7.poglawlje


Polako sam se vračala u stvarnost, osjećala sam bol u desnoj ruci, neopisiva bol. Nisam mogla pomaknuti prste pomaknuti. Nisam željela ustati. Suze su mi tekle, a nisam ih osjetila. Željela sam samo da bol prestane. Lijevom rukom sam uhvatila zapešće.
-'' McLean !! ''- profesoričin glas me vratio u stvarnost
-'' daj te mi nešto da bol prestane ''- vrištala sam od bola

Osjećala sam se ugodno, nije bilo boli. Nešto nije bilo u redu , shvatila sam da ležim u nekom krevetu. Nagla sam se dignula u sjedeći položaj, pogledala sam oko sebe, prostorija mi je bila nepoznata.
Prilazila mi je neka žena, po njenom odjelu i po prostoriji u kojoj sam se nalazila zaključila sam da je to bolničarka.
-'' Mia McLean ? '' – upitala me je ne skidajući pogled sa nekih kartona
-'' da, ja sam '' – odgovorila sam
-'' ti imaš prijelom zapešća, stavili smo ti gips, jer ne smiješ piti neke napitke, jer si alergična, ali sve je sada u redu, možeš odmah ići ''- rekla je bolničarka ne skidajući pogled sa kartona, kada je to sve uspjela izgovoriti, okrenula se i otišla u drugom smjeru.
Presvukla sam se, ali to je malo teže išlo jer bi me ruka zaboljela svaki put kada bih ju pomaknula. Nekako sam se uspjela presvući, i krenula sam prema društvenoj prostoriji. Od svega što mi se dogodilo nisam mogla shvatiti zašto mi se zavrtjelo kada sam se naglo digla u zrak na metli. Nije mi bio prvi put da sam se naglo tako visoko dignula, nešto se nije poklapalo sa svime time.

U društvenoj prostoriji su u naslonjačima pokraj kamina sjedili Ruta, May, Aly, Daniel, Alex i još jedan dečko koji je meni bio nepoznat. Smijali su se, baš su se lijepo zabavljali, kada sam ih vidjela tako sretne čak se i na mom licu pojavio osmijeh.
Ruta me je primijetila i doslovno skočila iz naslonjača te je potrčala prema meni.
-'' Mia !!! ''- radosno je uskliknula, ali sa dozom straha
-'' Bok ljudi, bok Ruta '' –simpatično sam svima odgovorila. Pogled mi ne zastao na dečku koji je sjedio pokraj Daniela.
Odlučila sam prići njima.
-'' Bok, ja sam Mia'' – pružila sam desnu ruku, i istog trenutka sam se lecnula od bola.
-'' Drago mi je Mia, ja sam Ivan, i ne moraš pružati ruku''- odgovorio mi je čudnim tonom, nisam mogla ustanoviti dali je to bilo bezobrazno ili pak u ironičnom tonu.
Okrenula sam se prema Danielu i uputila mu mali neprimjetni osmijeh. Počela sam prolaziti između svih njih no kako su svi primaknuli naslonjače jedan pokraj drugog, njihova koljena su mi malo smetala. Stigla sam i do Danielovog naslonjača, ustao je da bih ja lakše prošla. Opet sam mogla čuti njegovo disanje i pogledala sam ga u oči, nekoliko trenutaka smo se gledali i u meni se nešto slomilo, ne znam šta je uzrokovalo to da mi suze krenu na oči, samo sam ih lagano zatvorila. Osjetila sam Danielovu ruku kao briše moje suze sa obraza, otvorila sam oči i pogledala sam ga ponovno. Bol u ruci me je ponovno vratila na zemlju, slučajno sam ruku udarila u stranicu naslonjača.
Kada sam shvatila da su me svi gledali, brže, bolje sam se pokupila i krenula dalje, do zadnjeg naslonjača. Udobno sam se smjestila i slušala o čemu oni razgovaraju, nisam se uključivala u razgovor.
-'' Koji je danas dan ? '' – ubacim se nakon nekog vremena.
-'' Danas je subota '' odgovorila mi je May
-'' Cijeli petak si ti bila u nesvijesti, Daniel je..'' – zaustavi se u sred rečenice Alex, uspjela sam vidjeti kakav mu je ljutit pogled Daniel uputio. Nastavili su nešto pričati, nisam ih slušala, nešto sam razmišljala, da nisam ni čula ljude oko sebe što su govorili. Vidjela sam jednu malu poznatu sovicu, nisam se mogla sjetiti čija je. Sova mi je sletjela na desnu ruku što je kod mene izazvalo jauk boli. To je bila od Angeline sova, donijela mi je Angelinin odgovor. Sva sretna sam otvorila pismo

'' MA TI NISI NORMALNA ! Pa nisi bas tu kletvu morala upotrijebiti, mislim znam da ti je još teško, ali daj se priberi. Nitko više nije izbačen, svima nedostaješ puno. Nije fer što si samo ti otišla, ali svi bi došli u Lumos da ih izbace iz ove rupe. U metlobojskoj ekipi sam na mjestu vratara, a Emanuel je na tvojoj poziciji. Ne snalazi se dobro kao ti, ali nije tako loš. Evo cijela ekipa te pozdravlja i šalju ti 50 pusa.
P.S. pozdravi mi brata

S ljubavlju, Angy i ostali ''

Bila sam sretna bez obzira na stanje u Lumosu, na mome licu se odmah vidio smiješak. Bila sam neopisivo sretna.
-'' O Mia je dobila pismo od dečka, pogledaj joj samo osmijeh na licu''-izvalila je Aly, i kada je shvatila što je rekla, pokrila je usta rukama
-'' Nije od dečka Aly već prijatelji iz stare škole mi pišu '' –odgovorila sam joj. Daniel je odjednom ustao i izišao iz društvene prostorije. Ustala sam i krenula malo van, željela sam s njim razgovarati.
-'' Ljudi idem malo van, idem malo na zrak '' –rekla sam svima
-'' Mala, pazi šta radiš ! ''- Rekla mi je Ruta šaljivo
-'' Pa naravno da ću paziti, e da Alex, sorry što sam se onako danas ponašala. Imao si pravo '' -rekla sam i krenula sam izvan društvene prostorije. Vidjela sam ga naslonjenog na prozor kako gleda prema dvorištu.
-'' Daniel ''– rekla sam nesigurnim glasom. On se okrenuo i pogledao me
-'' ey, nisam tebe očekivao, zapravo nisam nikoga očekivao'' –govorio mi je
-'' Daniel, žao mi je jer sam se tako ponašala prema tebi ! ''- rekla sam mu iskreno, iskrenije nisam mogla.
Trenutak je bio savršen, prišla sam mu i zagrlila ga, pogleda u oči i poljubila.


Ljudi želim vam sve najljepše za Novu godinu (pjevasmijehpartysmokinnutcerekfinokiss ) ovo je zadnji moj post u ovoj godini. Znači, nastavljam.
Imam mali poteškoća sa pisanjem jer sam stvarno slomila ruku, pa malo teže mi ide pisanje. Nadam se da imate razumijevanja…
Pusa svima, a posebno mojoj Ruti ! ( koja mi se dugoo nije javila mailom…ccc…zaboravila me…kmee)

SRETNA VAM NOVA 2008. GODINAkiss

†36† Times People Always Leave......Would You Leave Too...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...†...Stay With Me Forever...†...


Mia McLean

Image Hosted by ImageShack.us


kao sto widite zowem se Mia McLean... izbacena sam iz stare skole ''Rendezvous'' i sada pohađam skolu magije ''Lumos''...
imam 16 god, i imala sam sestru blizankinju koja je umrla prije godinu dana
wolim se smijati, i wolim raditi swakakwe gluposti, ne wolim biti u centru paznje pa se cesto powucem iz nekih aktiwnosti, obozawam metloboj, i dobra sam u ulozi tragaca, cesto upadam u sukobe i zbog toga dobijem kaznu, obozawam obranu od mracni sila i carolije, weoma sam snalazljiwa u skwakome trenutku i spavam sa swojim stapicem...i weoma dobro mi idu dwoboji... kada zawrsim skolu zelim biti auror, ja sam u domu 'Rookwood''...

Amelie Delacour Austen

Image Hosted by ImageShack.us


Visoka djevojka. Sanjarka. Zaigrana djevojčica. Violončelistica, slikarica, fotograf, spisateljica. Ne voli ni skrb za magična stvorenja. Ni travartsvo osobito.
Voli stare rune, preobrazbu, ooms, čarobne napitke... Poznata kao kreativna. Voli proučavati bezjačku umjetnost i čitati bezjačku literaturu (ruske klasike pogotovo)... Nije konfliktna. Uglavnom je nespretna i tvrdoglava i vrlo ponosna, ali i osjećajna, romantična i vesela.
Četvrt veela koja ima vilinske krvi.
Duga plava kosa. I zelene oči. I osmjeh na licu
Skupa dijelimo spavaonice, i naravno da i ona spada u 'Rookwood''

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us


simpaticna i dobra cura....
weoma je wesela i cesto je nasmijana cesto, weoma mi je draga, ali neznam zasto imam osjecaj da je muce mnoga pitanja na koja ne zana odgowor...
prwa mi je prisla u nowoj skoli i zeli me upoznati, znati sta me muci, zeli mi biti PRIJATELJICA....iskreno se nadam da ce biti,,,po karakteru weoma me posjeca na moju sestu Lenu, May nije s nama u ''Rookwood'' ali zato je u domu ''Peasegood''

Ruta Kate Carlos Mauer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jako osjećajna cura, ali brzo plane. Voli metloboj. Živi sa mamom Mariom. Njen tata, Carlo je mrtav. Ne voli laži, umišljenost i neke ljude. Voli metloboj, jednoroge, zmije, čitati, čarobne zvijeri, Skrb za magična stvorenja, svoju sovu Ginny. Njena mama se zaručila za Georga Mauera koji ima kćer iz prvog braka - Margaret, koja joj je sad polusestra. Može prizvati patronusa koji je u obliku kraljevske kobre (zmije). Rutha je također u spavaonici sa Amelie i samnom (''Rookwood'' )

Alison Aly Jackson


Image Hosted by ImageShack.us


-voli zafrkancije i pomagati prijateljima, parsel-ust.,u slobodno vrijeme, provodi u knjiznici, na terenu metloboja kao lovac, animagus joj je mačka, patrunous sibirski bijeli tigar, bauk tarantula.. ima dečka Lucasa, ljubimac je sova Mandy..
- majka joj je dala ogrlicu.. na kojoj je privjesak u obliku glave tigra koja joj pomaže da je nevidjljiva kad ''zaškripi''.. (''Rookwood'' )



Alexander Walker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alex ( tako ga mi zowemo), je dosta povučena osoba. On i Daniel su najbolji prijatelji, i on pazi na njega, čak mislim da mu je Daniel i jedini frend. Neznam zašto nisam mu baš simpatična, zanimljiv je kao osoba. mogla bih ga cijeli dan promatrati. Ima svoj veoma prepoznatljiv stil.(''Rookwood'' )