Linkovi
BLOGICHI:
Moj drugi blog-sve o Green Dayu
Hells angel-cura koju sam upoznala preko bloga
Lp girl-zakon cura, isto sam je upoznala preko bloga
Nicky-moja frendica iz škole
Lp girl-njezin drugi blog, gdje piše super pjesme
Anna rules-ma zakon cura šta da više kažem
Green Day fan-kao i ja
Larissa-my frendica,nema fjke
Glupača-nemojte da vas ime zavara, super je
Isa-fan US5, frendica iz škole







Moji naj bendovi i pjevačice:

GREEN DAY 4 EVER!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIMPLE PLAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GOOD CHARLOTTE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOKIO HOTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KELLY CLARKSON
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


Cursors from Dolliecrave.com




Me and my life!

30.11.2005., srijeda

Još jedan dan i mala anketa za sve!

Evo mene! Jesam li vam falila? Sto posto ćete misliti da mi je život dosadan (kako kad). U ponedjeljak sam sa školom bila na Girlinoj predstavi jer je ona perfektna glumica! Naravno nisam ništa čula jer iza mene je bila neka budala koja se derala sve u šesnaest!!! Čak moja profa koja je bila jedno tri reda dolje isto čula!!! Takva su današnja djeca. Ne odgajaju ih kao nekad! To ti je život! Nego da vas ja nešto pitam. Ako gledate Vip Dj pa one poruke na dnu stalno se prepucavaju tko je bolja grupa: US5 ili Tokio Hotel. Ljudi ajde da mi napravimo neku anketu. Tko vam je od njih bolji. Ja ću se naravno izjasniti: definitivno Tokio Hotel!!!! One su meni strava, ali da se ne razumijemo krivo GREEN DAY JE NAJBOLJI I RULA!!!!!!!!!!!!!

- 22:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

29.11.2005., utorak

Evo mene opet!

Hello again!
Evo da se i ja javim. Nemam baš vremena, ali se malo nađe. Da vam ispričam svoj dan. Sve OK. Nema nikakvih ocjena, pritužaba i ostalog. Sve OK. Ja sam sa svojim frendovima stalno umirala od smijeha jer se s njima to i jedino može. samo bih još htjela reći da svi ljudi koje sam navela iz svog raza su zapravo dobri. Ali ipak ima onih koje volim više i manje. To je zasad to! Neznam što mi je, ali zadnjih par dana samo slušam Simple Plan i to pjesmu Welcome to my life. I njih obožavam. Pjesma je zakon! Ovim putem ću pozdravit sve svoje iz raza, Hells angel, Lp girl i sve koji čitaju moj blog!!!! PUSAAAAA!!!

- 17:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

25.11.2005., petak

Solidan dan

Evo vam i prvi post o mom životu. Jedva sam se ustala iz kreveta tako da sam cijeli dan bila pospana. Došla u školu pozdravila ljude oko sebe i oni mene. Moram reći da sam dobra s velikom većinom iz svih skoro razreda. Frendica mi je barem većinu dana bila u bedu jer misli da ju dečko ne voli. Ja sam ju barem malo uvjerila u suprotno pa se razveselila. Crkavali smo na svim satima osim na hrvatskom jer smo imali neku debatu. Bilo nam je jako zabavno. Dobra je stvar što se nismo potukli. Sad sam doma i uživam u predstojećem vikendu. To j zasad to. Ništa zanimljivo. Bit će i zanimljivijih dana. Ljudi big kiss svima!

- 16:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Još jedan u nizu blogova!

Welcome to my new blog! Ovo je moj treći blog. Kao i na svim ostalim zamoliti ću vas da mi dajete komentare i savjete!

- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Nešto o meni:


Ime: trebali biste ga znati sa drugog bloga. Zovite me jednostavno SSG.
Dob: 13
Naj grupa: domaće: Prljavo Kazalište, strano: Green Day
Slušam i: Simple Plan, Good Charlotte, Blink-182, Sum 41, Nickelback, The Offspring, Bon Jovi, Papa Roach, Hladno pivo, Daleka Obala, Parni Valjak, Crvena jabuka, Tokio Hotel, Kelly Clarkson, itd...
Naj pjevačica: Avril Lavigne
Naj glumica: Sandra Bullock
Naj film: Ima ih mali milijun, ali najviše volim one koji su akcijski i komedije
Naj odjevni predmet: trapke i tenisice
Želja u životu: Stvarno neznam
Naj vrlina: Nisam cinkarošica
Naj mana: nespretnost
Cijenim: poštenje
Mrzim: cinkanje
Naj knjiga: šta ja znam