1. poglawlje// 1. dio


Izbacena sam iz skole, samo zato sto mi nitko ne wjeruje...ali widjet ce da sam u prawu....
x X x
sjedim u zadnjoj klupi u ucionici, nitko jos nije primjetio da sam nowa ucenica..a nebi ni ja da dođe neka cura pred kraj polugodista... oswojoj staroj skoli ne zelim ni razmisljati, prewise se toga dogodilo...od smrti moje sestre blizankinje osjecam se weoma prazno...uzasno mi nedostaje..

zwoni za kraj sata...widim grupicu nasmijesenih cura, jedna me je zapazila...i dok su se druge smijale i zabawljale ona je gledala prema meni...maknula sam pogled, ali sam primjetila da mi prilazi s osmijehom na licu
''bok, ja sam May Stox'' i nesigurno ispruzi ruku
''bok May ja sam Mia..Mia McLean''i ja ispruzim ruku
''nisam te prije primjetila u skoli..''
''ja sam nowa''- brzo je prekinem i powucem naglo ruku
''na kraju polugodista ?'' upita me zbunjeno
''ma duga je to prica...'' malo dosadnim tonom pocnem goworiti, sa laganim smjeskom
osjetim da mi neko prilazi iza leđa i naglo okrenem glawu..i spadne mi smijesak sa lica i pogled mi postane pun prezira i mrznje prilazila mi je laganim ubojitim korakom Kate Laurence i hladnim glasom progoworila...
''widi, widi, widi, pa stwarno su te izbacili iz skole...pa si odsla tu u Lumos....a di ti je seka ??'' pita me hladno
wec sam u ruci drzala stapic ne sjecam se kada sam ga izwadila, May me zbunjeno gledala
''wi se znate ?'' upita May zbunjeno
Kate je samo ignorirala ju, i ja sam ko da smo samo nas dwije u ucionici nisam ni primjetila da swi gledaju u nas..
''a da pa sestra ti je mrtwa, steta sto nisi i ti...''- pocnese histericno hladno smijati
''Cruco !!!!!!''-zaurlara sam, May je ispustila tihi wrisak...dok je Kate lezala na podu...i uwijala se od boli
'' NE SPOMINI MI SESTRU !!!!!!''-wristala sam od bjesa...
swi su gledali u mene, nisu mogli wjerowati... ja sam pokupila stwari i otisla, swi su me pratili pogledom...ja sam brzim korakom otisla ... neko me je doziwao...mislim da je to bila May jer mi je jedina znala ime...nisam se obazirala na nju




ewo pocela sam i ja pisati pricu....molim was da mi komentirate i da mi jawite kako wam se swiđa prwi dio...
uz wase podrske cu pisati i primam swe...likowe i ostalo...
pozzz ...washa Mia McLean

†20† Times People Always Leave......Would You Leave Too...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...†...Stay With Me Forever...†...


Mia McLean

Image Hosted by ImageShack.us


kao sto widite zowem se Mia McLean... izbacena sam iz stare skole ''Rendezvous'' i sada pohađam skolu magije ''Lumos''...
imam 16 god, i imala sam sestru blizankinju koja je umrla prije godinu dana
wolim se smijati, i wolim raditi swakakwe gluposti, ne wolim biti u centru paznje pa se cesto powucem iz nekih aktiwnosti, obozawam metloboj, i dobra sam u ulozi tragaca, cesto upadam u sukobe i zbog toga dobijem kaznu, obozawam obranu od mracni sila i carolije, weoma sam snalazljiwa u skwakome trenutku i spavam sa swojim stapicem...i weoma dobro mi idu dwoboji... kada zawrsim skolu zelim biti auror, ja sam u domu 'Rookwood''...

Amelie Delacour Austen

Image Hosted by ImageShack.us


Visoka djevojka. Sanjarka. Zaigrana djevojčica. Violončelistica, slikarica, fotograf, spisateljica. Ne voli ni skrb za magična stvorenja. Ni travartsvo osobito.
Voli stare rune, preobrazbu, ooms, čarobne napitke... Poznata kao kreativna. Voli proučavati bezjačku umjetnost i čitati bezjačku literaturu (ruske klasike pogotovo)... Nije konfliktna. Uglavnom je nespretna i tvrdoglava i vrlo ponosna, ali i osjećajna, romantična i vesela.
Četvrt veela koja ima vilinske krvi.
Duga plava kosa. I zelene oči. I osmjeh na licu
Skupa dijelimo spavaonice, i naravno da i ona spada u 'Rookwood''

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us


simpaticna i dobra cura....
weoma je wesela i cesto je nasmijana cesto, weoma mi je draga, ali neznam zasto imam osjecaj da je muce mnoga pitanja na koja ne zana odgowor...
prwa mi je prisla u nowoj skoli i zeli me upoznati, znati sta me muci, zeli mi biti PRIJATELJICA....iskreno se nadam da ce biti,,,po karakteru weoma me posjeca na moju sestu Lenu, May nije s nama u ''Rookwood'' ali zato je u domu ''Peasegood''

Ruta Kate Carlos Mauer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jako osjećajna cura, ali brzo plane. Voli metloboj. Živi sa mamom Mariom. Njen tata, Carlo je mrtav. Ne voli laži, umišljenost i neke ljude. Voli metloboj, jednoroge, zmije, čitati, čarobne zvijeri, Skrb za magična stvorenja, svoju sovu Ginny. Njena mama se zaručila za Georga Mauera koji ima kćer iz prvog braka - Margaret, koja joj je sad polusestra. Može prizvati patronusa koji je u obliku kraljevske kobre (zmije). Rutha je također u spavaonici sa Amelie i samnom (''Rookwood'' )

Alison Aly Jackson


Image Hosted by ImageShack.us


-voli zafrkancije i pomagati prijateljima, parsel-ust.,u slobodno vrijeme, provodi u knjiznici, na terenu metloboja kao lovac, animagus joj je mačka, patrunous sibirski bijeli tigar, bauk tarantula.. ima dečka Lucasa, ljubimac je sova Mandy..
- majka joj je dala ogrlicu.. na kojoj je privjesak u obliku glave tigra koja joj pomaže da je nevidjljiva kad ''zaškripi''.. (''Rookwood'' )



Alexander Walker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alex ( tako ga mi zowemo), je dosta povučena osoba. On i Daniel su najbolji prijatelji, i on pazi na njega, čak mislim da mu je Daniel i jedini frend. Neznam zašto nisam mu baš simpatična, zanimljiv je kao osoba. mogla bih ga cijeli dan promatrati. Ima svoj veoma prepoznatljiv stil.(''Rookwood'' )