I´m a rebel

ponedjeljak, 27.03.2006.

Vratila se ja s državnog!!! Bilo mi je super. Najbolje državno do sad.
Bili smo u hotelu Lanterna. U sobama smo imali satelit, mini bar čak i grijanje. Bilo je baš super. Radili smo pizdarije po hotelu i većini se vremena zjb.
Na prvoj tekmi s Podravkom dogodio nam se peh. Matei su spucali svi ligamenti u gležnju ali sad je OK. Odma su ju operirali i sad je doma. Tek da se zna dobili smo podravku 1 razlike.
Ostale tekme u skupini smo zgubile pa smo pristale zadnje u njoj. Izgubili smo od Vranjica, Zameta i Lokomotive, rezultate sam zaboravila. Za 9. mjesto smo igrali protiv Cetine i to naravno dobili!!!!
Od nas mlađih su bili Kaka, Valentina, Vanja, Tea i ja. Tea je igrali skroz a mi samo tu i tam po koju minuticu. U biti nam je lepše bilo na klupici.
Ima jedna loša strana toga svega:
NIKAD VIŠE NEBUM PILA ISOSPORT!!!
cya

- 20:54 - push the button (16) - Isprintaj - #

srijeda, 22.03.2006.

Pišem ovaj post samo da vas obavijestim da do ponedjeljka neće biti novoga jer idem u Labin.
Stavila sam i spot pa ak vam pjesma nije OK napišite u komentarima koju bi vi pa bum razmislila.
Danas u je školi bil opet jedan prokleti dosadni dan pun spavanja, sve u svemu opet ništ zanimljivo a kaj opće očekuješ od razreda šmokljana. Sad više ni s tjelesnog nem imala 5 jer me jebe prokleta ritmika.
Držte fige da dobro prejdemo na državno. Izvještaj slijedi u ponedjeljak!!!
Cya

- 21:19 - push the button (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.03.2006.

Pušiona

Ah danas smo bili opet u Koprivnici na tekmi. Igrali smo s Đurđevcem
i Tvinom i naravno sve spušili. S Tvinom je bilo gusto a Đurđevac nas je nabil 5 razlike. Sad imamo 5 od 5 spušenih i državno papa. A vjerojatno budu nam i ekipu raspustili. Baš smo zakurac!!!!

- 18:21 - push the button (5) - Isprintaj - #

subota, 18.03.2006.

Nakon dugo vremena...

Napokon sam našla vremena da si malo uredim blog. Zapravo i nije tak komplicirano kaka sam mislila, ali dobro. Moram se zahvaliti Kaki jer mi je našla besplatne predloške iako ih nisam iskoristila i jer mi je zbrisala sve stare postove. U međuvremenu se nije dogodilo ništ zanimljivo osim kaj sam sad na 5 kulja ali kazna za izlaske se bliži kraju. Držite nam fige za sutrašnje tekme protivi Đurđevca i Tvina makar je 90% da bumo spušile ali ok. I za kraj evo pjesme "moja štikla" ali malo prerađene.

MOJA ŠTIKLA U MUDA TE PIKLA
Zar još hernija ti nije nikla
Kat pikla te moja štikla?
Dođi, dođem, da ti kurac glođem.
Hajde, pile, al' bez sile.
Tika taka – tri luđaka
Tri su rupe, puna svaka!
Znam ja takve kao što ste vi
Vidjeli moj video, pa bi svi!
Zvrc, zvrc, prc, prc
Kuc, kuc, tuc, tuc…
Sojčice djevojčice,
Što si škrta – davaj pice
Ojda da, da, vidi gada,
On bi pice mukte sada.
Ssssssss sex sex sex na eks
Hop, hop, straga stop, stop
Šic, šic, mrk, mrk
Mic, mic, drk, drk
Cupa, cupa, zumba, zumba
Motam kurac oko gumba.
Sijeno, slama, sir, salama
Sva tri u me, pa nasta galama!
Cikla nikala, cikla rikla
Trznem nogom I otpizdi štikla
Afrika – paprika
Tuka se fuka, nasta rika.
Zlatan prsten, tani brčići
Al me prče vješti prčići!


Ova bi sigurno bolje prešla na euroviziji!!!

Image hosting by Photobucket dotična osoba

P.S. : pozdrav još i mojoj pijanduri Efici, Ivi i Bigmami!!!

- 19:51 - push the button (3) - Isprintaj - #