...preodlični praznici....

..ćao svima..evo došlo meni do mozga da bi bilo vrlo pametno riješiti se ovog malo nutwave posta od Uskrsa..pa da vam napišem nešto o najboljim praznicima do sada..hehe...pa da...super je bilo....party..ae da vidim...aha...di da krenem..aaa..da...
..pa meni su praznici počeli već u srijedu..jer sam se ja...slučajno slučajnim slučajem zbunila i krenula u "krivom" smjeru u školu....da...bilo me je smješno vidjeti kako trčim na bus..na koji sam, naravno kasnila....rofl..al tu su te moje frendice koje doobro znaju da kasnim pa su upozorile vozača...
...i tak..ja švrljala po paklenoj Rijecu i papala...fini (fuj) hamburger....al ono kao da me netko silio sam se natezala sa onom salatom po Korzu ko budala...al dobro..prošlo i to...
...drugi dan sam vjerovatno napravila nešto od svog smetlišta u sobi..da..da...ljepo je Tina pospremila sobicu...a ipak će Uskrs..rekoh..pa ajde...to mi dalo motivaciju...mah...blabla
...i dobro...ae..za čudo ove godine nisam farbala jaja...od kojih je smrdila cijela kuća jer moja stara uvik nešt eksperimentira..al moram ju pohvalit, ženska ima zletne ruke..šta ćeš...e da to dođe u MOJE rukee...uuuu..al lipo se ja spremila u van...bilo odlično....fakat...niiisam se napila i malo sam čagala...al je bilo oke.....rano išla doma..al je bilo oke....uf što se tješim...blabla..
...al prošlo i to..i došao taj Uskrs....naravno..ja ..ovako..jako pobožna bila va Crkvi...rofl...bilo lipo..i kad sam skužila da me bakice gledaju kako žvačem žvaku..ja pametan spremila nju u džep...jaako bistro...kasnije sve sljepljeno, a ja se još čudim..al oke....Uskrs prošo u nekoj šetnjici, bilo lipo....wink
...i došao taj tjedan....a vrijeme odlično..za poludit dobro..zapravo nevjerovatno....da....
...a hmm..što sam radila....aha..da..išla na piknik sa ekipicom iz Osnovne..bilo fakat odlično..papali fine hrenovčice, koje su najviše očarale Andreja...dead... iako su neke popadale u pepel...zbog naših pravih macho dečkiju...al dobro...sve oke..malo pili..zezali se...prisjećali onih starih ludih dana..ma..da se rasplačem....i tak....
...drugi dan...se pametna Tina išla sunčati..da.daa...coolrofl....malo pobrala bojice...i zadovoljna...naughty....
...a tko zna što sam još radila...ma morate znati da sam se provela ludnica živa..fakat sam svaki dan negdi bila....al nisam se dala umoru..nene...nikada...osim sada....da...zijev...crknuta sam ljudi moji..alii..imam još malo forse da vam kažem da mi je ova subota bila fakat the best..ma ono....ljudi ko u priči.....dosta sam čagala...."malo" pila..ma kud bi ja..neee....heh...nene..bilo je lipo...nekih se djelova ne sjećam najbolje...al sam jednostavno ful zadovoljna što sam neke stvari sredila sa ljudima za koje sam se najmanje nadala da ću iakda riječi progovoriti s njima....a drugi dan čak otkrila da nije sve u alkoholu..hehe...da...čini on čuda..al ovaj je put za ono dobro bio zaslužan i zdrav um..da.da...ma sve je super ljudi...samo mi držte fige da prođem razred..hahaha...da.da...ae...šalim se....buahahah....sve oke...ae..šaljem svima pusu uživajte mi i sori što nema fotki...al mislim..imajte razumjevanja....ipak je....uf....1 sat....hehe.....pozdrav svima..uživajte mi..papa....By: Tinchyy..=) luv ya....

17.04.2007. u 00:34
° 61 thoughts of the world ° Print ° # °

SrEtAn UskRs sViMaaa....biG kiß fRoM Tinchyyy....=)
..luw ya alll......

08.04.2007. u 09:37
° 24 thoughts of the world ° Print ° # °

...tek toliko....=)

..ćao ljudi..evo da se maalo javim...ovih dana baš nisam bila na netu..hehe...ma ne pitajte..al uglavnom vratila sam se....nema baš novosti...dosada...sada malo odmora...hvala Bogu......e da..od sutra više nisam plavuša....hehe...tko zna što će ispasti...al u duši ću ostati ona stara..znate što mislim..ah...a neznam što da vam pišem...hehe...da probušila sam si treću rupicu na uhu...staru je šlagiralo..ma ...a fora je..hehe...a buraz odmah počeo sa svojim pametovanjem....za poludit s njima...ugl...idem sada malo na rolanje..ovo je bilo tek toliko da znate da nisam zaboravila na ovaj blog....idem još samo prokomentirati malo blogića..da ne kažete da sam i na to zaboravila.....hehe....ae uživajte mi svi...iiii....sretan Uskrs!!! Luw ya....By: Tinchy....=)

04.04.2007. u 15:30
° 6 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


..::OpiS BLoGA::..
...ovdje ćete moći čitati puno sranja iz mog usranog života...možda ćete me i bolje upoznati, pa neki ljudi neće imati previše predrasuda....uživajte...


free web counter



..::Linkovi::.. wave

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

..::super blogovi::..

..::Iwonica::.. ..super curka sa uvijek orginalnim postovima...

..::Ari::.. ..jedna od mojih ljubavi, ima preeedobar blog..

..::Annye::.. ...preedobar blog... a njezine priče svakako vrijedi pročitati...

..::Enica::.. ..sekica moje ljubavi (gore).. luda i otkačena cura...

..::super surke iz mog razreda::.. ..blog mojih frendica iz razreda...zanimljiv...

..::Frenky::.. ...haha...predobar dečko...među prvima otvorio blog u Crikvi...sada ima novi..bit će nešto i od toga....(može li Frenky?)
heeh...

..::FBI dollsice::.. ...prave partijanerice...lude cure (moje frendice=) sa uvijek predobrim slikicama na blogu..

..::Mitch::.. ..a šta reći nego odličan blog...predobre fotke..blaa...bla...=)

MySpace