<body> s posvetom...GRUBE.... - još uvijek pokušavam shvatiti zbog čega sam ja na ovom svijetu... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

...FUCKING LIFE....

...oni koi mi se sviđaju...

IDEALNO LOSA

GRUBE

PUNK CURA

O MENI:

ja sam jebena carica...
koa radi sve da drugima
uljepša život...jako voli Nirvanu
a Kurt Cobain joj je sve u životu...
moli vas da ne vrijeđate rock,punk
i metal na njezinom blogu...
pozdrav svim usamljenim papcima...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

design: MissSmileDesigns
kostur: x


srijeda, 02.09.2009.
s posvetom...GRUBE....


eto vratila sam se...
..ne manje nesretna...sa ciljem da nekome uljepšam
život..jer svoj baš i ne mogu...ovaj post posvečujem
''prijatelju'' (Grube samo za tebe)...nznm zašt al iam filing
da ovaj svijet propada...i da sve čemu se nadali je ne moguće
za ostvarit....jbg...nie dobro svačemu se nadati..samo se nadam
da ćeš jednog dana biti sretan..i da češ naći nekoga
da ti uljepša život....sretno Grube....





| Komentari 8 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.