<body> ***RASTANAK*** - još uvijek pokušavam shvatiti zbog čega sam ja na ovom svijetu... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

...FUCKING LIFE....

...oni koi mi se sviđaju...

IDEALNO LOSA

GRUBE

PUNK CURA

O MENI:

ja sam jebena carica...
koa radi sve da drugima
uljepša život...jako voli Nirvanu
a Kurt Cobain joj je sve u životu...
moli vas da ne vrijeđate rock,punk
i metal na njezinom blogu...
pozdrav svim usamljenim papcima...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

design: MissSmileDesigns
kostur: x


petak, 04.12.2009.
***RASTANAK***


Otišao si od mene
bez ijedne riječi veselog lica,
a ja ostala sama ranjenog srca.
Rekla sam sama sebi
da nisi vrijedan suze moje,
al sve što sam imala
sad je zauvijek tvoje.
Da li si možda ti kriv
ili je možda sudbina htjela
da zavolim smeđu kosu
i smeđe oči,
baš onako kako nisam smjela.
I sada te viđam,
ali ti si sa drugom ženom.
Nema tvoje ruke u mojoj kosi,
sada je viđam u kosi njenoj.
I sada gledam usne tvoje,
iako znam da nikada neće biti moje,
jer za nas dvoje već odavno kasno je.
Vrlo dobro znaš koliko te volim
i zbog toga me ranjavaš,
jer ne znaš kako to boli,
ali saznat ćeš
i ti jednoga dana
kako je kada suze teku,
kako peku,
kako je kada gubiš ono što ljubiš,
shvatit ćeš i bit će ti jasno,
ali dragi, tada će biti kasno.


Image and video hosting by TinyPic


--Iskoristi dan, ne žali ni za čim.
i što je najvažnije, ostani uz svoje prijatelje
jer su ti oni pomogli da postaneš
ona osoba, kakva si danas..





| Komentari 3 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.