2. poglawlje //bez djelova, u komadu




Ležim u krevetu, tek je 5 sati, ne mogu više spavati, ustala sam i spremila krevet, inače nikada nisam mogla gledati nepospremljen krevet. Uzela sam dnevnik, ali mi se nije dalo pisati, pa sam ga počela čitati. Odmah sam se sjetila svih prijatelja, i tek sada mi je palo na pamet da mi nitko nije poslao pismo, a nisam ni ja njima, a već je vrijeme da im napišem nešto.
Ustala sam iz kreveta, uzela komad papira i počela pisati
'' Draga Angelina, kako si ? Školi stanje ?
Dali su još nekoga izbacili zbog sukoba sa Macnairima* ?
Ja sam skoro izbačena, jer sam upotrijebila kletvu CRUCIO
na Kate ( sestru od Broke ), spomenula je Lenu, ne znam
zašto, ali sam poludjela, znam da je prošlo 5 godina od nje
smrti, ali osjećam kao da je jučer bila samnom ''
već sam osjećala lagani umor, spustila sam glavu na stol. Odjednom me neki tupi zvuk probudi, dignem glavu i vidim da je jedna cura pala na pod i počela tiho plakatu u snu. Prvo sam je gledala, zatim sam joj prisla i pokušala je probuditi. Ona je otvorila oči i zbunjeno me gledala, tako sam se zagledala u njene zelene oči, nisam mogla maknuti pogled
-''ružno si sanjala i pala''-rekla sam zbunjeno, pomalo plašljivo
-'' aha..da čestom i se to događa''- odgovorila je
-'' ja sam Mia… Mia McLean''- rekla sam odlučno
-'' znam, ovaj…mislim drago mi je''-rekla je pomalo uplašeno
-''da.. a ti si ? ako smijem znati?''- već je ustala sa poda i sjela na svoj krevet
-''Amelie Delacour Austen’’
-''oke, idem završiti pismo''- rekla sam joj
-'' aha, idem i ja nastaviti spavati''- odgovori mi ona
Vratila sam se za stol i pokušala se koncentrirati na pismo, ali nisam uspjela

-'' Mia ?''- zazove me Amelie sa svoga kreveta
-'' da ?'' – okrenem glavu prema njoj i odgovorim
-'' znam da glupo zvuči ali dali bi željela samnom sjediti danas na nastavi ? '' – pita me pomalo stidljivo
-'' da.. rado, vrlo rado'' odgovorim joj sa velikim veseljem u glasu
Otišla sam i ja leći, odmah sam zaspala.


Budilica je zazvonila, čula sam je kako tutnji, čula sam I ostale cure kako se dižu iz kreveta, ja sam samo dohvatila svoj štapić i promrmljala ''UNIŠTI'' budilica se raskomadala na nekoliko dijelova, ma nije joj prvi put, ali cure u sobi su poskočile od straha
-'' ne brinite, nisam vas htjela'' obratim im se
One me pogledaju i samo nastave svojim poslom, Amelie mi priđe i uperi štapić zatim razgovijetno kaže ''REPARO'', a budilica se sastavi u prvobitno stanje.
-''hvala''-kažem joj sa smiješkom na licu
-''ideš i ti na doručak sa nama ?'' upita me veselo
-''da.. vrlo rado''- rekla sam oduševljeno sa smiješkom
-''uhh kako sam nepristojna, da te upoznam sa curama'' reče okreći se prema njima, jedna cura je brzo prisla i ispružila ruku
-''ja sam Ruta Kate Carlos Mauer''
-''wow ! Malo ti je dugačko ime..mogu te zvati samo Ruta ?''
-''da naravno da možeš ''- rekla je sa smiješkom
-''da nisam se predstavila, ja sa…''
-'' McLean Mia '' prekine me
-'' pa već sam poznata''
-'' pa cijela škola bruji o tome kako si urekla Kate, kako to da te nisu izbacili ?''
Razgovarale smo dok smo išle na doručak, ostale su pričale o nečemu drugom. Sjele smo za stol i udubile smo se u priču o metloboju. Odjednom pokraj mene sjedne May, nije ni primijetila da je sjela pokraj mene. Zatim je pogledala u mene sa čudnim izrazom, zatim je pogledala u cure koje su se gromoglasno nasmijale, zatim se i ona nasmijala
-'' 'Jutro cure''- rekla je promuklim glasom
-'' 'Jutro May'' – sve smo povikale u isti glas
-'' ooo Mia drago mi je da si s nama došla''
-'' pa da ja sam u sobi sa Amelie i Rutom''
-''da jutros je raznijela budilicu''- ubaci se Ruta
-'' naviknite se na to cure, često će se to događati''- rekla sam i otpila gutljaj soka od bundeve
-''ja sam mislila kada je povikala 'UNISTI' da se to odnosilo na mene''- rekla je Ruta
-''pa zašto ?? neću svakoga na svakoga ko nam se obrati bacati uroke ! ''- rekla sam smiješeći se
Oglasilo se zvono za početak nastave, bio je dobar osjećaj ponovno sa nekim razgovarati, s obzirom da sam u prošloj školi 3 dana bila zarobljena u jednoj prostoriji i nisam mogla sa nikim razgovarati. Tražili su me 3 puna dana. Opet sam nostalgična, ali proći će me, pomislila sam.
Zaputila sam se prema učionici u kojoj se održavala OOMS. Našla sam učionicu i shvatila sam da sam zakasnila.
-''Super ! Prvi dan ne dođem na nastavu, drugi zakasnim.''-promrmljam
Ušla sam u učionicu i zagledala se u profesora, odnekud mi se činio poznat, nisam se mogla sjetiti. Imao je oko 20 godina, plave oči, oblik lica me je podsjećao na Angelinu. Pa naravno to je Luther, Angelinin stariji brat. On je bio u vezi sa mojom sestrom kada je umrla.
-'' Lena ????'' kaže profesor, tj. Luther
Stajao je skamenjen nije mogao vjerovati svojim očima.
-'' nije Lena, Mia je..znaš ipak smo BILE blizanke'' kažem mu sa suzama u očima
-''dobro gospođice McLean, molim vas sjedite na slobodno mjesto. Sjela sam pokraj nekoga stvarno slatkoga dečka, jer nije bilo mjesta. Otvorila sam knjigu i profesor je nastavio govoriti
''znaci kletva 'Furnunculus' je kletva koja vas tjera da vam drhte ruke, i vjerujte nije veoma ugodna'' uperio je štapić u mene . Zbunjeno sam ga gledala.
-''gospođice McLean, pozivam vas na dvoboj'' rekao je podrugljivim glasom jer smo se mi stalno prije izazivali na dvoboje
-'' naravno da pristajem PROFESORE'' haha kako je čudno Luthera zvati profesorom. Odmaknuo je pola klupa na desnu stranu, a učenici su samo poskočili i maknuli se u stranu. Ja sam jednim pokretom štapića maknula sve na lijevu stranu.
Naklonili smo se jedno drugom i stali u početni položaj on je uperio štapić u mene i razgovijetno rekao 'Furnunculus' ja samu isto vrijeme viknula 'Densaugeo', štitom zatim sam brzo položila dlanove tako da je jedan skrivao glavu, a drugi mi je bio na prsima. Tako sam uspjela napravit obrambeni zid od uroka i kletvi. Ali jadnog Luthera je pogodila kletva i odjednom su mu prednji zubi mu počeli rasti. Tako slatko sam se nasmijala i prišla mu !
-''profesore Wimple, dali ste dobro ? ''
-'' da dobro sam''- smijesio mi se i vidjela sam kako je upotrijebio protukletvu i kako djeluje.
Zvonilo je za kraj sata, učionica se praznila, ja sam spremala knjige u torbu i krenula prema izlazu…
-'' Accio torba'' izgovorio je Luther
-'' znaš jednostavnije je pitati me da ostanem par minuta''- rekla sam mu smješkajući se.


E da…dosta sam truda uložila u ovaj post. Nadam se da je oke.
Molim vas za svoja mišljenja, btw. tnx Amelie na podršci puno si mi pomogla. I je dosta dug post ???
Nadam se da je oke…btw..sorryte ak sam neko slovo pogriješila to je zato sto mi je tipkovnica u klincu

†9† Times People Always Leave......Would You Leave Too...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...†...Stay With Me Forever...†...


Mia McLean

Image Hosted by ImageShack.us


kao sto widite zowem se Mia McLean... izbacena sam iz stare skole ''Rendezvous'' i sada pohađam skolu magije ''Lumos''...
imam 16 god, i imala sam sestru blizankinju koja je umrla prije godinu dana
wolim se smijati, i wolim raditi swakakwe gluposti, ne wolim biti u centru paznje pa se cesto powucem iz nekih aktiwnosti, obozawam metloboj, i dobra sam u ulozi tragaca, cesto upadam u sukobe i zbog toga dobijem kaznu, obozawam obranu od mracni sila i carolije, weoma sam snalazljiwa u skwakome trenutku i spavam sa swojim stapicem...i weoma dobro mi idu dwoboji... kada zawrsim skolu zelim biti auror, ja sam u domu 'Rookwood''...

Amelie Delacour Austen

Image Hosted by ImageShack.us


Visoka djevojka. Sanjarka. Zaigrana djevojčica. Violončelistica, slikarica, fotograf, spisateljica. Ne voli ni skrb za magična stvorenja. Ni travartsvo osobito.
Voli stare rune, preobrazbu, ooms, čarobne napitke... Poznata kao kreativna. Voli proučavati bezjačku umjetnost i čitati bezjačku literaturu (ruske klasike pogotovo)... Nije konfliktna. Uglavnom je nespretna i tvrdoglava i vrlo ponosna, ali i osjećajna, romantična i vesela.
Četvrt veela koja ima vilinske krvi.
Duga plava kosa. I zelene oči. I osmjeh na licu
Skupa dijelimo spavaonice, i naravno da i ona spada u 'Rookwood''

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us


simpaticna i dobra cura....
weoma je wesela i cesto je nasmijana cesto, weoma mi je draga, ali neznam zasto imam osjecaj da je muce mnoga pitanja na koja ne zana odgowor...
prwa mi je prisla u nowoj skoli i zeli me upoznati, znati sta me muci, zeli mi biti PRIJATELJICA....iskreno se nadam da ce biti,,,po karakteru weoma me posjeca na moju sestu Lenu, May nije s nama u ''Rookwood'' ali zato je u domu ''Peasegood''

Ruta Kate Carlos Mauer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jako osjećajna cura, ali brzo plane. Voli metloboj. Živi sa mamom Mariom. Njen tata, Carlo je mrtav. Ne voli laži, umišljenost i neke ljude. Voli metloboj, jednoroge, zmije, čitati, čarobne zvijeri, Skrb za magična stvorenja, svoju sovu Ginny. Njena mama se zaručila za Georga Mauera koji ima kćer iz prvog braka - Margaret, koja joj je sad polusestra. Može prizvati patronusa koji je u obliku kraljevske kobre (zmije). Rutha je također u spavaonici sa Amelie i samnom (''Rookwood'' )

Alison Aly Jackson


Image Hosted by ImageShack.us


-voli zafrkancije i pomagati prijateljima, parsel-ust.,u slobodno vrijeme, provodi u knjiznici, na terenu metloboja kao lovac, animagus joj je mačka, patrunous sibirski bijeli tigar, bauk tarantula.. ima dečka Lucasa, ljubimac je sova Mandy..
- majka joj je dala ogrlicu.. na kojoj je privjesak u obliku glave tigra koja joj pomaže da je nevidjljiva kad ''zaškripi''.. (''Rookwood'' )



Alexander Walker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alex ( tako ga mi zowemo), je dosta povučena osoba. On i Daniel su najbolji prijatelji, i on pazi na njega, čak mislim da mu je Daniel i jedini frend. Neznam zašto nisam mu baš simpatična, zanimljiv je kao osoba. mogla bih ga cijeli dan promatrati. Ima svoj veoma prepoznatljiv stil.(''Rookwood'' )