3. poglawlje


-'' nisam znala da predaješ''- rekla sam Lutheru sa veselim glasom
-'' ovo mi je prva godina''- rekao mi je sa ponosom u glasu
-''lijepo…nisam znala, Angie mi nije rekla''
-''nego htio samte pitati zašto su te izbacili?''
-''ma zakačili samo se sa Macnairima( drugi dom u drugoj školi) i oni su nas napali, samo smo se branili. I sve su nas izbacili a Macnairimani su ostali u školi jer je ispalo da smo mi njih napali, nisu nam vjerovali. Starci su me preko veze ubacili tu.''- rekla sam sve vrlo brzo
-''da a zašto si na Kate bacila kletvu Cruciatus?''
-''rekla je da je bi bilo bolje da sam i ja sa Lenom umrla''
-'' MOLIM ??? I kakvu si opomenu dobila ????'' upitao me je
-''opomenu pred isključenje, obavijestio roditelje i to bi bilo to''
-''reći ću ti nešto u povjerenju, ravnatelj nije obavijestio Ministarstvo o tebi, ja sam ga nagovorio jer sam znao da imaš dobar razlog..''
Normalno tebi bi bio normalan razlog i da je samo spomenula njeno ime mislila sam.
-''MOLIM ????ajmeee…puno ti hvalaaaa….''- zagrlila sam ga čvrsto
-''i još nešto, nisu ti obavijestili roditelje, samo da znaš''-sad sam zbunjeno ga gledala.
Čula sam zvono i sjetila sam se da moram skroz ići van na travarstvo, pozdravila sam se sa Lutherom i otišla brzo, na hodniku dok sam jurila prema travarstvu slučajno sam se zabila u nekog dečka, pala na pod i jauknula od boli
-''joj oprosti, kasnim na sat pa sam žurila''- govorila sam ubrzano
-''ma oke je…čekaj malo, pa ti si Mia McLean, cura koja je bacila kletvu na Kate ''- govorio mi je smireno
-''pa nisam bas htjela da me po tome zapamte…''-počela sam mrzovoljno
-'' ja sam Daniel Wood''-ispružio mi je ruku
-''drago mi je, ti već znaš ko sam ja pa nema potrebe da se predstavljam''
-''gdje si krenula ?''- upitao me je
-''na travarstvo'' – odgovorila sam brzo
-''super, i ja sam bas krenuo na travarstvo…imam predavanje''-govorio je lagano, kao da ne kasni na sat već dobrih 20 minuta
-''i ja imam predavanje, ali znaš da kasnimo ???''-upitam ga s iščekivanjem da mi odgovori
-''koliko imaš godina Mia ??''
-''16, u 6 mj. ću 17''
-''a koji si dom ?''
-'' Rookwood''
-'' ma daj stvarno ??'' upita iznenađeno
-''da…a zašto pitaš ?? ''
-''pa iskreno da ti kažem činila si mi se Croakerica ! ''
-''zašto ?? ''- upitala sam zbunjeno, pomalo uvrijeđeno
-'' pa napala si jednu od Ackerleya ! Kate je u Ackerleyu !''
-'' PA UVIJEK POSTOJE IZNIMKE''-rekla sam tako bijesna i ljuta
-''oke oke, nemoj i na mene baciti…'' naglo je ušutio jer nas je profesorica gledala tako mrkim pogledom kada smo došli do staklenika, koliko me je Daniel naljutio nisam ni primijetila da smo stigli.
-'' tko će mi od vas dvoje objasniti ovo kašnjenje ?? ''- upitala je strogim, ljutim glasom prof. Caudwell
-''znate profesorice, ja sam se izgubila u dvorcu i nisam znala doći do staklenika, zatim sam završila u nekoj maloj prostoriji, a pošto se boji malih prostora, počela sam plakati i dozivati pomoć''- lagala sam, izmišljala, sve što mi je palo na pamet govorila, ugledala sam Amelie i Rutu kako umiru od smijeha
-''da i zatim sam ja naletio čuo ju i izvukao van, trebalo mi je 10 min da je smirim…''-nadovezao se Danijel
-''dobro, neka vam bude ovaj put, ali u buduće pazite da ne kasnite'' -rekla je i nastavila predavanje.
Otišla sam kod Rute i Amelie, i ispričala sam im što se dogodilo. Nakon nekog vremena u doleti mi papirić, kao labud umotan, ali začaran pa je i letio, razmotala sam papirić i počela čitati…ostala sam sva u šoku, Ruta je primijetila i uzela papirić iz mojih ruku i pročitala na glas, da čuje i Amelie
-'' danas ako želiš budi na klupama ispred škole u 20:00 h, D''
-''ooooo, pa on želi da se nađete !''- rekla mi je Amelie
-a ne nisam skužila !!''-odgovorim sarkastično
-''Mia, o nje najveći komad u ovoj školi.''-rekla je uzbuđeno Amelie
-''da i sve cure iščekuju njegovog labuda''-rekla je Ruta glumeći da je zaljubljena
-''šta je svim slao labuda ???'''-upitam je iznenađeno, jer koliko glup moraš biti da svakoj curi šalješ začaranog labuda na kojem je poruka
-''ne, barem koliko ja znam''-odgovorila je Amelie i poslala otrovan pogled prema Ruti
-''dali ćeš ići ????''-radoznalo me upita Ruta
-'' ne znam, možda, imam puno zadače''- rekla sam im.
Iskreno nisam ni željela ići, ne znam zašto, dečko je u redu, sladak je i sve to.
Moje razmišljanje je prekinula profesorica kada je prišla. Sadili smo biljku i ja sam svoju zasadila, već je počela rasti i profesorica je prišla da pogleda.
-'' fenomenalno gospođice. McLean, vidi se da je zasađena sa puno ljubavlju.''-govorila je oduševljeno
Amelie i Ruta su me pogledale i uhvatila sam njihov pogled, zatim su se počele smijati. Maknula sam pogledi pogledala sam prema Danielu, i on je gledao prema meni, kada je primjetno spustio je pogled, i samo se nasmijao.

19:30
Spremam se u sobi, May, Ruta i Amelie mi daju neke njihove savijete, sve su uzbuđene kao da one idu s njim, a meni je svejedno, nema nikakve panike ni ničega sličnog.
Krenula sam prema izlazu iz škole u dvorište, dok sam hodala uhvatila me panika, *što ja to radim ????? zašto idem ???* nije mi bilo jasno
Stigla sam na klupice i pogledala na sat na školi, 19:55, ne znam sta mi je bilo samo sam se okrenula i krenula prema školi, počela sam lagano trčati, spustila sam pogled i počela još brže trčati, vidjela sam ulazna vrata i počela lagano hodati *ajme, pa ja bježim, šta je meni ?* ništa mi nije bilo jasno, odjednom sam podignula pogled i skoro se opet zabila u njega, *AJME NEEEE*-govorila sam u sebi

evo malo ljubavi u mojim postovima...jos uvijek primam likove ako nekoga zanima, molim vas za vaše misljene o postu,,, i da,,, ove likove koji su vec u prici mogu mi slati e-mail na adressu miach33@net.hr ako žele da njihov lik npr.nađe dečka, posvađa se s nekim, ili tako nešto... e da...i ubaciti cu punooooo muških likova, samo malo, još nisam upoznala školu i učenike....
pozzz swima

vaša Mia McLean

†18† Times People Always Leave......Would You Leave Too...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...†...Stay With Me Forever...†...


Mia McLean

Image Hosted by ImageShack.us


kao sto widite zowem se Mia McLean... izbacena sam iz stare skole ''Rendezvous'' i sada pohađam skolu magije ''Lumos''...
imam 16 god, i imala sam sestru blizankinju koja je umrla prije godinu dana
wolim se smijati, i wolim raditi swakakwe gluposti, ne wolim biti u centru paznje pa se cesto powucem iz nekih aktiwnosti, obozawam metloboj, i dobra sam u ulozi tragaca, cesto upadam u sukobe i zbog toga dobijem kaznu, obozawam obranu od mracni sila i carolije, weoma sam snalazljiwa u skwakome trenutku i spavam sa swojim stapicem...i weoma dobro mi idu dwoboji... kada zawrsim skolu zelim biti auror, ja sam u domu 'Rookwood''...

Amelie Delacour Austen

Image Hosted by ImageShack.us


Visoka djevojka. Sanjarka. Zaigrana djevojčica. Violončelistica, slikarica, fotograf, spisateljica. Ne voli ni skrb za magična stvorenja. Ni travartsvo osobito.
Voli stare rune, preobrazbu, ooms, čarobne napitke... Poznata kao kreativna. Voli proučavati bezjačku umjetnost i čitati bezjačku literaturu (ruske klasike pogotovo)... Nije konfliktna. Uglavnom je nespretna i tvrdoglava i vrlo ponosna, ali i osjećajna, romantična i vesela.
Četvrt veela koja ima vilinske krvi.
Duga plava kosa. I zelene oči. I osmjeh na licu
Skupa dijelimo spavaonice, i naravno da i ona spada u 'Rookwood''

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us


simpaticna i dobra cura....
weoma je wesela i cesto je nasmijana cesto, weoma mi je draga, ali neznam zasto imam osjecaj da je muce mnoga pitanja na koja ne zana odgowor...
prwa mi je prisla u nowoj skoli i zeli me upoznati, znati sta me muci, zeli mi biti PRIJATELJICA....iskreno se nadam da ce biti,,,po karakteru weoma me posjeca na moju sestu Lenu, May nije s nama u ''Rookwood'' ali zato je u domu ''Peasegood''

Ruta Kate Carlos Mauer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jako osjećajna cura, ali brzo plane. Voli metloboj. Živi sa mamom Mariom. Njen tata, Carlo je mrtav. Ne voli laži, umišljenost i neke ljude. Voli metloboj, jednoroge, zmije, čitati, čarobne zvijeri, Skrb za magična stvorenja, svoju sovu Ginny. Njena mama se zaručila za Georga Mauera koji ima kćer iz prvog braka - Margaret, koja joj je sad polusestra. Može prizvati patronusa koji je u obliku kraljevske kobre (zmije). Rutha je također u spavaonici sa Amelie i samnom (''Rookwood'' )

Alison Aly Jackson


Image Hosted by ImageShack.us


-voli zafrkancije i pomagati prijateljima, parsel-ust.,u slobodno vrijeme, provodi u knjiznici, na terenu metloboja kao lovac, animagus joj je mačka, patrunous sibirski bijeli tigar, bauk tarantula.. ima dečka Lucasa, ljubimac je sova Mandy..
- majka joj je dala ogrlicu.. na kojoj je privjesak u obliku glave tigra koja joj pomaže da je nevidjljiva kad ''zaškripi''.. (''Rookwood'' )



Alexander Walker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alex ( tako ga mi zowemo), je dosta povučena osoba. On i Daniel su najbolji prijatelji, i on pazi na njega, čak mislim da mu je Daniel i jedini frend. Neznam zašto nisam mu baš simpatična, zanimljiv je kao osoba. mogla bih ga cijeli dan promatrati. Ima svoj veoma prepoznatljiv stil.(''Rookwood'' )