm just...disapointed.

Ok,bye.


- 13:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 02.05.2007.

Hey! WOAH!!

Image Hosted by ImageShack.us


Oh, I'm so excited!
AAAAAAAA!
Just wanna scream!



- 23:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #